වෙරි නම් බන් කෝකත් එකයිමචන්ලා පොඩි ප්රශ්නයක් අහන්න තියෙනවා සිරාවටම අඩුවටම තියෙන ගල් බෝතලෙයි ඔය ලොකු ගණන් වල බෝතල් වලි තියෙන වෙනස මොකක්ද බොද්දීද නැත්නම් වෙරි වෙනවා වැඩිද.

gal bonna amarui kiyanna epa, hithata dukai, tried most of the local and foreign brands, gal in my top 5quality eka ban.. gal wage local badu bonna amarui.. smooth naha..
scotch wage ewa smooth saha taste eka maru
local ewa nan okkoma wage kassippu thama
man kiwwe mata newey ban.. in general.gal bonna amarui kiyanna epa, hithata dukai, tried most of the local and foreign brands, gal in my top 5
taste, smoothness ectමචන්ලා පොඩි ප්රශ්නයක් අහන්න තියෙනවා සිරාවටම අඩුවටම තියෙන ගල් බෝතලෙයි ඔය ලොකු ගණන් වල බෝතල් වලි තියෙන වෙනස මොකක්ද බොද්දීද නැත්නම් වෙරි වෙනවා වැඩිද.
Black Bacardi eka maru. 3200. andenawa. whisky paradai
Black Bacardi eka maru. 3200. andenawa. whisky paradai
set une ne ..pani rahai..wayasaka minissunta hariyanne whiskey bn...
Seeni hadila mariyan.. pani bothalayak aran wathura daala beepan eeta wadaa hodai.
ගලුත් සුපිරි කියාගෙන වඩේ කෑල්ලක් එක්ක බොන ලකේ පන්කාවේ උන්ටම හරියන මෙන්ඩිස් බකාඩි! හරි රෙඩ් රම් එකක් බීපු එකෙක් මේ කෑස්ස පෑනි කටේවත් තියන්නේ නෑ.Black Bacardi eka maru. 3200. andenawa. whisky paradai
magulak ahanawa. deela balahanko bothalayak moko wenne balanna.වදිනවද බන් හොඳට , බේබද්දෙක් ඉන්නවා ඌට gift එකක් විදියට මටත් දෙන්න ඕන අඩු ගානට හොඳට වදින brand එකක් ? සාමාන්යයෙන් 4 දෙනෙක්ට වගේ ඇති ද ?
kisima kunu gandak na habai wadinawa nas puk wenna.patta smooth habai. oyagaaanata ochara smooth anika wadinna hadanwa kiyanne supiri. wadiya pewenneth na.ගලුත් සුපිරි කියාගෙන වඩේ කෑල්ලක් එක්ක බොන ලකේ පන්කාවේ උන්ටම හරියන මෙන්ඩිස් බකාඩි! හරි රෙඩ් රම් එකක් බීපු එකෙක් මේ කෑස්ස පෑනි කටේවත් තියන්නේ නෑ.
කසිප්පු බෝතලේකට ග්ලෙන්ෆිඩික් ලේබල් එකක් ගහලා දුන්නොත් එකත් බොයි සුපිරි කියාගෙන. ලොල්.
වදිනවද බන් හොඳට , බේබද්දෙක් ඉන්නවා ඌට gift එකක් විදියට මටත් දෙන්න ඕන අඩු ගානට හොඳට වදින brand එකක් ? සාමාන්යයෙන් 4 දෙනෙක්ට වගේ ඇති ද ?
magulak ahanawa. deela balahanko bothalayak moko wenne balanna.kisima kunu gandak na habai wadinawa nas puk wenna.
patta smooth habai. oyagaaanata ochara smooth anika wadinna hadanwa kiyanne supiri. wadiya pewenneth na.
------ Post added on Dec 2, 2021 at 12:33 PM