එහෙත් මෙවන් කුපාඩින්ට කීමට දෙයක් ඇත. එනම්,
“කරන්ඩ දෙයක් ඇත්තේ ම නැතිනම් නම් මෙවන් පහත් වැඩ නොකර හිඟා කාපියව්..” යනුවෙනි.
පසුගිය වසර 7ක පමණ කාලයක සිට මෙරට අමුතු අන්දමේ වෙබ් කලාවක් බිහි ව ඇති අතර එය වෙබ් අඩවිකරණයක් නොව “පාදඩකරණයක්” සේ අපි දකිමු. විශේෂයෙන් ම “ග්රාහක පිවිසුම් අනුව මුදල් ගෙවන ගූගල් ඇඩ්සෙන්ස්” (Pay Through Clicks – Google Adsense Revenues) වැනි ක්රමෝපායයන් නිසාම වෙබ් අඩවිකරණයේ සියළු ගුණාත්මකභාවයන් කෙළෙසමින් මෙරට වෙබ් අඩවිකරණය තුලට මෙරට පහත්ම අධ්යාපන මට්ටමේ පිරිසක් ඇතුළු වී සිටිති. ඒ ඉක්මණින් ප්රමෝට් වී මුදල් සොයා ගැනීමට මිස ග්රාහකයා වෙනුවෙන් ගුණාත්මක යමක් කිරීමට නොවේ. මේ සියල්ලෝ ම “ලංකාවෙ එක අපි” ය කියාගනිමින් මෙරට සිංහල භාෂාව කියවන පාඨකයාගේ බුද්ධියට කරනු ලබන හානිය ද සුළු පටු නොවේ. විශේෂයෙන් ම, ඒ ඒ වෙබ් අඩවි අතරේ ම දැන්වීම් හුවමාරු කරගන්න මොවුන් විසින් නිරතුරු හුවා දක්වන්නේ, “විකෘති ලිංගිකත්වයත්, ප්රචණ්ඩත්වයත් සහ වැදගැම්මකට නැත්තා වූ ඕපාදූපත්” පමණි. අනෙක් කරුණ වන්නේ, මෙම වෙබ් අඩවි බොහෝමයක ම “තමන්ගේ කියා දෙයක්” නැති වීම යි. එනම් ඇත්තේ, කොහෙන් හෝ හොයා ගත් යූ ටියුබ් (Youtube) වීඩියෝවකි. එසේත් නැතහොත් මෙරට ලාබාල තරුණ තරුණියන්ගේ “ෆේස්බුක්” (Facebook) ගිණුම් වලින් සොරා ගන්නා ලද පුද්ගලික ඡායාරූප ගොන්නකි.
මේ නම් තාරුණ්යයේ නිර්මාණශීලීත්වය හෝ දක්ෂතාවය නොවේ.. හික්මීමක්, ලජ්ජාවක් හෝ බුද්ධියක් නොමැත්තවුන්ට තාක්ෂණය හිමි වීමේ විපාකයෝ ම වෙත්. හරිහැටි අධ්යාපනයක් නොලැබීමේ වරද ය.. එය අවබෝධකොට ගෙන සිටිය යුතු වන්නේ බුද්ධිමත් පාඨක ඔබ යි.
mekanam sira kathawak machan.
Copyright kiyana wachane therumawath danne nathuwa sakkili haththa wage hama dema net ekata dana sites thama dan lankawe thiyenne. teledramas capture karala dana ekai, kohehari paththareka yana photos tikak scan karala upload karamai un hithagena inne patta wade kiyala. EK eketh me wage sites karana aya athi. Artistlage album pitin download karannath denawa ban. Site ekakata yanna ba radio ekak play wenawa.
E athin balanakota me minissu ethics danna nathi ewun ban.
Me wage site karana ewunta thiyenne mental problem ekak. katahari dukak thiyena welawata e gana hithanne nathuwa unge pahath balu asawal ishta karaganna yana ewun.