මචන්ලා මම අලුත් වැඩක් පටන් ගන්න යන්නේ. පොඩ&#35

kansa malli

Well-known member
  • Apr 27, 2009
    4,311
    407
    83
    ලොවෙත් නෑ..
    ටොයින් ටොයින් ..:D
    scaled.php

     

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    mama gaawa thibbaa..contra ...mario bros .... ara duck hunt ehema thiyenne gun ekath ekka ewa ne uba kiyanne ,,,thibba ewa koheda dan naa....ewa bara gananwala ewane uba illanne dan,...EBAY nathi wena baa....dan lankawe nam owa naa ban....godak paranay ne ...
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    මගේ ලග ලගක්වෙනකම් ඕවා මිටියක්ම තිබ්බා ඔක්කෝම ටික කුණු ගොඩවල් කියලා අපේ අක්කා බ්ලාස්ට් කරල දැම්මා. එයාට තේරෙනවයෑ ඒවයේ වටිනාකම.ඕනනම් විකුණණ තැනක් දන්නවා:(


    machan koheda thiyenna.
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    mama gaawa thibbaa..contra ...mario bros .... ara duck hunt ehema thiyenne gun ekath ekka ewa ne uba kiyanne ,,,thibba ewa koheda dan naa....ewa bara gananwala ewane uba illanne dan,...EBAY nathi wena baa....dan lankawe nam owa naa ban....godak paranay ne ...

    eka nisama thamai bun hoyanna.
     

    Proxies

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    10,118
    364
    83
    "Magema lokeka"
    Bump....Machn mewa godak thiyan hitiya a kale...dennam missing...Hebei umbata andurana shop 2,3kin nam set karala denna puluwan...Aluthma a wa...:yes::yes:
     

    dgvirajm

    Well-known member
  • May 8, 2009
    6,381
    462
    83
    සයිබර් අවකාශයේ
    http://www.coolrom.com/

    machn oya site eke ona tharam api ey kaale gahapu console games thiyenawa ... pc emulators aragena pc ekenuth gahanda puluwan ... ona nam phne eke emulators aragena phone eken gahandath puluwan
    anika ey emulators wala save karanda puluwan nisa mamath deiyange pihiten super mario daagena gahuwa :D (ado eka TV game eke gahuwa nam meda kapeta nam iwara karanda baha :/ moko save wenne naha ne :) .....)
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    http://www.coolrom.com/

    machn oya site eke ona tharam api ey kaale gahapu console games thiyenawa ... pc emulators aragena pc ekenuth gahanda puluwan ... ona nam phne eke emulators aragena phone eken gahandath puluwan
    anika ey emulators wala save karanda puluwan nisa mamath deiyange pihiten super mario daagena gahuwa :D (ado eka TV game eke gahuwa nam meda kapeta nam iwara karanda baha :/ moko save wenne naha ne :) .....)

    machan mata one covera