බොරැල්ල පොලිසියේ ස්ථානාධිපති ප්‍රසාද් ස&

EdiT

Member
Oct 13, 2012
384
19
0
මහර
පොරව ගස මුල තබා ඇත. පල නොදරන සියළුම ගස් කපා හෙලනු ලැබේ
ර්‍- යේසුස් ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ, ශුද්ධවූ බයිබලය -

:yes::yes::yes:
 

dath kimbula

Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    පොලිස් මාධය ප්‍රකාශක නම් කිව්වේ..රජය හා පොලිසිය ජාතයන්ත‍ර ඉදිරියේ අපහසුතාවයට පත් කරන්න සංව්ධානාත්මක කණ්ඩායමයක් විසින් මෙහයවපු උද්ඝෝණයක් කියලා:rolleyes:
    ඒක නම් දන්නෙ නෑ මචං...
    බට් ඔය ෆැක්ටරිය අද ඊයෙ හදපු එකක් නෙවෙයි සෑහෙන්න පරණ එකක්......
     

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    I think that we as a nation though intelligent and highly educated always miss the important issue.Polititions exploit this weakness.
    The first lesson here is why people behave like this. This is the total breakdown of law and order and lack of respect and belief in the existing law enforcement system including courts.
    In law there is a very easy and pragmatic procedure to obtain closure of the factory , but these are either not explored(not known) or even explored they are not implemented by the courts(in weliweriya such order was sought but the case was postponed illegally- under the law such order is mandatory)
    Next issue is people take law in to their hands when they loose faith in the administration of law and order. this cannot be suppressed like what they did in weliweriya. Their military was called for peaceful civilian demonstration which killed 3 including children. Has any action being taken against the wrongdoers.
    The Human Rights Commission is headed by Dean of the Defense Academy and this is a joke. Even this report is not published or failed to name the responsible people.
    What has happened to death inquests . Are there any court actions filed against a single person- three deaths in broad daylight but no action against a single person.
    Attorney General's Department is vey lethargic except in politically motivated matters. Already ex CJ is charged for an offence punishable for a fine of Rs500 but murder suspects are scot-free
    then the Police. We know they are under lot of pressure and a few who are media savvy is seemingly with the good books with the government. Not necessarily the police officers who are honest and hardworking. So in such a situation when the meritocracy is not considered curry favouring is the order of the day, So is this unfortunate incident.
    Now we can understand why the police officer behaved like what is alleged and the tragic circumstances that ended his life.
    Under the present system there will be unlimited unskilled police officers who will volunteer to take the dead person's place , in order to please the govt and also for personal gains. So, do not think with the death of one bad egg this will be over.
     

    D1987

    Member
    Mar 20, 2013
    515
    92
    0
    Colombo
    I think that we as a nation though intelligent and highly educated always miss the important issue.Polititions exploit this weakness.
    The first lesson here is why people behave like this. This is the total breakdown of law and order and lack of respect and belief in the existing law enforcement system including courts.
    In law there is a very easy and pragmatic procedure to obtain closure of the factory , but these are either not explored(not known) or even explored they are not implemented by the courts(in weliweriya such order was sought but the case was postponed illegally- under the law such order is mandatory)
    Next issue is people take law in to their hands when they loose faith in the administration of law and order. this cannot be suppressed like what they did in weliweriya. Their military was called for peaceful civilian demonstration which killed 3 including children. Has any action being taken against the wrongdoers.
    The Human Rights Commission is headed by Dean of the Defense Academy and this is a joke. Even this report is not published or failed to name the responsible people.
    What has happened to death inquests . Are there any court actions filed against a single person- three deaths in broad daylight but no action against a single person.
    Attorney General's Department is vey lethargic except in politically motivated matters. Already ex CJ is charged for an offence punishable for a fine of Rs500 but murder suspects are scot-free
    then the Police. We know they are under lot of pressure and a few who are media savvy is seemingly with the good books with the government. Not necessarily the police officers who are honest and hardworking. So in such a situation when the meritocracy is not considered curry favouring is the order of the day, So is this unfortunate incident.
    Now we can understand why the police officer behaved like what is alleged and the tragic circumstances that ended his life.
    Under the present system there will be unlimited unskilled police officers who will volunteer to take the dead person's place , in order to please the govt and also for personal gains. So, do not think with the death of one bad egg this will be over.

    totally agreed
     

    lkboy4u

    Member
    Aug 28, 2006
    826
    214
    0
    colombo
    ඔය මනුස්සයා දක්ෂ නිළධාරියෙක් බං......
    උඹල නොදැන කෑ ගහන්න එපා........

    මොනවා වුනත් උඹලා වගේ අය එළකිරියේ තාමත් ඉන්න එක ගැන සතුටු වෙනවා. කොහෙන් හරි දකින දෙයක් අහන දෙයක් පරම සත්‍යය හැටියට විස්වාශ කරලා කවදාවත් නොදැකපු මිනිහෙක්ට පලු යන්න බනින එක සමහරුන්ගේ විනෝදාංශයක් වෙලා.
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    ඔය මනුස්සයා දක්ෂ නිළධාරියෙක් බං......
    උඹල නොදැන කෑ ගහන්න එපා........

    ඔව් දක්ෂ විදියට, එකේ එක්කෙනාගේ උවමනා එපාකම් කේරල තුයනවා, ගැනිට වෙඩි බේරෙන එකත් කොච්චර දක්ෂ කමක්ද
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    බොරැල්ල පොලිසියේ... 03-17-2014 03:03 PM උබේ අම්මට
    rep kapapu ballige puthata kiyanna thiyenne,thope appa sarame badu tika pihidagaththa nam tho wage kalakanniyek ipadenne na kiyana eka thamai...

    kiyana de therum ganna bari pon*aya..ube demawpiyo maruna nam thota therei..gon ukanna...
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,756
    87,160
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මම ජීවත් වෙන කාලෙදීම අනිත් මේ රට විනාස කරන සංහතියටම මේ දේ වෙනව මට මේ ඇස් දෙකෙන් බලන්න ලැබේවා කියල ප්‍රාර්තනා කරනව

    :yes::yes::yes::yes:

    පැටියා;16398081 said:
    අඩු වැඩි වශයෙන් මචං ඒ ඒ පුද්ගලයො වපුරන දේවල් වලට තමා ඔය පල විපාක ලැබෙන්නෙ.

    තව සතුටට කාරණයක් තමා අනවශ්‍ය ජන මර්ධනයට එරෙහිව මිනිස්සුන්ගෙ නැගිටීම. මේක හොඳ ප්‍රවණතාවයක් නීතිය බල්ලට ගියපු රටක/කාලෙක
    :)

    aniwa...
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    පොලිස් මාධය ප්‍රකාශක නම් කිව්වේ..රජය හා පොලිසිය ජාතයන්ත‍ර ඉදිරියේ අපහසුතාවයට පත් කරන්න සංව්ධානාත්මක කණ්ඩායමයක් විසින් මෙහයවපු උද්ඝෝණයක් කියලා:rolleyes:

    CCTV කැමරාවල ඔක්කොම සාක්කි සටහන් වෙලා තියෙනවා කියල කිව්වේ නැද්ද බං ?
     

    Thuzanga

    Well-known member
  • Sep 19, 2008
    9,310
    552
    113
    C:\WINDOWS\system32
    බොරැල්ල පොලිසියේ ස්ථානාධිපති පයි කන්නද කැරලි මර්දන සීන් වලට පහත්ගම ගියේ? :confused: පහන්ගම පොලිසියක් තියනවනේ. මු සෙට් එක එක්ක පාන්දර එතනට ගිහින් එනත හිටපු මිනිස්සුන්ට ගහල තියනව
     

    jaya91

    Member
    Mar 11, 2014
    25
    35
    0
    මට මතක නෑ
    මෙහෙම ප්‍රශ්න විසදන එක බෞද්ද රටකට ගෑලපෙන දෙයක්ද??? අදිකරනෙන් සාදරනයක් ඉටු නොවුනනම් කමක් නෑහෑ..තාම නඩුව විභාග වෙන වෙලාවෙ පාරවල් වහලා මෙහෙම ක්‍රියා කරන එක නින්දිත ලෑජ්ජසහගත වෑඩක්..මෙ සිදුවිම් ඉතා වෑරදි ප්‍රවනතාවක්.සන්විදානාත්මක කල්ලියක උසිගෑන්විමක් වගෙයි දෑන්නම් පෙන්නෙ..මෙවට රෑවටෙන්නෙ මොඩයො..
     

    ali wade

    Member
    Jan 4, 2014
    406
    17
    0
    ජොනී බට්ට;16397937 said:
    රජකම් කෙරුවත් කළකම් පලදේ කියන්නේ බොරුවටයැ :lol::lol:
    එතකොට බන් ඈමති කන් කලොත්? :oo:
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ඔව් දක්ෂ විදියට, එකේ එක්කෙනාගේ උවමනා එපාකම් කේරල තුයනවා, ගැනිට වෙඩි බේරෙන එකත් කොච්චර දක්ෂ කමක්ද
    මචං මම කිව්වේ පොලිසියේ සේවය ගැන.
    පෞද්ගලික කාරනා ගැන නෙවෙයි.
    පොලිසියේ දන්න එකෙක් ගෙන් අහපං ඔහු කලාතුරකින් දකින්නට හම්බ වෙන දක්ෂ නිළධාරියෙක්.

    අනික ඔය ෆැක්ටරි එක අද ඊයෙ ඉදන් නෙවෙයි තියෙන්නේ. සෑහෙන කාලෙක ඉදන්. මොකද මේ හදිසියේ ඇහැරුනේ?????
     
    • Like
    Reactions: lkboy4u

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,829
    3,412
    113
    ඒක නම් දන්නෙ නෑ මචං...
    බට් ඔය ෆැක්ටරිය අද ඊයෙ හදපු එකක් නෙවෙයි සෑහෙන්න පරණ එකක්......

    ඔව්..ඔහොම පාරවල් වහගෙන උද්ඝෝණය කරා කියලා ආයතනයක් වහන්න බැනේ..එකට පරික්ශණයක් කරලා වැරදිනම් ක්‍රියාමාර්ග ගන්න ඔන..මිනිස්සුන්ට රජයේ ආයතන ගැන විශ්වාසයක් නැ..එකයි ඔහොම වෙන්නේ..:dull:

    CCTV කැමරාවල ඔක්කොම සාක්කි සටහන් වෙලා තියෙනවා කියල කිව්වේ නැද්ද බං ?

    :lol::lol:ඌ නම් ජොකර් කෙනෙක් වෙලා ඉවරයි දැන්.. ලගදිම ආන්ඩුවෙන් චන්දේ ඉල්ලයි:rolleyes:
     

    lkboy4u

    Member
    Aug 28, 2006
    826
    214
    0
    colombo
    බොරැල්ල පොලිසියේ ස්ථානාධිපති පයි කන්නද කැරලි මර්දන සීන් වලට පහත්ගම ගියේ? :confused: පහන්ගම පොලිසියක් තියනවනේ. මු සෙට් එක එක්ක පාන්දර එතනට ගිහින් එනත හිටපු මිනිස්සුන්ට ගහල තියනව

    නොදන්න මගුල් කතා නොකර ඉදින් බන්. Protest එකක් නෙවෙයි Parliament Meeting එකක් තිබ්බත් Police division 5-6 කින් duty call කරනවා. එක පොලිසියකවත් 100 වැඩිය strength එකක් නැහැ මම දන්න විදියට. මොනවා වුනත් දෙපැත්තෙම වැරදි ඇති, ඒත් ස් ගල් පෙරලලා පාරවල් අවහිර කරලා මේ විදියට ප්‍රශ්න විසදන එක හොද වැඩක් නෙවෙයි. නිකමට හිතපන් පාර හරහට හස් පෙරලුවාම අමාරු ලෙඩෙක් ගෙනියන Ambulance එකක් ආවොත් උන්ගේ කර උඩින්ද ගෙනියන්නේ?
     

    prabo22

    Well-known member
  • May 25, 2010
    12,637
    1,577
    113
    පොරව ගස මුල තබා ඇත. පල නොදරන සියළුම ගස් කපා හෙලනු ලැබේ
    ර්‍- යේසුස් ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ, ශුද්ධවූ බයිබලය -

    gaana keeyada ban eka gahakata?
     

    Thuzanga

    Well-known member
  • Sep 19, 2008
    9,310
    552
    113
    C:\WINDOWS\system32
    නොදන්න මගුල් කතා නොකර ඉදින් බන්. Protest එකක් නෙවෙයි Parliament Meeting එකක් තිබ්බත් Police division 5-6 කින් duty call කරනවා. එක පොලිසියකවත් 100 වැඩිය strength එකක් නැහැ මම දන්න විදියට. මොනවා වුනත් දෙපැත්තෙම වැරදි ඇති, ඒත් ස් ගල් පෙරලලා පාරවල් අවහිර කරලා මේ විදියට ප්‍රශ්න විසදන එක හොද වැඩක් නෙවෙයි. නිකමට හිතපන් පාර හරහට හස් පෙරලුවාම අමාරු ලෙඩෙක් ගෙනියන Ambulance එකක් ආවොත් උන්ගේ කර උඩින්ද ගෙනියන්නේ?

    protest එකට බොරැල්ල පොලිසියේ ගෙන්නන්න උඹ හිතුවද ඒ අහල පහ වෙන police division නැ කියලා? පහත්ගම/හංවැල්ල/මීපේ/අතුරුගිරිය/හෝමාගම මේ division වල අත දරුවොද ඉන්නේ? දන්වනම් කට පියාගන ඉදහන් බන් තප්පුලන්නැතුව
     

    lkboy4u

    Member
    Aug 28, 2006
    826
    214
    0
    colombo

    protest එකට බොරැල්ල පොලිසියේ ගෙන්නන්න උඹ හිතුවද ඒ අහල පහ වෙන police division නැ කියලා? පහත්ගම/හංවැල්ල/මීපේ/අතුරුගිරිය/හෝමාගම මේ division වල අත දරුවොද ඉන්නේ? දන්වනම් කට පියාගන ඉදහන් බන් තප්පුලන්නැතුව

    පහත්ගම/හංවැල්ල/මීපේ(මීපේ-පොලීසියක් නැහැ. පාදුක්ක පොලීසියට තමයි මීපේ අයිති වෙන්නේ)/අතුරුගිරිය/හෝමාගම කියන්නේ බන් police stations. ඔය ඔක්කොම stations අයිති වෙන්නේ Nugegoda Police Division එකට. Police Division එකකට police station 10-15 ක් විතර තියෙනවා. Special Duty එකකට ඔය එක Division එකකින් 50 ගානේ විතර එවන්න කියලයි Message එන්නේ. මගේ අයියා කෙනෙක් ඉන්නවා බන් පොලීසියේ, ඒකයි ඔය විස්තර දන්නේ.
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....

    protest එකට බොරැල්ල පොලිසියේ ගෙන්නන්න උඹ හිතුවද ඒ අහල පහ වෙන police division නැ කියලා? පහත්ගම/හංවැල්ල/මීපේ/අතුරුගිරිය/හෝමාගම මේ division වල අත දරුවොද ඉන්නේ? දන්වනම් කට පියාගන ඉදහන් බන් තප්පුලන්නැතුව
    මචං ප්‍රශනයක් තිටනව නම් තැනකට හුගක් ස්ටේෂන් වලින් කෝල් අපෝන් කරනවා...
    ඒක සාමාන්‍ය දෙයක්..........