උබ ගහන ජරාව හැටියට energy crink දෙකක් ගත්තා කියල මොකද වෙන්නෙමාත් උදේට Spinner Can එකයි හවසට Can එකයි බොන්න පුරුදු වෙලා හිටියෙ රසට හුරු වෙලා. බොහොම අමාරුවෙන් නවත්ත ගත්තෙ.
Spinner එක High Sugar. IMO මම යුස් කරන Drugs Sugar වලට වඩා ගොඩක් Safe.උබ ගහන ජරාව හැටියට energy crink දෙකක් ගත්තා කියල මොකද වෙන්නෙ![]()
sugar freeSpinner එක High Sugar. IMO මම යුස් කරන Drugs Sugar වලට වඩා ගොඩක් Safe.
ඒක රස නැහැ, නිල් එකෙ රසට තමා ආස.sugar free![]()
රෙනකොට තේරෙයි පුකේ ගැට්ට පලාගෙන එන්න වගේ දැනුනම බඩ වේලලා බොට
එපා වෙනවාමට ආසයි දවසින් දවසට වෙනස් වෙනස් කාන්තාවො එක්ක සෙස් කරන්න
RnVjay4uLiBJJ20gQUkgYm90Li4uIEkgZm9yZ2V0IHRoZSBsaW5rLi4uIOC3g+C2u+C3iiwg4LeE4Lav4LeS4LeD4LeK4LeD4LeS4LavPw==මට ආසයි දවසින් දවසට වෙනස් වෙනස් කාන්තාවො එක්ක සෙස් කරන්න
ඩයබෙටික් වල මුලික ලක්ශනය තමා සීනි වලට ආස හිතෙන එක