මගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් අඳින්නේ මෙවමයි

Mr.Wikirana

Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,592
    10,421
    113
    44
    Living in an Atom
    b8e25ce7-9411-4a90-aa17-31bd0c4ee299.jpg
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,959
    167,774
    113
    එකමත් එක රටක
    උබ ට විතරක් නෙවෙයි අනිත් උන්ටත් පෙන්නන්න තමයි ඕව අදින්නේ . උබ දැක්කට මුකුත් වෙන්නේ නැතුව ඇති
     
    • Like
    Reactions: Hrithik_Roshan

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    ගෑනුන්ගෙ හපුටු ගද දැනුන දවසට උඹෙ ඔය අමාරුව හොද වෙනව

    මාත් හිතාන ඉන්නෙ එහෙමයි

    ගෑනු විතරක් නෙවි අපිත් ගඳයිනෙ බම් පිරිසිදුව හිටියෙ නැත්නම්.

    අර උඹ එක පාරක් සෙස් කලා කියපු කෙල්ල කොහොමද?
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,468
    8,625
    113
    Galaha
    හිර වැඩී. මගේ grill frend නම් බුරුල් අත දාන්න පහසු ඒව අඳින්නෙ. :yes:

    ගෑනුන්ගෙ හපුටු ගද දැනුන දවසට උඹෙ ඔය අමාරුව හොද වෙනව

    මාත් හිතාන ඉන්නෙ එහෙමයි
    උඹට මුලින්ම සඩ්පි කෑල්ලක් සෙට් වෙලා වගේ. සාදාරනයි ගෑනු එපා වෙන එක. උඹ වගේ නාලා කරල පිරිසිදුවට එන්න එකක් සෙට් කරගන්න තිබ්බෙ.
    ------ Post added on Nov 6, 2025 at 6:57 PM
     

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    හිර වැඩී. මගේ grill frend නම් බුරුල් අත දාන්න පහසු ඒව අඳින්නෙ. :yes:


    උඹට මුලින්ම සඩ්පි කෑල්ලක් සෙට් වෙලා වගේ. සාදාරනයි ගෑනු එපා වෙන එක. උඹ වගේ නාලා කරල පිරිසිදුවට එන්න එකක් සෙට් කරගන්න තිබ්බෙ.
    ------ Post added on Nov 6, 2025 at 6:57 PM

    අනුරාදරා එක පාරලු සෙස් කල්ල තියෙන්නෙ. ආතල් ගන්න සෙට් වෙච්ච එක ආතල් අරන් නිකන් ඉන්නෙ නැතුව මූ ලව් ටෝක් දෙන්න ගිහිම් ඒ කෙල්ල මූ ඇනයක් වෙයි කියල බය වෙලාද කොහෙද පස්සෙ මූත් එක්ක කතා කරන එකත් නවත්තලා.
     

    Pimpson

    Well-known member
  • Apr 4, 2025
    357
    527
    93
    ඉතින් මොකද බන් තරුණයිනෙ ඔය කාලෙ ඕව අදින් නැතුව වයසට ගියාම අදින්නද
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,336
    6,995
    113
    අනික් එකවුන්ට් එකෙන් ඇවිත් දාපන් රිප්ලයි එකක්

    කෙට්ටු කෑලි වල හොඳ කියලා
    2000න් පස්සෙ කෑලි වල හොඳ කියලා
    ඔය ෆොටෝ එකේ ඉන්න එකෙත් නම ගම කියලා insta ලින්ක් එකත් දාල
     
    • Haha
    Reactions: Chimpanzee Putha