මගේ ආදරයට උදවුවක් දීපල්ල උබලට පින්.....

DKC

Well-known member
  • Jan 18, 2011
    1,960
    86
    48
    weliyata bara gama
    මම කියන්නේ වැඩේ අතෑරපන්! දැන් උබ හොදටම විස්වාස කරගෙන ඉන්නේ ඔය කෙල්ලව බැන්දොත් තෝ මැරෙනවා කියලා:rofl: යකො බැන්දෙ නැතත් උබ මැරෙනවා ඕක තේරැම් ගනින් ඉස්සර වෙලා.. උබ කේන්දර විස්වාස කරනවා නම් කියන්න තියෙන්නේ..දැන් උබට ඔය කෙල්ලව බැන්දොත් තියනවා කියන අපල දුරැ කර ගනින් ...අපලයක් තියනවා නම් ඒක දුරැ කරගන්නත් ක්‍රමයක් තියනවා(විස්වාස කරන අයට) ඔය ග්‍රයයො ටික කොටු පන්නවාපන් ටිකක් වියදම් කරලා:rofl:..ඒක කලින් කරන්න තිබුනේ!..ඒක විහිලුවට කිව්වේ..

    උබලා දෙන්නට හොදින් ජීවත් වෙන්න පුලුවන් තත්වයක් තියනවා නම් අනාගතේට මුහුන දෙන්න ශක්තියක් තියනවා නම් උබට උබ තීරණය කරපන් මම එයත් එක්ක ජීවත් වෙනවද නැද්ද කියලා!කෙල්ලට කෙලින්ම කියපන් ..උබ හරි නම් මට නරකක් වෙන්නේ නෑ කියලා ආගම දහමින් ජීවත් වෙයන් උබ ගෙනාපු වීසා ඉවර උනාම උබට යන්න වෙනවා... මට අපිට කාටත් ඒක එහෙමමයි ඒ වීසා අලුත් කරන්න බෑ..ඕන දේකට මුහුන දියන් මේක තමයි ජීවිතය..

    aniwa
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    ඕක ඔච්චර ගනන් ගන්න එපා. හඳහන් බලන තැන් කීපයකින් ඔය දෙන්නාගේ හඳහන් දෙක බලාගන්න. අනිවාර්යයෙන් වෙනස් දේවල් කියයි. හඳහන නිසාම බඳින එක නවත්තන එක නම් හරි නෑ. ඒක හින්දා අතාරින්න නම් එපා. කොහොම හරි බඳින්න
    ඒක නෙවෙයි මචන්. අපේ එළකීරි එකේ pawusi ට කියලා හඳහන් දෙක, පොරොන්දම් වගේ ඒවා බලාගත්තොත් නරකද ?
     

    mhgchanu

    Member
    Nov 11, 2008
    62
    3
    0
    machan oya horescope kathawa nam wahak eth eke aththak naa kiyannath baa ape family ekema dial dekak innawa un ohoma case thieyeddi marry kala dan itin wahak naaa iwaraetama iwarai...ubata oya seen eka 99% ma balaganna puluwan bokundara maical ramanayaka gawata giyoth sure and shot machan anna pora kiyana deee nam wishwasa karapan mama mee mage experience eken kiyanne matath oya prashne thieyenawa habai ma kella ekka iddi mata ara man kiyapuwa okkoma wage ekak nara wela thieyenawa a asarani ekata waga kiyanna onee kiyala ma kiyanne naa habai api denna match wenne naa kiyala mama danagaththe ape affair eka patatn aran 22 months walin wage machan oya koi kellath love karaddi mage patiyoo mama oyata adareei kiwwata owa wenas wenawa hodata hithala mathala decision ekak ganin macahn..cherrzz:rolleyes:
     

    hspa3.5

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    ඕක ඔච්චර ගනන් ගන්න එපා. හඳහන් බලන තැන් කීපයකින් ඔය දෙන්නාගේ හඳහන් දෙක බලාගන්න. අනිවාර්යයෙන් වෙනස් දේවල් කියයි. හඳහන නිසාම බඳින එක නවත්තන එක නම් හරි නෑ. ඒක හින්දා අතාරින්න නම් එපා. කොහොම හරි බඳින්න
    ඒක නෙවෙයි මචන්. අපේ එළකීරි එකේ pawusi ට කියලා හඳහන් දෙක, පොරොන්දම් වගේ ඒවා බලාගත්තොත් නරකද ?

    machan oya horescope kathawa nam wahak eth eke aththak naa kiyannath baa ape family ekema dial dekak innawa un ohoma case thieyeddi marry kala dan itin wahak naaa iwaraetama iwarai...ubata oya seen eka 99% ma balaganna puluwan bokundara maical ramanayaka gawata giyoth sure and shot machan anna pora kiyana deee nam wishwasa karapan mama mee mage experience eken kiyanne matath oya prashne thieyenawa habai ma kella ekka iddi mata ara man kiyapuwa okkoma wage ekak nara wela thieyenawa a asarani ekata waga kiyanna onee kiyala ma kiyanne naa habai api denna match wenne naa kiyala mama danagaththe ape affair eka patatn aran 22 months walin wage machan oya koi kellath love karaddi mage patiyoo mama oyata adareei kiwwata owa wenas wenawa hodata hithala mathala decision ekak ganin macahn..cherrzz:rolleyes:

    eyathah man nathuva inna ba bn... balamu "pawusi " vath ahala.... "pawusi " ta PM karanna ba profile 1ke link 1k denavda ?
     
    Last edited: