ඇයි මචං තරහ ගිහිල්ලාත්රෙඩ් එක අර සුද්දට පශ්චාත් බාගෙ දිගෙනම ඉන්න කසිප්පුවට පෙන්නුවනම් හරි

උඔටත් ලොකු අමාරුවක් සුද්දෝ ගැන තියෙනව කියලා දන්නවාඇයි මචං තරහ ගිහිල්ලා![]()
Pixxu thamai hikz,


ela post


England walath idala thiyenawa ne maru dial mama kalin meya gana nam ahala tibba thankz for sharing ++
meya sahena famous ne. loke kohe baluwath maru dial indala thiyenawa history eke..



ගොඩක් මහන්සි වෙලා තියෙනවනේ රුෂි ඔයා..
මම අවේ ජෝක් එකක් දාල යන්න..එත් විස්තරේ
දැක්කම මේක නොකිය යන්න බැහැ..
ගොඩක් වටිනවා..ඔයාල වගේ අය නිසා තමා
මම තාමත් එළකිරි එකේ ඉන්නේ..ඔයාල
වගේ අය ඉන්නකම් යන්න හිත දෙන්නේ නැහැ..
මෙතනට ආව කියන්නේ ජීවිතේට අහපු දැකපු
නැති ඒවා ගොඩක් ඉගෙන ගන්න ලැබෙනවා..
එක ගොඩක් වටිනවා තනියම ඉන්න වෙලාවට...



thnkz for sharing bro
rep ++


(I'm a girl, by the way..
)
හතර පස්දෙනක් ගෙදර ඉන්න කොට

ඇත්තෙන්ම ඔහේට ලංකාවේ අංතඃපුර පිටින් තියාන හිටපු රජෙක් හිටියෙම නැද්ද... 6දෙනා මොන කජ්ජක්ද eny way thanks for information rep added


Thank you very much bro..

Henry th maha charter rajek ne...
thnx 4 shring

Thank you bro.. 

Good Post!![]()
Bohoma Hodai. Ohoma thamai inna one

(මට නේද කිව්වෙ? රජ්ජුරුවන්ට නෙවෙයි නෙ? 

)good post rep +++



nice piece of history
thnx


ත්රෙඩ් එක අර සුද්දට පශ්චාත් බාගෙ දිගෙනම ඉන්න කසිප්පුවට පෙන්නුවනම් හරි


හැම රටේම හොඳ මිනිස්සු සහ නරක මිනිස්සු ඉන්නව කියල අපේ රටේ වැරදි හොයන්නම ඉන්න අයට තේරෙන්නෙ නැති එකනෙ වැඩේ.. 

ඇයි මචං තරහ ගිහිල්ලා![]()



6 Mokadda banz,ape Kings lata Mona 6 daun ta Hitapu genu gana Untawath mathaka nathuwa athi Lolz.Anyway Thanks For Info


Thank you bro..


good thread though unfortunately "u must spread some rep before it gives to the same person!"



උඔටත් ලොකු අමාරුවක් සුද්දෝ ගැන තියෙනව කියලා දන්නවා




Mara 1kne....Nice Keep it up...



ගල්පාත මහත්තයා;10675331 said:niyamai yaluwa, thawa me wage dewal danna rep +




මාරම පොරක් නේද බන්










එළ එළ, නියම වැඩ්ඩේක් වගේ. ඕක දැනටත් තියෙනවා නම් හොදයි.
එක කෙල්ලෙක් තියාගෙන ඉදලා ඕකට හැම තිස්සෙම ඇරලා වැඩක් තියෙනවද, වෙනසකටත් එක්ක හොදයි
අනික කම්මැලි කමටත් හොදයි නේහතර පස්දෙනක් ගෙදර ඉන්න කොට
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()





හපොයි.. මෙන්න මෙයා කියන ඒව..
එක පාරට 4ක් 5ක් තියාගෙන ඉන්න බැරි නිසා නෙ මරල දාල, divorce කරල තියෙන්නෙ..![]()
