බෞද්ධ මවුවරුන් හාරදහසක් වඳ කරලා

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ko uththara?? kohomada uba hathara waten kana kema??? monada eda kiuwe ?

    සව්දි ඔටුවා 🤭

    funny-muslim-prayer-fall-over.gif
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    කෝ උඹගේ ගෙදර address එක දාපන් ආයේ...ලදලමේ photo එකකුත් අලවපන් මෙතන මාරු කියවන්නේ නැතුව...
    lockdown ඉවරහින්ද උදේම centrelink පොලිමේද පොන්ස් ? 🤭
    ඇයි උඹ මගේ ගෙදර බලල අතේ ගහනවද ඔච්චර ෆොටෝ ඉල්ලන්නේ? 🤭
     

    namak nathi eka

    Well-known member
  • Aug 31, 2016
    2,039
    3,736
    113
    කොහෙද @nicjosh83 පොන්නයෝ වඳ වෙලා තියෙන්නේ? ඊයෙත් උඹෙ අම්මා බලු පයිවලින් කාලා රෙනකොට පැටව් දෙන්නෙක් ගූ ගොඩේ හිටියා....තෝ කොහොමද කියන්නේ වඳයි කියලා?
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ඇයි උඹ මගේ ගෙදර බලල අතේ ගහනවද ඔච්චර ෆොටෝ ඉල්ලන්නේ? 🤭
    ලොරි talk දෙපිටින් ගියා නේ පොන්ස්…. දුන්නේ තව්සන්ඩ් talks…කන්නේ centrelink එකෙන් 🤭
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කොහෙද @nicjosh83 පොන්නයෝ වඳ වෙලා තියෙන්නේ? ඊයෙත් උඹෙ අම්මා බලු පයිවලින් කාලා රෙනකොට පැටව් දෙන්නෙක් ගූ ගොඩේ හිටියා....තෝ කොහොමද කියන්නේ වඳයි කියලා?


    @nicjosh83 mehe waren higana wesa balli, balapan tho dapu thread eke tho mona tharan pukshanaya wenawada kiyala.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කොහෙද @nicjosh83 පොන්නයෝ වඳ වෙලා තියෙන්නේ? ඊයෙත් උඹෙ අම්මා බලු පයිවලින් කාලා රෙනකොට පැටව් දෙන්නෙක් ගූ ගොඩේ හිටියා....තෝ කොහොමද කියන්නේ වඳයි කියලා?

    @nicjosh83 me ube amma neda

    1619543724896.png
     

    Anatha sinhalu

    Well-known member
  • Jul 10, 2019
    6,496
    13,729
    113
    ඇයි එන්නද ?
    මාත් මේක කලින් අවරුදු වල දැක්කහම විස්වාස කලේ නැහැ...යකෝ මුස්ලිම් උන්ට පිස්සුද....

    මුස්ලිම් එකෙක් නිකන් ආශ්‍රය කරන්න බැහැනේ දැන්....

    හරි වැඩේ නේද... මාර කේස් එක

    wn7s5So.jpg
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    ලස්සනම කොල්ල කව්ද?
    :lol: ආහ් මේ තියෙන්නෙ හේතුව. ඒක තමා මෙහ් මගේ ගෙදර පොටෝ ඉල්ල ඉල්ල දඟලන්නේ. නොදකින් ලොල්ලා. පාරෙ ඉන්න හිඟන්නෙක්ට කියලා කටට ගනින් ඩෝව්. මං ඔය සබ්ජෙට් එකේ නෑ.🤭
    ඇයි උඹ මගේ ගෙදර බලල අතේ ගහනවද ඔච්චර ෆොටෝ ඉල්ලන්නේ? 🤭

    ලොරි talk දෙපිටින් ගියා නේ පොන්ස්…. දුන්නේ තව්සන්ඩ් talks…කන්නේ centrelink එකෙන් 🤭
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    :lol: ආහ් මේ තියෙන්නෙ හේතුව. ඒක තමා මෙහ් මගේ ගෙදර පොටෝ ඉල්ල ඉල්ල දඟලන්නේ. නොදකින් ලොල්ලා. පාරෙ ඉන්න හිඟන්නෙක්ට කියලා කටට ගනින් ඩෝව්. මං ඔය සබ්ජෙට් එකේ නෑ.🤭

    නොදකින් වේසි 2013 කිරියේ උන්ග්ර්න් අහන්නේ මොකක්ද කරන්න ඕනේ degree එක කියල. ඊට පස්සේ CPA ලබ්බක් අහනවා. තැන තැන පජාත උන පොන්නයා කරන්නේ මොකක්ද වෙන්නේ මොකක්ද කියල දන්නේ නැතුව පඩ talk දීලා අනිත් උනුත් ඌ වගේ හිඟන්නෝ කියල හිතල දැම්මා ගෙදර address එක.😂😂🤭

    නොදකින් වේසි ඉන්නේ හිඟන ගුබ්බෑයමක.🤭

    ඊට පස්සේ බේරෙන්න 94 රේ ලදලමක් ෆොටෝ එකක් දැම්ම.😂😂🤭 නොදකින් හිඟන්න….යකෝ cleaning කරන උන්ට ඔයිට වඩා හොඳ ඒවා තියනවා….🤭


    පස් වෙනි unit එක🤭
     

    Maui_15

    Well-known member
  • Jan 13, 2018
    5,232
    9,127
    113
    බෞද්ධ මවුවරුන් හාරදහසක් වඳ කරලා

    60615484_2343577942565074_6650780480176128000_n.png
    මෙලහට නඩු අහලා එල්ලලා මරන්න තීන්දු දීලා ඇති එහෙනං..:yes: