machan lanakwe thibuna 60 paya kramayak.. mata science ugannapu sir nam kiyala dunne eke widiyata adika auruddak enne na.... eya ganan hadala kiyala dunna mata 2008 di wage.. e kale echcara uwamanak une na.. dan eya nathi wela.. eka ahagannath kenek na.. eyanam kohomahari kiwwe roman calandar eka api labunata passe godak ewa habak una kiyala.. budda warsha gananayath waraduna kiyala e ka nisa.. kauda suddek e kale qwa nisa thama budun piriniwan pala aurudu 500kin jesus ge ipadema una kiyanne.. eya qwe ewa accurate na kiyala.. man ithihasaya gana expert kenek nemei.. kese ho man dhanne.. lankawe samprdaika uthsawa aluth roman calandar eke thiyenne waradi widiyata.. umba kiyana kathawa dawasak mata hithila sirgen ahuwama thama eya oka mata kiyala dunne..
poya accurate da kiyala balala wadak na bn.. ewa nivanata hethu wenne nane.. niwanaa hethu wena deyak hoyala therum ganna uthsaha karanna... eka harida kiyala hoyanawanam ita wada watinawa..