භූමිතෙල් ප්‍රෙශර් ලිප හොදද?

U-tag

Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    ටික කාලයයි. අදුරන එක්කෙනෙක් ගේනවා මාස 2 ක් හෝ 3 යි පාවිච්චි කරේ. දැන් වැඩ නැ.
     
    • Like
    Reactions: TCB Rox and NRTG

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    මචන් එහෙම එකක් ගන්නවනන් හොඳම එකක් බලල ගනින්. චයිනීස් ඉන්දියන් ජරාව ගන්න එපා අනතුරු වෙයි. අපේ සීයලගෙ ගෙදර තිබ්බ ඉංග්ලන්ඩ් වල හදපු එකක්. ඕක සුපිරි. අවුරුදු 100ක්වත් පරණ ඇති. ආච්චි ඉස්සර ඕකෙන් සුපිරි කෑම හදනව. තාමත් කොහෙන් හරි භූමි තෙල් සුවඳක් එද්දි හෙන නොස්ටැල්ජික්.
     
    • Like
    Reactions: TCB Rox and NRTG

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    මචන් එහෙම එකක් ගන්නවනන් හොඳම එකක් බලල ගනින්. චයිනීස් ඉන්දියන් ජරාව ගන්න එපා අනතුරු වෙයි. අපේ සීයලගෙ ගෙදර තිබ්බ ඉංග්ලන්ඩ් වල හදපු එකක්. ඕක සුපිරි. අවුරුදු 100ක්වත් පරණ ඇති. ආච්චි ඉස්සර ඕකෙන් සුපිරි කෑම හදනව. තාමත් කොහෙන් හරි භූමි තෙල් සුවඳක් එද්දි හෙන නොස්ටැල්ජික්.
    නොස්ටැල්ජික්
    E qwe?🤨 Bumitel kema allergic da
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    Sumanafer

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    629
    1,072
    93
    පොල් කටු ලිප කොහොමද .පාවිච්චි කරන කවුරු හරි ඉන්නවද.එකක් ගන්න .
     

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    නොස්ටැල්ජික්
    E qwe?🤨 Bumitel kema allergic da
    නොස්ටැල්ජික් කිව්වෙ පරණ දේවල් මතක් වෙනව කියන එක. ( මාව මඩවන්න ඇහුවනන් පෝන් එක බිම වැටිල ඩිස්ප්ලේ එක කුඩු වෙයං 😂😂)
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,622
    2,132
    113
    පොල් කටු ලිප කොහොමද .පාවිච්චි කරන කවුරු හරි ඉන්නවද.එකක් ගන්න .
    ow ban,man danna kiyana kattiyak innawa.Gas nathuwa sorry.com wela inne.ohoma ekakwath set wunoth aran denna oni.

    machan oke iwwama bumithel raha enne nadda ban?
    ------ Post added on Apr 23, 2022 at 7:44 PM
     

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    නොස්ටැල්ජික් කිව්වෙ පරණ දේවල් මතක් වෙනව කියන එක. ( මාව මඩවන්න ඇහුවනන් පෝන් එක බිම වැටිල ඩිස්ප්ලේ එක කුඩු වෙයං 😂😂)
    Ado thoge kata.. ada hawasa mage phone eke display ekata key eka hira wela sakkuwe dan iddi, kalupata dot ekak awilla display eke den :sorry:

    ow ban,man danna kiyana kattiyak innawa.Gas nathuwa sorry.com wela inne.ohoma ekakwath set wunoth aran denna oni.


    machan oke iwwama bumithel raha enne nadda ban?
    ------ Post added on Apr 23, 2022 at 7:44 PM
    Ne bn kisi awlk ne
    ------ Post added on Apr 23, 2022 at 8:01 PM
     
    • Like
    Reactions: pc kush