මගේ ජීවිතය බේරු අය්යලා දෙන්නා

Bulathaa

Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,155
    5,843
    113
    උ සම්බන්ද උනාද නැද්ද දන්නේ නම් නැහැ, හැබැයි උගේ වටේ ඉන්න අර උස කැරියා කරපු දේවල් බලපුවාම ඔය හැම එකේම මොළේ මුගේ වෙන්න පුළුවන් සාධාරණ තත්වයක් නම් තියෙනවා.


    මේ දවස් වල උගේ AI එන්ජින් එක විකුණගන්න දගලනවා නේද සෑහෙන්න
    ------ Post added on Feb 5, 2025 at 10:19 PM
    uta ai wikunanna daganna deyak na uge match ekanam u gahala iwarai. ape company eketh uta tama dila tiyenne ai integration eka karanna. net profit eka roughly 1000000.
     

    chathura414

    Well-known member
  • Jan 2, 2014
    6,234
    8,251
    113
    M-Town
    ගෝත්‍රික මනසෙන් මාව මිදෝගෙන නිදහසේ සිතීමට මාව පුරුදු කලේ මේ දෙන්න. විශේෂයෙන්ම මලින්ද අය්යාහ් කියන්නෙ 500 IQ එකක් තියෙන මේ රටේ ජාතික සන්පතක් :(
    @IndrajithGamage
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    මලින්ද හොදයි කීවර්ඩ් අල්ල ගන්න. ඊට පස්සෙ ඒවයින් අලුත් දේවල් ඉගෙන ගන්න පුලුවන්. මම නම් එයාගෙ podcast ගොඩක් අහනව. අනිත් කෙනා නම් බොරු කිය කිය උගේ දේවල් මාකට් කරගන්න එක කරන්නෙ. AI ගැන එහෙම පට්ට බොරු ගොඩක් කියෝනව උගේ ai based කම්පැනිය දියුනු කරගන්න. LLMA එකක api access වලින් chat bot එකක් හදාන ඒක උන් train කරපු llma model එකක් විදියට කියෝනව. gpt model වලටත් වඩා උන්ගෙ එක හොදයි කියල.
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    codeforme

    Well-known member
  • Sep 22, 2017
    965
    1,155
    93
    ඔව් මිට්ටො උගෙ පයිය තමා පයිය. වැදපන්. 😄😄😁
    ඔව් ඉතින් ජීවිතේ කිසිම achievement එකක් නැති ටකරන් මඩුවක ඉදන් කුනු කන උන්ට පෙන්නන්න තියන එකම දේ ඉපදෙනකොට හම්බ උන ජුන්ඩා තමයි. ඒක වත් හරියට නැති තොට වෙන්නෙ ඒක දිහා බලාගෙන අතේ ගහන්න තමයි.