Balapan machn Kandy Wala Ona thram tyanawa
eth colombo wala ......na.....cha seeen eka
koheda ban kandy wala tiyenne??



Balapan machn Kandy Wala Ona thram tyanawa
eth colombo wala ......na.....cha seeen eka



k math PM parak dannamKollupitiye place ekak thiyenawa machan niyamai..kauruwath enne ne safe mama aurudu ganak thisse kellath ekka nidahase inna one unama yanne ethanata. PM karapanko mama directions kiyannam

Mount Lavinia beach palayaneth auwa thama epa wenne
![]()


Aulak nam wela naha machan but chater dial innawa ban un salli gannawa eka eka ewa genalla un yanneth naha ban gannakamma innawa...Mount Lavinia beach Couple ahekata safe da bang![]()

Aulak nam wela naha machan but chater dial innawa ban un salli gannawa eka eka ewa genalla un yanneth naha ban gannakamma innawa...![]()
GALLEFACE NAM AWLAK NAHA..

http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1112395&highlight=rajagiriya
Rajagiriye me Spot eka hodai wage...Nethnam
Gampaha Asgiri Garden....ekath epanam
Room ekakata palayan paw dennethiwa...
