මගේ AQUA එකේ පෙට්රල් කරන්නේ නැහැ
මචන්ලා මම ගත්ත AQUA එකේ පෙට්රල් කරන්නේ 15ට අඩුවෙන්. මේකට මොකද කරන්නේ? ලොකු ගැරේජ් එකකට අරන් ගියොත් මැරෙන ගානක් කපයි කියලා යාලුවෝ කියනවා. දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවනම් උදව් කරන්න.
මචන්ලා මම ගත්ත AQUA එකේ පෙට්රල් කරන්නේ 15ට අඩුවෙන්. මේකට මොකද කරන්නේ? ලොකු ගැරේජ් එකකට අරන් ගියොත් මැරෙන ගානක් කපයි කියලා යාලුවෝ කියනවා. දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවනම් උදව් කරන්න.

