මගේ අරක ටිකක් ඉස්සරහින් තියෙන්නේ

charitha2011

Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,609
    1
    32,360
    113
    - උඩරට -
    ඉන්ජෙක්ශන් එකක් ගහලා පන නැති කරපන් ඕක..:baffled:
    එතකොට පිම්බෙන්නේ නෑනේ.. :lol:
     

    Ramith_SL

    Well-known member
  • May 4, 2017
    1,236
    530
    113
    Ratnapura
    Mageth ehema thama.. oya kiyana tharam nam naa.. bala ganna kenek bala gani ban.. normal adum valata nam penne naa.. jokek nathuva nam iddi issuarata nerala penava.. joka andahama ehema lokuvata penne naa... Swimming trunk and sport karaddi fit venna adiddi penava.. ekama case eka swimming trunck ekata hodatama pena eka.. oka awlak ganna deyak neme ban.. oke hoda paththa hithapanko..
     

    Kiridia

    Well-known member
  • Jan 15, 2018
    856
    656
    93
    ape gedara polgahak adinna arwa ekek, u genawa bolokkayak, eka damala addama onaekak adila enawa, anna uta puluwan wei oka passata adinna, polgahak adina garna dunnama harine

    sorry bro vihiluwak kale
     

    harshana123

    Well-known member
  • Nov 13, 2007
    1,669
    797
    113
    මෙහෙම පිහිටන අය ඉන්නවා. මගෙ යාලුවෙකුත් හිටියා ඔහොම තියන. අපිත් ඌට විහිලු කරනවා ඉස්සර. ඒවගෙ දේ වලට මුකුත් කරන්න බෑ. ඕවා ලොකු ප්‍රශ්න කරගන්න එපා. බලන එකෙක්ට බලාගන්න කියලා උඹේ වැඩක් කරගනින්.
     

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    මේ ත්‍රෙඩ් එකට අදාල නැතුව ඇති..

    ඒකම නෙමේ මචංලා කවදද බං ඉස්කෝල හා කැම්පස් පටන්ගන්නේ? හරි කරදරේ නේද බං :) හුම්ම්ම්
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    එහෙම තමයි යකෝ අපෙත්. බෙන්ච් එක ගහද්දි ටිකක් ඉස්සිල පේනව. පටි ජොකෙක් ගහල වැඩිය තද නැති කලිසමක් ඇදපන්. ඝනකම් ඩෙනිමකින් වගේ පොඩ්ඩක් ඉස්සිලා පෙනුනට කෝමත් ගානක් නෑ. සමහර වෙලාවට ඒකෙ පොඩි ගැම්මකුත් තියේනෙ කෙල්ලෙක්ගෙ වගේ ෆ්ලැට් නැතුව තියෙද්දි.