Gay detected 🥴
charitha2011 Well-known member Jan 25, 2011 16,609 1 32,360 113 - උඩරට - Nov 4, 2020 #42 ඉන්ජෙක්ශන් එකක් ගහලා පන නැති කරපන් ඕක.. එතකොට පිම්බෙන්නේ නෑනේ..
Ramith_SL Well-known member May 4, 2017 1,236 530 113 Ratnapura Nov 4, 2020 #43 Mageth ehema thama.. oya kiyana tharam nam naa.. bala ganna kenek bala gani ban.. normal adum valata nam penne naa.. jokek nathuva nam iddi issuarata nerala penava.. joka andahama ehema lokuvata penne naa... Swimming trunk and sport karaddi fit venna adiddi penava.. ekama case eka swimming trunck ekata hodatama pena eka.. oka awlak ganna deyak neme ban.. oke hoda paththa hithapanko..
Mageth ehema thama.. oya kiyana tharam nam naa.. bala ganna kenek bala gani ban.. normal adum valata nam penne naa.. jokek nathuva nam iddi issuarata nerala penava.. joka andahama ehema lokuvata penne naa... Swimming trunk and sport karaddi fit venna adiddi penava.. ekama case eka swimming trunck ekata hodatama pena eka.. oka awlak ganna deyak neme ban.. oke hoda paththa hithapanko..
Kiridia Well-known member Jan 15, 2018 856 656 93 Nov 4, 2020 #44 ape gedara polgahak adinna arwa ekek, u genawa bolokkayak, eka damala addama onaekak adila enawa, anna uta puluwan wei oka passata adinna, polgahak adina garna dunnama harine sorry bro vihiluwak kale
ape gedara polgahak adinna arwa ekek, u genawa bolokkayak, eka damala addama onaekak adila enawa, anna uta puluwan wei oka passata adinna, polgahak adina garna dunnama harine sorry bro vihiluwak kale
harshana123 Well-known member Nov 13, 2007 1,669 797 113 Nov 4, 2020 #45 මෙහෙම පිහිටන අය ඉන්නවා. මගෙ යාලුවෙකුත් හිටියා ඔහොම තියන. අපිත් ඌට විහිලු කරනවා ඉස්සර. ඒවගෙ දේ වලට මුකුත් කරන්න බෑ. ඕවා ලොකු ප්රශ්න කරගන්න එපා. බලන එකෙක්ට බලාගන්න කියලා උඹේ වැඩක් කරගනින්.
මෙහෙම පිහිටන අය ඉන්නවා. මගෙ යාලුවෙකුත් හිටියා ඔහොම තියන. අපිත් ඌට විහිලු කරනවා ඉස්සර. ඒවගෙ දේ වලට මුකුත් කරන්න බෑ. ඕවා ලොකු ප්රශ්න කරගන්න එපා. බලන එකෙක්ට බලාගන්න කියලා උඹේ වැඩක් කරගනින්.
niyomax Well-known member Sep 24, 2014 4,595 7,483 113 Nov 4, 2020 #47 මේ ත්රෙඩ් එකට අදාල නැතුව ඇති.. ඒකම නෙමේ මචංලා කවදද බං ඉස්කෝල හා කැම්පස් පටන්ගන්නේ? හරි කරදරේ නේද බං හුම්ම්ම්
මේ ත්රෙඩ් එකට අදාල නැතුව ඇති.. ඒකම නෙමේ මචංලා කවදද බං ඉස්කෝල හා කැම්පස් පටන්ගන්නේ? හරි කරදරේ නේද බං හුම්ම්ම්
olu bakka Well-known member Aug 18, 2011 22,872 23,558 113 Nov 5, 2020 #48 එහෙම තමයි යකෝ අපෙත්. බෙන්ච් එක ගහද්දි ටිකක් ඉස්සිල පේනව. පටි ජොකෙක් ගහල වැඩිය තද නැති කලිසමක් ඇදපන්. ඝනකම් ඩෙනිමකින් වගේ පොඩ්ඩක් ඉස්සිලා පෙනුනට කෝමත් ගානක් නෑ. සමහර වෙලාවට ඒකෙ පොඩි ගැම්මකුත් තියේනෙ කෙල්ලෙක්ගෙ වගේ ෆ්ලැට් නැතුව තියෙද්දි.
එහෙම තමයි යකෝ අපෙත්. බෙන්ච් එක ගහද්දි ටිකක් ඉස්සිල පේනව. පටි ජොකෙක් ගහල වැඩිය තද නැති කලිසමක් ඇදපන්. ඝනකම් ඩෙනිමකින් වගේ පොඩ්ඩක් ඉස්සිලා පෙනුනට කෝමත් ගානක් නෑ. සමහර වෙලාවට ඒකෙ පොඩි ගැම්මකුත් තියේනෙ කෙල්ලෙක්ගෙ වගේ ෆ්ලැට් නැතුව තියෙද්දි.