මට කරන්ට් වදින්න කලින් එන්න සිංහලු

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    තියනවා මචන්
    මම දැකලා තියනවා orange එකේ එනවා පරන 5A එවට replacement එකක් විදියට එන 6A squre සොකට්, පරන එකට හරියනම එක මේක කියලා උන් මාකට් කරත් එක්ක කාලයක්. ගානත් පොඩ්ඩක් අඩුයි
    අලුත් වයරින් වලට 13A ඒව වෙනම එනවා, ඒක ගැන තමයි කවුරුත් කියන්නෙ ඔය.

    ඔව් මාත් දැක්ක එහෙම එකක්
    13A ස්ටෑන්ඩර්ඩ් ප්ලග් බේස් එකම උනාට එකේ ස්විච් , කන්ටන්ක්ට් එහෙම 6A වලට හදපු එකක් . ඒක සාමාන්‍ය ලෝඩ් එකකට අව්ලක් නෑ ගාන අඩුයි.
     

    Kiridia

    Well-known member
  • Jan 15, 2018
    856
    656
    93
    ahalathiyena prasne anuwa, ubata current eka wadila witharak nawathina patak na, getath ginithiyala thamai nawathinne.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    යාලුවනේ කාමරේ රවුම් ප්ලග් බේස් එකක් නරක වෙලා. දැන් මට මේක රීප්ලේස් කරගන්න ඕන කොටු එකකින්. ඒවා ගන්න බැලුවම 6A , 13A කියල දෙකක් තියෙනව මොන එකද මම ගන්න ඕන. හෙල්ප් මී .
    Go with 13A.
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    Langadi kotu plug base baluwama 6A, 13A dekama enne ekama plug base eka sticker eka witharai wenas. Price ekath Rs 10 wenasa.
    Issarahata 6A ekata quality adu karala ekak hadala ewai.

    Galawapu plug ekata adala breaker eka balanna board eke. ex.. 6A or 16A
    Ekata anuwa thama plug eka danna ona.
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    R2-D2

    Active member
  • Aug 25, 2017
    175
    216
    43
    far far away from galaxy
    ඔකේ තිබුනේ කලින් රවුම් බෙස් ඒකක් නම් මම හිතන්නේ ඇම්පියර් 5 හේ ඒකක් වෙන්න ඇති ති‌යෙන්න ඇත්තෙ. ඒහෙනම් උබට දාන්න වෙන්නේ 6A හතරැස් ඒකක්. මොකද වයර් & ‌බෙකර් ඒක ඇත්තේ 5A ‌බෙස් ඒකකට සෙට් වෙන්න. ප්‍රශ්නෙන් තෙරෙනෙ උබට හරි දැනුමක් නැ වගේ විදුලිය සම්බන්ද.
    ඒක තමයි තියෙන ලොකුම ප්‍රශ්නේ

    PXL_20220201_165943809.jpg

    මේක තමයි තියෙන්නේ.
    ------ Post added on Feb 1, 2022 at 5:08 PM