only One in Sri lankaMuu nam elakiriye wenama brand ekak . Pissu buuthayek.
only One in Sri lankaMuu nam elakiriye wenama brand ekak . Pissu buuthayek.
ලංකාවෙ දුර්ලභම ABCD රෝගියා.only One in Sri lanka
අපි වගේ අය අඩු නිසා තමයිලංකාවෙ දුර්ලභම ABCD රෝගියා.
ඊයෙ කිව්ව MOH එකේ කියල
අද කියනව Clinic කියල
ඇත්තටම අපේ නංගිට මොළයක් කියල එකක් නැද්ද බං
බල්ල හපල සතියකිනුත් මතක් කෙරුව. එවෙලෙනං ගිහින් බලල තිබුණ. බල්ල හොදට හිටියලු
ඒ හින්ද දැං බලන්න ඕනෙ නෑ කියල හිතාගෙන ඉන්නවද දන්නෙ නෑ
මං මේ දිනේ ලියල තියාගෙන එයාලට මතක් කරනව
කැරි බොරුනෙ හුත්තො තෝ කියන්නෙ.අපි වගේ අය අඩු නිසා තමයි
අපි කියන කිසි දෙයක් පිලිගන්නෙ නැත්තෙ
අපේ බැරි අමාරුකම් කාටවත් තේරෙන්නෙ නැත්තෙ


පොල්ලක් අරන් නංගිට ගහපන් කොහෙවත් ඉන්න සතෙක් අමාරුවෙ දැම්මට.
ඊයෙ බල්ලව බලල ඇවිත්Uba wagema thamayi, oyita wada deyak balaporoththu wenna baha ubalage family eke ungen
නංගිට හෙන ගැහුවත් බල්ල හොදින්නම් එච්චරයි හුත්තො.ඊයෙ බල්ලව බලල ඇවිත්
ඌ හොදට ඉන්නවලු
මං අම්මටත් කිව්ව නංගිට කෝල් කරල කියන්න කියල
අම්ම කෝල් එකකුත් අරන් නංගිට ඊයෙ කියල තිබුණ
හිතේ අමාරුවටයි මම මේ ත්රෙඩ් එක දැම්මෙ
මට අමතක වුණා තොපි කුණු කතා කියනව කියල
ආයෙ කිසිම ත්රෙඩ් එකක් දාන්නෙ නෑ
මහ කැරියො ටිකක් බං උඹල
උඹලට නංගිල නැද්ද අක්කල නැද්ද දුවල නැද්ද අම්මල නැද්ද