බිරින්දෑවරු 6 දෙනෙක් විවාහ කරගත් VIII වන හෙන්ර

Rushie510

Member
Jan 27, 2011
1,046
137
0
People, if you don't anything worthwhile to say, don't say anything. At least you can refrain from looking like an idiot then.. :lol::lol::lol::lol:
 

Path Finder

Member
Jul 20, 2011
41
3
0
කඩ්ඩ නොදනි මම නම් ඉතින් :(
සුද්දන්ට පු* දීලා ඉගෙන ගත්ත අයටනම් හොදයිනේ. :lol:
 

Rushie510

Member
Jan 27, 2011
1,046
137
0
රාජ්‍ය කාලය ගෑනුන්ගේ අපලකාලය :P

ganunta witharak nevei. Rate goda denekuta eka apala kalayak wage thamai. Me rajjuruwo godak ikmanata tharaha yana, sathuranta samawa nodena widiye kenek. Godak ayawa marala damma.
 
  • Like
Reactions: rajith84

silentsahan

Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    ඉතින් හරිනේ. ඕන නැත්නම් විසිකරනවා :lol:
    අනික උබලගේ ඔය කකුල් දෙක මැද තියෙන එකට අරින්න අපි මෙච්චර මැරෙන්න මොකද.
    ඕක තියෙන්ණේ ළමයි හදන්නයි fun එක ගන්නයි විතරයි,
    ගෑණු එකකට වඩා හිටියා කියලා ඒකේ වැරද්ද මොකක්ද?
    අය්යෝ බන් උබේ අම්ම ඔය කතාව දැක්ක නම් පපුව බදාගෙන අඩයි යකෝ..
    සිරාවටම අවුල බන්..fake එහෙකින් ආවත් ඔහොම කතා කියන්න එපා.. :(
     

    Rushie510

    Member
    Jan 27, 2011
    1,046
    137
    0
    අය්යෝ බන් උබේ අම්ම ඔය කතාව දැක්ක නම් පපුව බදාගෙන අඩයි යකෝ..
    සිරාවටම අවුල බන්..fake එහෙකින් ආවත් ඔහොම කතා කියන්න එපා.. :(

    monawa karannada ayye.. Minissunta eka eka manasika roga tiyenawa ne. :(
     

    roshancs05

    Member
    Dec 13, 2008
    5,354
    750
    0
    Mars
    හැහ් :shocked::shocked::shocked: මාරයිනේ,Wife ලා 6ක්
    මටත් වෙලාවකට හිතෙනවා රජ වෙන්න තියෙනවනම් කියලා;):P

    Good post
    tfs
    Rep +
     

    Rushie510

    Member
    Jan 27, 2011
    1,046
    137
    0
    හැහ් :shocked::shocked::shocked: මාරයිනේ,Wife ලා 6ක්
    මටත් වෙලාවකට හිතෙනවා රජ වෙන්න තියෙනවනම් කියලා;):P

    Good post
    tfs
    Rep +

    6 nam mokakda? Oya issara anthappura pitin thiyagena indala tiyenne ape rajawaru. Suddanta ehema ba lu ne. :lol:

    thank you very much bro. :)