Cheene Cheene billo lankawa wikunuwoooඋඹේ ගෑණිගෙ ෆොටෝ කවුරුහරි මානසික ලෙඩෙක් FB දාල මේකිට හු#න්න අාසද?පුක ලොකුයි නේද?අරින්න අාසද? කියල අැහුවොත් උඹ OK ද?උඹේ ගෑණි OK ද?මේකත් ඒ වගේ සීන් ඵකක්..පොලිසියට කම්ප්ලේන් කරල තියෙන්නේ උඹේ ගෑණි වගේ බැඳපු ගෑණු නැත්නම් ඒ ගෑණුන්ගෙ මිනිස්සු.නිකන් චීනෙ චීනෙ කිය කිය බිල්ලො මවන්නෙ නැතුව හිටපං ටොයි ජෙප්පො..
Lankawa cheeneta wikunuwoooo
රාජකාරිය කරල උබල ගෙවල් වලට ආවට ෆෝසස් වල 24 පැයම වැඩ . බේස් එකේ ඉන්නේ මොනවත් කරන්න බෑ . එකයි උන් ෆයර් වෙලා එන්නේකොයි රස්සාවෙත් රාජකාරිය වෙලාවේ, බේස් එකේ මේවා කරන්න බෑ. ඕක හමුදාවෙ නෙවෙයි බන් පාර අතුගාන එකාටත් අදාලයි .... රාජකාරී වෙලාව කියන්නේ හුකනවාට පඩි ගෙවන ටයිම් එකක් නෙවෙයි ... ඒක පුද්ගලික කාරනයක් ....(ගෑනුයි ලමයි එක්ක ඉන්නේ ඉහල රෑන්ක් වල උන් අනික් උන් වනචාරි , නසරානී) උඹේ මොලේ තරම තමයි ... හැම එකාම උඹවත් උඹේ තාත්තාවත් විදිහට හැසිරෙන්නෑ බන් ... අපි දන්න ගොඩක් එවුන් ඉන්නාව පහල රෑන්ක්වල හොද පවුල් ජීවිත ගතකරන , සමාජයේ අනිත් මිනිස්සුන්ටත් ගෞරවයෙන් සලකන ... තමුන් ලබපු අත්දැකීම් වලින් ගොන් කතා කියලා වරිගෙ නහගන්න එපා බන් .... ඕන ගෑනියෙකුට මිනිහෙකුට තමන් කැමැත්තෙන් ඕන එකෙක් එක්ක හුකාගන්න රටේ නීතියෙන් තහනම් නෑ ... හැබැයි තමුන් කරන දේවල්වල විපාකයත් තමන්ම දැනගෙන කරන එකයි තියෙන්නේ...
Thisනිවුස් එකට අනුවනම් , මුගෙ කතාව වරදක් නැ.
ලන්කාව තියනදේවල් ඔක්කොම පටලල, පටලගන තියෙන්නෙ..
ඒනිසා මිනිස්සුත් රැවටෙනවා දෙවිදියකට.
සැහෙන කල්පනාවෙන් බලන්න ඔන..
ස්වින්ගර් කියලා (සමහර විට ඒකත් යන අතරෙ )ගැනුන්ට හැරැස්මන්ට් එකරන එකත් වෙන්න පුලුවන්.
සාමාන්ය ව්දියට ස්වින්ගර් සීන් එකක් යද්දි බලය තියන අයට පුලුවන් අරහෙම චොදනාවක් දාල උන්ව අල්ලල වැඩේ අල කරන්න.
හොදට බලහල්ලකො.. ඔක්කොම පටලලනෙ තියෙන්නෙ..
ස්පා තහනම් නැ(ඒක ඔනා සමාජයට ).. ස්පා ඇතුලෙ ප්රොස්ටිටියුට් යනව. ඒක අල්ලනව.
මුන් ස්පාත් අල්ලනව කියල බැන්නොත් එයා ඒකෙ ඇතුලෙ උන ඇත්ත නොදැන එක කියන්නෙ.
අපි කියමු ගනිකා පොට් තියනවා කියල(නිතියෙන්ම පිලි අරගන තියෙන්නෙ කියල හිතමු )
එහෙම උනාම ගනිකා පොට් අල්ලනවා මොකද බාල වයස් එවුන් තියාගන. එක්කො කෙල්ලො බලෙන් තියාගන(මෙක ඉන්දියාවෙ ඩොකියුමන්ට්රි වල , කරන කෙනාම කරන විදිය කියනව )
එතකොට පිලිගත්ත පොට් ඇල්ලුවම කෙනෙක් බැන්නොත් නිදහස නැ ඒවට කියල, එක වැරදි.
අනිත් අතට , මොකක් හරි ඇරියස් එකක් කවර් කරන්නත් වෙන චෝදනාවක් දාල නිසිවිදියට යන එකක් අල්ලන්නත් පුලුවන්.
ඔන්න ඔහොම පටලැවිල්ලක් හදාගන තියෙන්නෙ ඔකොගෙම.
මොකක්ද ඇත්ත මොකක්ද නැත්ත කියල දන්නෙ ඔවට සම්බන්ධ කිපදෙනයි
මොන ඉලබරේට් ද . ලංකාවේ ලිංගික නිදහසක් නෑ.Meka thawa tikak elaborate karapan
Agreed. Lankawe kello thama godak paw sexual freedom aththema nathi tharam. api nam kohamahari karagannawane.man monawa karannada owata
cuckold or swingers kiyanne mage kink ekak nemei,
habai mata kisima awulak na anik ewun ona ona widihata share karagena sukanna bari nam ung unge katawal wala number 2 karagaththath.
gaani nam thawa girls la hoyan enawa, un unge thiyenne oya swingers wage lamaka magul nemei, im not into that.
anywya anik unge athal ekata garahana unta kawadawath athal ekak ganna wenne na, stress pita marila yanawa
Kotuwe paraya kolu kaarayek bunකියලා වැඩක් නෑ,.... පුදුම ලිංගික ඉර්ශියාවකින් පෙලෙන මිනිස්සු ඉන්න රටක් !!! පුදුමයක් නෑ කොටුවේ පොඩිහාමුදුරුවෝ වගේ චීවරධාරී ගොබ්බයො බිහිවෙන එක !
මොන අවසරද , ලිංගිකත්වයට කාගෙන් අවසර ගන්නඕනෙද මෙතන වහල් සේවය හෝ මඩමක් කරන් යන් නෑ ස්ව කැමැත්තෙන් බිරිද හෝ සහකාරිය මාරු කරගෙන ලිංගික පහස ලැබීම. මේ ගෝත රටේ උන්ට හුකාගන්න තියා තොලක් දාගන්නවත් නීතියෙන් තහනම් සෙක්ස් බැලැක් මැජික් . ගෝත රටක් හැම එක්කින්ම හිර කරලා බෙදලා මිනිස්සුව විනාස කරල පාලකයෝ තියන වලත්ත වැඩ ඔක්කම කරනව .
ඇයි උඹේ ගෑනිවද ඌ ඩීල් කරේ?උෟ උගෙ ගෑණිව ඩීල් කරානම් අවුලක් නෑ.
කොට නිහාල් කියලා එකෙක් මේකේ ටික කාලෙකට කලින් හිටියේ ...ඒ ඔය ගණයා වෙන්න බැරිද ?Kotuwe paraya kolu kaarayek bun
ඔවු ඔවු අවුලක් නෑ කියලා අපි දන්නවා![]()
අපිට තාම ගෑණු නෑනේ උඹේ වෙන්න අැති.ඇයි උඹේ ගෑනිවද ඌ ඩීල් කරේ?![]()
ඔන්න හම්බන්තොට පාර හදන්න ආපු චීන්නුන්ට දාව උපන් පුකමුරාම පිළිගත්තා,අපිට තාම ගෑණු නෑනේ උඹේ වෙන්න අැති.
ඔය හම්බන්තොට , තංගල්ල පැත්තේ ගිනි අව්වේ වට්ටකා , කැකිරි වවන බයියන්ට පුදුම ලිංගික අසහනයක් තියෙන්නේ . දැක්කනේ එකපාරක් සුදු ජාතික තරුණියක් එයාගේ පෙම්වතා මරලා සමුහ දුෂණය කරලා ලංකාවම ලෝකේ ඉස්සරහා බලු කරා !!! නොදකින් නුගත් අර්ධශුෂ්ක බයියෝ .... ඔය ගිරුවා පත්තුව පැත්තේ හේන් වල කරවෙන උන්ට සුදු හමක් දැක්කහම පිච්චෙනවා වගේ ඇති .... චීන හම උනත් අවුලක් නෑ.....ඔන්න හම්බන්තොට පාර හදන්න ආපු චීන්නුන්ට දාව උපන් පුකමුරාම පිළිගත්තා,
ඔව් මැදමුලනෙයි සිරිකොතෙයි පැලවත්තෙයි ගූ අදින ගූ පණුවොන්ට මොන ගෑණු සෙට් වෙන්නද? ලොල්
සිරිකොතේ කොලුකාරයෝ නම් පුකේ පාර දෙනවා ඇති.![]()
KOTA NIHAL මෙන්න මූ තමයි කොටුවේ පොඩි පොන්ස්කොට නිහාල් කියලා එකෙක් මේකේ ටික කාලෙකට කලින් හිටියේ ...ඒ ඔය ගණයා වෙන්න බැරිද ?![]()
ඒක තමයි බන් රාජකාරිය කරනවා කියන්නේ ... මොංගල්ද බන් ? රාජකාරි ටයිම් එකෙන් පස්සේ උන්ට දවස් 10ක් නිාඩු ලැබෙනවා ..රාජකාරිය කරල උබල ගෙවල් වලට ආවට ෆෝසස් වල 24 පැයම වැඩ . බේස් එකේ ඉන්නේ මොනවත් කරන්න බෑ . එකයි උන් ෆයර් වෙලා එන්නේ