ko uththara?? kohomada uba hathara waten kana kema??? monada eda kiuwe ?
ඇයි උඹ මගේ ගෙදර බලල අතේ ගහනවද ඔච්චර ෆොටෝ ඉල්ලන්නේ?කෝ උඹගේ ගෙදර address එක දාපන් ආයේ...ලදලමේ photo එකකුත් අලවපන් මෙතන මාරු කියවන්නේ නැතුව...
lockdown ඉවරහින්ද උදේම centrelink පොලිමේද පොන්ස් ?![]()
ලොරි talk දෙපිටින් ගියා නේ පොන්ස්…. දුන්නේ තව්සන්ඩ් talks…කන්නේ centrelink එකෙන්ඇයි උඹ මගේ ගෙදර බලල අතේ ගහනවද ඔච්චර ෆොටෝ ඉල්ලන්නේ?![]()
කොහෙද @nicjosh83 පොන්නයෝ වඳ වෙලා තියෙන්නේ? ඊයෙත් උඹෙ අම්මා බලු පයිවලින් කාලා රෙනකොට පැටව් දෙන්නෙක් ගූ ගොඩේ හිටියා....තෝ කොහොමද කියන්නේ වඳයි කියලා?
කොහෙද @nicjosh83 පොන්නයෝ වඳ වෙලා තියෙන්නේ? ඊයෙත් උඹෙ අම්මා බලු පයිවලින් කාලා රෙනකොට පැටව් දෙන්නෙක් ගූ ගොඩේ හිටියා....තෝ කොහොමද කියන්නේ වඳයි කියලා?
මාත් මේක කලින් අවරුදු වල දැක්කහම විස්වාස කලේ නැහැ...යකෝ මුස්ලිම් උන්ට පිස්සුද....
මුස්ලිම් එකෙක් නිකන් ආශ්රය කරන්න බැහැනේ දැන්....
ලස්සනම කොල්ල කව්ද?
ආහ් මේ තියෙන්නෙ හේතුව. ඒක තමා මෙහ් මගේ ගෙදර පොටෝ ඉල්ල ඉල්ල දඟලන්නේ. නොදකින් ලොල්ලා. පාරෙ ඉන්න හිඟන්නෙක්ට කියලා කටට ගනින් ඩෝව්. මං ඔය සබ්ජෙට් එකේ නෑ.ඇයි උඹ මගේ ගෙදර බලල අතේ ගහනවද ඔච්චර ෆොටෝ ඉල්ලන්නේ?![]()
ලොරි talk දෙපිටින් ගියා නේ පොන්ස්…. දුන්නේ තව්සන්ඩ් talks…කන්නේ centrelink එකෙන්![]()
ආහ් මේ තියෙන්නෙ හේතුව. ඒක තමා මෙහ් මගේ ගෙදර පොටෝ ඉල්ල ඉල්ල දඟලන්නේ. නොදකින් ලොල්ලා. පාරෙ ඉන්න හිඟන්නෙක්ට කියලා කටට ගනින් ඩෝව්. මං ඔය සබ්ජෙට් එකේ නෑ.
![]()

.මෙලහට නඩු අහලා එල්ලලා මරන්න තීන්දු දීලා ඇති එහෙනං..බෞද්ධ මවුවරුන් හාරදහසක් වඳ කරලා
![]()
