


viharamaha dewi eka
tikak chaa couple couple hema gahak gaane innawa
nettam palayan film ekak balanna![]()


kawuda rajagiriye place ekak dala thibba. poddak hoyala balanna mata thread eka mathaka naha


kawuda rajagiriye place ekak dala thibba. poddak hoyala balanna mata thread eka mathaka naha
kolpity kiwata eeta mehaකොල්ලුපිටියේ කොහෙද bun ?

ehema than naha dan. geval walata gena eka thamai dan kaale nam nidahasama de. safty![]()
Mount Lavinia beach palayan
Balapan machn Kandy Wala Ona thram tyanawa
eth colombo wala ......na.....cha seeen eka
eth auwa thama epa wenne 
e mokakda ban ethana karanne?mokadda hansa boottuda?
den etana ela kapanawa buldosara daala
ayet kolpity tiyanawa hansa boottu![]()
