මගේ බොට්නෙට් එකෙන් අන්වර් මනතුංගට Ddos ඇටැක් &

Error365!

Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,097
    9,840
    113
    එක තැනක නෑ
    මගේ බොට්නෙට් එකෙන් අන්වර් මනතුංගට Ddos ඇටැක් &

    botnet.jpg


    මචන්ලා මොකද කියන්නේ අන්වර් මනතුංග.කොම් එකට ddos පාරක් දාලා කෙලවමුද ? මගේ බොට්නෙට් එක මම ටිකක් ස්ට්‍රොන්ග් කරගෙන යනවා. තාම සොම්බි 1200යි තියන්නේ. ළඟදීම ඕකට දෙමු වැඩේ. උඹලා වැඩේට මොකද කියන්නේ ? උඹලගේ අයිඩියා දීපල්ලා :yes::yes:

    Error in 365 days
     

    pcud

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    2,382
    607
    113
    adoo... ubata pin sidda wenawa ohoma wadak dunnoth... ela kollenk............
     

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,097
    9,840
    113
    එක තැනක නෑ

    ඕක ලංකාවෙන් බ්ලොක් කරලා තියන්නේ මචන්. ප්‍රොක්සි වලින් බලන්ඩ පුළුවන් ඒ උනාට. සම්පුර්ණයෙන්ම ඩවුන් කරන්ඩ තමයි ඕනේ බන් :yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: Tharixxx

    Tharixxx

    Well-known member
  • Apr 26, 2010
    2,777
    1,038
    113
    Kandy
    ඕක ලංකාවෙන් බ්ලොක් කරලා තියන්නේ මචන්. ප්‍රොක්සි වලින් බලන්ඩ පුළුවන් ඒ උනාට. සම්පුර්ණයෙන්ම ඩවුන් කරන්ඩ තමයි ඕනේ බන් :yes::yes:

    ane wasanawak iwara karapan ehenam ela rep 6++
     

    Xxo0oxX

    Member
    Oct 2, 2012
    1,585
    114
    0
    ookane ban ubalage waradda karana magul nokiya karapalla...

    lankaweth law thiyenawa cyber crime walata :no:

    sirawata uba ohoma thread dala anthimedi wena mokak hari loku magulak unath ube pitin dala ubawath kudalan yayi...
    site hacking attacking illegal mona rateth kiya kiya karanne na :rolleyes:
    dakkane ekekwa CID eken issuwa kochchara kiwath mun therun ganne na ne rate loketa andabera gahala karanne, ayyo ubalanam:angry:
     

    heshanikal

    Active member
  • Feb 17, 2012
    583
    243
    43
    එළ

    එළ, එළ. ගහපන් ඔය වේස අන්වර් තබියගේ තුන්කාලත් ඉවර වෙලාම යන්න.