මගේ අම්මාගේ ඈස් දෙක සනීප කරගන්න උඩව් කරන්&#350

surarocks

Active member
  • Apr 17, 2008
    694
    176
    43
    Mage Ammage as deka saneepa ne.... Help me...

    machanla mata loku help ekak oni ..

    Pereda indala mage ammage eka ehak penne natuwa giya ... (eyata dan 53 i) E kiyanne e ahe kalu bole move wenne na eka tanakata wela tiyenawa...

    Eye ammawa General ekata admit kala (MRI / ECG / X ray gatta ewath normal lu)...

    Tama discharge kale na .. mama dan hadanne hoda Eye specialist kenekta pennanna... Kauda hoda aya inne kiyala danna aya kiyanna .... loku udawwak..

    Ammata Pressure / Sugar / Cholestorol mukuth na..
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: RaZor_911

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    details madi ban mokakda condition eka kiyala kiyanna. Eye ball eka mobilize wenne nathnam oka occular muscles wala awulak misak eye eke awulak wenna be. but details not enough. mata kiyapan dan ammaa inne NHSL ward 16 da nathnam 46 wage ekakada?
     

    surarocks

    Active member
  • Apr 17, 2008
    694
    176
    43
    details madi ban mokakda condition eka kiyala kiyanna. Eye ball eka mobilize wenne nathnam oka occular muscles wala awulak misak eye eke awulak wenna be. but details not enough. mata kiyapan dan ammaa inne NHSL ward 16 da nathnam 46 wage ekakada?

    Muscle wala awulak kiyala tamai mulin balapu doctor kiwwe ... snayu wala case ekak kiyala kiwwe... ekai MRI kaleth ....

    Dan inne 48 ward eke ban ...
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    Muscle wala awulak kiyala tamai mulin balapu doctor kiwwe ... snayu wala case ekak kiyala kiwwe... ekai MRI kaleth ....

    Dan inne 48 ward eke ban ...

    medical ward ekaka. okata Ophthalmologist hariyanne ne ban. Neurologist hariyanne. But your mother at the best place of Sri Lanka. you don't need to do anything they will do everything need to be done. Just be calm and wait.
     

    rm1980

    Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    බම්ප් මචන්. ඉක්මනින් සුව වේවා !!