මගෙ සයිට් එකේ වයිරස් (ආරක්ෂාව සපය ගන්න උදව#

baba2

Well-known member
  • Mar 12, 2013
    1,649
    44
    48
    මගෙ සයිට් එකේ වයිරස් (ආරක්ෂාව සපය ගන්න උදව&#35

    Snapshot_4.jpg

    රතුපාටින් රවුම් කරල තියෙන ජාව කෝඩ් එක අයින් කරොත් හරිිද?:eek::confused:

    මේ සයිිට් එකෙන් පරික්ෂා කලේ:confused::confused:

    https://sitecheck.sucuri.net

    මේ ටෙම්පලේට් එකේ කෝඩ් එක තියෙන්නෙ:sorry::sorry::sorry:
    http://gooyaabitemplates.com/livepreview/videopro/
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: SCBmedia

    lanka37

    Junior member
  • Sep 29, 2009
    108
    8
    18
    machan godak welawata malware umbe thiyana java script ekak ekkama combined wela thiyenne. code eka balala anawashya java script elka ain karapan. site eka monawainda karala thiyenne. tamplate eke kohe hari bug ekak athi. tamplate eka update karapan
     

    baba2

    Well-known member
  • Mar 12, 2013
    1,649
    44
    48
    Ube oya template eke me wage code block 3, 4 ma tiyenawa

    ewa remove karapan oya eval dala liyanne mona hari hanganna one unama.

    ow athama malware

    Capture.png

    :eek::eek::eek:

    mama oya code 2 k witara ain kara anit eka ain karapuwahama site eka aul wanawa??????