මගේ ලග ලගක්වෙනකම් ඕවා මිටියක්ම තිබ්බා ඔක්කෝම ටික කුණු ගොඩවල් කියලා අපේ අක්කා බ්ලාස්ට් කරල දැම්මා. එයාට තේරෙනවයෑ ඒවයේ වටිනාකම.ඕනනම් විකුණණ තැනක් දන්නවා![]()
man gawa tiyenawa ubata mokatada
mama gaawa thibbaa..contra ...mario bros .... ara duck hunt ehema thiyenne gun ekath ekka ewa ne uba kiyanne ,,,thibba ewa koheda dan naa....ewa bara gananwala ewane uba illanne dan,...EBAY nathi wena baa....dan lankawe nam owa naa ban....godak paranay ne ...


(ado eka TV game eke gahuwa nam meda kapeta nam iwara karanda baha :/ moko save wenne naha ne
.....)http://www.coolrom.com/
machn oya site eke ona tharam api ey kaale gahapu console games thiyenawa ... pc emulators aragena pc ekenuth gahanda puluwan ... ona nam phne eke emulators aragena phone eken gahandath puluwan
anika ey emulators wala save karanda puluwan nisa mamath deiyange pihiten super mario daagena gahuwa(ado eka TV game eke gahuwa nam meda kapeta nam iwara karanda baha :/ moko save wenne naha ne
.....)
machan mata one covera


ahh ehemada!
oops sorry
mamahithuwe games one kiyala
ok ok ehenam hobby ekata jaya wewa![]()