බුදුපිළිම අතරේ රති සැප සොයන බෞද්ධයෝ

Congoz

Member
Jan 27, 2013
60
2
0
බුදුපිළිම අතරේ රති සැප සොයන බෞද්ධයෝ

ලංකාව පුරාම ගමක් නගරයක් වැවක් ලඟම රූම්ස් තියෙනවා කියලා උඹලා දන්නවා නේ? ඒවා තියෙන්නෙ මොන එකටද කියලත් උඹලා දන්නවා නෙ? එහෙව් එකේ සමහර උන් තවමත් පන්සල් අස්සේ උකන්න යන්නේ මොන මගුලකටද මන්දා. මට මේක දාන්න හිතුනේ අද දැකපු කලින් අහපු සිදුවීමක් නිසා.

කපල්ස් පෝලිමට පන්සලට එනවා, හරිම ලස්සනට මල් පූජ කරලා අත් අල්ලන් පන්සල පිටි පස්සේ වැඩ බිමට යනවා. නිම කරපු පිළිම වහන්සේලා වගේම අඩක් නිම කරපු පිළිම වහන්සේලාත් රඳවපු තාවකාලික කුටියක උකනවා. පොඩ්ඩක් හිතලා බලපන් මොළයක් තියෙන එකෙක් බුදු පිළිමයක් ඉස්සරහා ඉඳන් උකයිද?

බලලා නිකම්ම යන්න එපා, මහන්සි වෙලා ටයිප් කරපු එකට හරියන්නවත් "පන්සල් වල අවලන් වැඩ කර උන්ගේ ලිංගික අවයව කුණුවෙන්න කියලා හිතන් යන්න"

1699c84bb2ee4df3a82bbc5.png

 
Last edited:
  • Like
Reactions: penirasa

Congoz

Member
Jan 27, 2013
60
2
0
දැන් කොහෙද එහෙම වෙන්නේ?. කෝ උබගේ ඔරිජිනල් එක . ඕක කියන්න FAKE අවේ මොකෝ??
ඇස් දෙක ඇරලා බලපන් පන්සල් අස්සේ කපල් කරන්නේ මොනවද කියලා. ඇඩ්මීන් ගෙන් අහපන් මම ෆේක් ද කියලා
 

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
ඉතින් උන්ටම දොස් කියල හරියන්නෙ නෑ.කපල් වලට යන්න එන්න තැනක් නැති නිසා තමයි එහෙම වෙලා තියෙන්නෙ
 

I'ts My Style

Well-known member
  • Nov 18, 2010
    6,511
    852
    113
    37
    එලි පත්තේ
    මචන් පන්සල්වල හු *** කියන කතාව මම පිළිගන්නේ නෑ බන්. ලව් කරන එකෙයි. sex කරන එකෙයි වෙනස උබ දන්නේ නැත්නම් ඔක්කොටම කලින් ගිහිල්ල වැලක් බලපන්... එතකොට තේරෙයි ඔය දෙකේ වෙනස. අනිත් එක තමා පන්සල කියන්නේ පොදු තැනක් එකට ඕනෑම කෙනෙකුට යන්න එන්න පුළුවන්. අනිත් පුජනිය ස්ථාන බලපන් ආගමික වතාවත් නැති වෙලාවට ඉබ්බොත් දල ලොක් කරලා තියෙන්නේ. ඉතින් යන්න තියන එකම තැන පන්සල විතරයි.

    අනිත් එක තමා ලව් කරන දෙන්නෙක්ට පාර්ක් එකක ඉන්න බෑ පන්නනවා. රුම් එකකට යන්න බෑ පොලිසියෙන් පනිනවා. ඔය දෙකම නැතුව වැලක් බලන්න නෑ සයිට් ඔක්කොම බ්ලොක් කරල. පින්තුරයක් හරි තියෙන්නේ විද්‍යා පොතේ විතරයි ඒ පාඩමත් උගන්නන්නේ නෑ අත අරිනවා..:angry: ලංකාවේ sex කියන්නේ හම්බයන්ට උරෝ වගේ තමා..:yes:

     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    මචන් පන්සල්වල හු *** කියන කතාව මම පිළිගන්නේ නෑ බන්. ලව් කරන එකෙයි. sex කරන එකෙයි වෙනස උබ දන්නේ නැත්නම් ඔක්කොටම කලින් ගිහිල්ල වැලක් බලපන්... එතකොට තේරෙයි ඔය දෙකේ වෙනස. අනිත් එක තමා පන්සල කියන්නේ පොදු තැනක් එකට ඕනෑම කෙනෙකුට යන්න එන්න පුළුවන්. අනිත් පුජනිය ස්ථාන බලපන් ආගමික වතාවත් නැති වෙලාවට ඉබ්බොත් දල ලොක් කරලා තියෙන්නේ. ඉතින් යන්න තියන එකම තැන පන්සල විතරයි.

    අනිත් එක තමා ලව් කරන දෙන්නෙක්ට පාර්ක් එකක ඉන්න බෑ පන්නනවා. රුම් එකකට යන්න බෑ පොලිසියෙන් පනිනවා. ඔය දෙකම නැතුව වැලක් බලන්න නෑ සයිට් ඔක්කොම බ්ලොක් කරල. පින්තුරයක් හරි තියෙන්නේ විද්‍යා පොතේ විතරයි ඒ පාඩමත් උගන්නන්නේ නෑ අත අරිනවා..:angry: ලංකාවේ sex කියන්නේ හම්බයන්ට උරෝ වගේ තමා..:yes:

    :yes::yes::yes::yes:
     

    Congoz

    Member
    Jan 27, 2013
    60
    2
    0
    මචන් පන්සල්වල හු *** කියන කතාව මම පිළිගන්නේ නෑ බන්. ලව් කරන එකෙයි. sex කරන එකෙයි වෙනස උබ දන්නේ නැත්නම් ඔක්කොටම කලින් ගිහිල්ල වැලක් බලපන්... එතකොට තේරෙයි ඔය දෙකේ වෙනස. අනිත් එක තමා පන්සල කියන්නේ පොදු තැනක් එකට ඕනෑම කෙනෙකුට යන්න එන්න පුළුවන්. අනිත් පුජනිය ස්ථාන බලපන් ආගමික වතාවත් නැති වෙලාවට ඉබ්බොත් දල ලොක් කරලා තියෙන්නේ. ඉතින් යන්න තියන එකම තැන පන්සල විතරයි.

    අනිත් එක තමා ලව් කරන දෙන්නෙක්ට පාර්ක් එකක ඉන්න බෑ පන්නනවා. රුම් එකකට යන්න බෑ පොලිසියෙන් පනිනවා. ඔය දෙකම නැතුව වැලක් බලන්න නෑ සයිට් ඔක්කොම බ්ලොක් කරල. පින්තුරයක් හරි තියෙන්නේ විද්‍යා පොතේ විතරයි ඒ පාඩමත් උගන්නන්නේ නෑ අත අරිනවා..:angry: ලංකාවේ sex කියන්නේ හම්බයන්ට උරෝ වගේ තමා..:yes:


    මුල් වාක්‍යය ඇරුනම අනිත් සේරම නිකම් වල් පල් නේ මචන්? උඹ පිළි ගත්ත හෝ නැතා වැඩේ ඕන එකා කරනවා. වැළ බලන්න කතා කරන්නේ උබ මේතාක් කාලෙකට හිලක් හුරතල් කරලා නැද්ද?
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    මුල් වාක්‍යය ඇරුනම අනිත් සේරම නිකම් වල් පල් නේ මචන්? උඹ පිළි ගත්ත හෝ නැතා වැඩේ ඕන එකා කරනවා. වැළ බලන්න කතා කරන්නේ උබ මේතාක් කාලෙකට හිලක් හුරතල් කරලා නැද්ද?
    මෙතන දැන් උඹට තියෙන ප්‍රශ්නෙ මොකක්ද?:P
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    විකාරද බං..පන්සලට ගිහින් අහවල් වැඩේ කරන්න තරම් ලංකාවෙ කෙල්ලො කොල්ලො පහත් තත්වයක ඉන්නවා කියලා මං හිතන්නෑ..
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ඉතින් උන්ටම දොස් කියල හරියන්නෙ නෑ.කපල් වලට යන්න එන්න තැනක් නැති නිසා තමයි එහෙම වෙලා තියෙන්නෙ
    කපල් වලට යන්න එන්න තැන් මේ ලංකාවෙ ඕන තරම් තියෙනවා.. කිසිම තහනමක් දාලා නෑ.. ඒත් කෙල්ලො කොල්ලො තැන නොතැන නොබලා අහවල් වැඩේ කරන්න යන නිසා තමයි උන්ට යන්න එන්න තැනක් නැති උනත් නැති වෙන්නෙ.. ඒකට වැරදිකාරයොත් උන්ම තමා.. ලව් කරන්න ගියාම ගොඩක් එවුන්ට උන් හිටි තැන් අමතකයි.. ඕකට හොඳම උදාහරණය තමා ගාල්ල කොටු පවුර.. කලින් කපල් වලට කිසිම තහනමක් නැතුව ඕකට යන්න දුන්නා.. හැන්දෑවට ගොඩක් කෙල්ලො කෙල්ලො ඔතනට ඇවිල්ලා කතා කර කර හිටියා.. ඒත් ටික දෙනෙක් ඕකෙ මුල්ලක් අස්සට රිංගලා හු#න්න ගත්තා.. ඒකෙන් විනීතව හැසිරෙන එවුන්ටත් එතන නැති උනා.. දැන් ආයෙම යන්න දෙනවා.. හැන්දෑවෙ 7ට පස්සෙ නම් ඉන්න බෑ..

    මචන් පන්සල්වල හු *** කියන කතාව මම පිළිගන්නේ නෑ බන්. ලව් කරන එකෙයි. sex කරන එකෙයි වෙනස උබ දන්නේ නැත්නම් ඔක්කොටම කලින් ගිහිල්ල වැලක් බලපන්... එතකොට තේරෙයි ඔය දෙකේ වෙනස. අනිත් එක තමා පන්සල කියන්නේ පොදු තැනක් එකට ඕනෑම කෙනෙකුට යන්න එන්න පුළුවන්. අනිත් පුජනිය ස්ථාන බලපන් ආගමික වතාවත් නැති වෙලාවට ඉබ්බොත් දල ලොක් කරලා තියෙන්නේ. ඉතින් යන්න තියන එකම තැන පන්සල විතරයි.

    අනිත් එක තමා ලව් කරන දෙන්නෙක්ට පාර්ක් එකක ඉන්න බෑ පන්නනවා. රුම් එකකට යන්න බෑ පොලිසියෙන් පනිනවා. ඔය දෙකම නැතුව වැලක් බලන්න නෑ සයිට් ඔක්කොම බ්ලොක් කරල. පින්තුරයක් හරි තියෙන්නේ විද්‍යා පොතේ විතරයි ඒ පාඩමත් උගන්නන්නේ නෑ අත අරිනවා..:angry: ලංකාවේ sex කියන්නේ හම්බයන්ට උරෝ වගේ තමා..:yes:


    උඹගෙ කතාව ඇත්ත.. ඒත් උන් ඉන්න තැන නැති කරගත්තෙ විහින්.. :yes: ඒකට වැරදිකාරයොත් උන්ම තමා.. උඹ කියනවා වගේ Love කරනවයි Sex කරනවයි කියන්නෙ දෙකක්.. ඉතිං Room එකක් ඇතුළට ගිහින් කවුද ලව් කරන්නෙ සෙක්ස් කරනවා මිසක්..