මචන්ලා හොද CV ෆෝමැට් එකක් දීපන්කො
මචන්ලා උබල ගාව තියෙන හොද Trainee Developer(Fresh) කෙනෙක්ට හරි යන CV ෆොර්මැට් එකක් තියෙනවා නම් PM
කරපංකෝ හදිස්සියකට ලොකු උදව්වක්
මචන්ලා උබල ගාව තියෙන හොද Trainee Developer(Fresh) කෙනෙක්ට හරි යන CV ෆොර්මැට් එකක් තියෙනවා නම් PM

කරපංකෝ හදිස්සියකට ලොකු උදව්වක්