මට දැන් ආගමික නායකයො කියන ඒව ඇහෙනකොටත් කේන්ති යනව

Mawathagama

Well-known member
  • May 5, 2016
    5,597
    2,214
    113
    හරි ලේසි තියරි තියෙන්නේ.
    උඹල ඔක්කොම පවු කාරයෝ. ගලව ගන්න පුළුවන් අපේ දෙයියන් ට විතරයි. ෆලෝ කරපල්ලා. කරේ නැත්නම් අපේ දෙයියන් ට කේන්ති යනවා. හරිය.
    අපේ නම් දෙයියෝ ලොකුවට ඉහලින් නෑ. ඔක්කොම ඉතින් මයිත්රියෙන් තමයි. හැබැයි අපි කියන විදිහට මෛත්‍රී කරපල්ලා. නැත්නම් අපායේ යනවා. අපි කියන විදිහට මෛත්‍රී නොකරොත් උඹල ඔක්කොම මෝඩයෝ.
     
    • Like
    Reactions: ChoronaSottiya

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,126
    3,157
    113
    දන්න එකෙක් කියපල්ලා බුදු හාමුදුරුවෝ පාංශුකූලය ගැන මොනවා හරි කියලා තියෙනවාද? පන්සල් ආවේ නැත්තන් පාංශුකූලය දෙන්නේ නෑ කියලා කියලා තියෙනවාද? කෙනෙක් මැරුණාට පස්සේ ඒයා වෙනුවෙන් දාන දෙන්න ඕනේ කියලා කියලා තියෙනවාද? කොටින්ම කියනාවනම් මේ දැන් තියෙන පන්සල කියන concept එක බුදුහාමුදුරුවෝ හිටියානම් අනුමත කරයිද
    පාශකූලය ලබා දෙන්නේ මලගිය අයට නෙවෙයි ඉන්න අයට . ඕක මානසික ගැටලු ඇතිවීම වලක්වන්න හොද ක්‍රමයක් . සියල්ල නැසෙනවා කියනදේ මතක්කිරීමක් . අනුන්ට වෙනවාට වඩා තමන්ට උනාම දැනෙන ප්‍රමානය වෙනස් . පාංශකූලයෙන් හිත සකස්කරනවා .
    කෙනෙක් මැරැනාම දානයදීම බුුදුන් වහන්සේ අනුදැන වදාල දෙයක් . පරලොවින් ඥාති සංග්‍රහය පැවැත්වීම කළගුණ දන්නා මිනිසුන් අගයන දෙයක් . පාංශකූලයට විතරක් පන්සලට යන උන්ට පාංශකූලයෙන් වැඩක් වෙයිද කියන එකත් ගැටලුවක් .
    බුදුන් අනුදැන වදාල ක්‍රමයටමද දැන් ගිහියොත් ඉන්නේ ? රාජ්‍ය පාලනය කරන්නේ ? පන්සලත් මේ සමාජයේම කොටසක් තමයි . දේසේ හැටියට තමයි භාශේත් ..

    ගොඩක්ම කට්ටිය හිතගෙන ඉන්නේ කරපු පව් හේදෙනවා කියලා පන්සල් ගියාම. ගමේම ඉන්න කුපාඩියෝ ටිකයි ළඟින් ගියොත් ඇහැක් නැති ගෑනු ටිකයි කුඩු කාරයෝ ටිකයි ඔක්කොම පන්සලේ. හාමුදුරුවොත් ඇති වෙන්න කඩා වඩා ගන්නවා. බුදුහාමුදුරුවෝ හිටියානම් ගිහි ගෙය හැර ගියා වගේ සිවුරත් හැර යනවා
    ඔව් පව් අඩුවෙන්න හේතුවක් වෙනවා පන්සල් යෑමෙන් . නොදන්නා ධර්මය ඇහෙන්නත් , දන්නා ධර්මය තහවුරු කරගන්නත් , ටික වෙලාවකට හරි ලෝභ ද්වේශ මෝහ සිතුවිලි තුනී වෙන්නත් හේතුවක් වෙනවා . කායික, මානසික සංවරය තාවකාලිකව හරි ඇතිකරගන්න හේතුවක් වෙනවා .
    ගමේම ඉන්න කුපාඩියෝ ටික පන්සල් යනවනම් උඹ සතුටු වෙන්න එපැයි .. ඒක තමයි වෙන්න ඕනෙත් . නැතුව රහතන් වහන්සේ පන්සල් යනඑක නෙවෙයි ..
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,000
    5,947
    113
    විකෘති මානසික ලෙඩා තොට ආගමකුත් තියෙනවද😂
     

    bladeable

    Well-known member
  • Aug 25, 2012
    1,493
    1,246
    113
    දන්න එකෙක් කියපල්ලා බුදු හාමුදුරුවෝ පාංශුකූලය ගැන මොනවා හරි කියලා තියෙනවාද? පන්සල් ආවේ නැත්තන් පාංශුකූලය දෙන්නේ නෑ කියලා කියලා තියෙනවාද? කෙනෙක් මැරුණාට පස්සේ ඒයා වෙනුවෙන් දාන දෙන්න ඕනේ කියලා කියලා තියෙනවාද? කොටින්ම කියනාවනම් මේ දැන් තියෙන පන්සල කියන concept එක බුදුහාමුදුරුවෝ හිටියානම් අනුමත කරයිද
    හාමුදුරුවෝ හදාගත්ත එකක් උන්ගෙ සැප ගැන හිතල , කාලකන්නි ගනයො ටික නැති වෙන්න ඔනෙ නියම බුදු දහම රැකගන්න .අපිට දැන් බුදු දහම රැක ගන්න වෙලා තීන්නෙ වෙන කාගෙන්වත් නෙවෙයි කාලකන්නි ගනයොන්ගෙන්ම තමයි.
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,025
    3,972
    113
    හාමුදුරුවෝ හදාගත්ත එකක් උන්ගෙ සැප ගැන හිතල , කාලකන්නි ගනයො ටික නැති වෙන්න ඔනෙ නියම බුදු දහම රැකගන්න .අපිට දැන් බුදු දහම රැක ගන්න වෙලා තීන්නෙ වෙන කාගෙන්වත් නෙවෙයි කාලකන්නි ගනයොන්ගෙන්ම තමයි.

    ඇත්ත

    පාශකූලය ලබා දෙන්නේ මලගිය අයට නෙවෙයි ඉන්න අයට . ඕක මානසික ගැටලු ඇතිවීම වලක්වන්න හොද ක්‍රමයක් . සියල්ල නැසෙනවා කියනදේ මතක්කිරීමක් . අනුන්ට වෙනවාට වඩා තමන්ට උනාම දැනෙන ප්‍රමානය වෙනස් . පාංශකූලයෙන් හිත සකස්කරනවා .
    කෙනෙක් මැරැනාම දානයදීම බුුදුන් වහන්සේ අනුදැන වදාල දෙයක් . පරලොවින් ඥාති සංග්‍රහය පැවැත්වීම කළගුණ දන්නා මිනිසුන් අගයන දෙයක් . පාංශකූලයට විතරක් පන්සලට යන උන්ට පාංශකූලයෙන් වැඩක් වෙයිද කියන එකත් ගැටලුවක් .
    බුදුන් අනුදැන වදාල ක්‍රමයටමද දැන් ගිහියොත් ඉන්නේ ? රාජ්‍ය පාලනය කරන්නේ ? පන්සලත් මේ සමාජයේම කොටසක් තමයි . දේසේ හැටියට තමයි භාශේත් ..

    ඔව් පව් අඩුවෙන්න හේතුවක් වෙනවා පන්සල් යෑමෙන් . නොදන්නා ධර්මය ඇහෙන්නත් , දන්නා ධර්මය තහවුරු කරගන්නත් , ටික වෙලාවකට හරි ලෝභ ද්වේශ මෝහ සිතුවිලි තුනී වෙන්නත් හේතුවක් වෙනවා . කායික, මානසික සංවරය තාවකාලිකව හරි ඇතිකරගන්න හේතුවක් වෙනවා .
    ගමේම ඉන්න කුපාඩියෝ ටික පන්සල් යනවනම් උඹ සතුටු වෙන්න එපැයි .. ඒක තමයි වෙන්න ඕනෙත් . නැතුව රහතන් වහන්සේ පන්සල් යනඑක නෙවෙයි ..

    කරපු වැරදි වැඩ නවත්තන්න හිතාගෙන, පව් හෝදගන්න සහ හාමුදුරුවොන්ගෙන් උපදෙස් ගන්න යන අංගුලිමාල කෙනෙක්නම් මන් මාර සතුටුයි බන්..

    ඒත් මන් කියන්නේ ගමේ ඉන්න කුපාඩි පන්සල් යන්නේ ඒකට නෙමේ එකක් කරන්න පුළුවන් ජාවරම් ඔක්කොම කරලා පන්සලට මොකක් හරි කරලා නම කියවගෙන ගමේ මිනිස්සු රවට්ටන්න. දෙක කළු සල්ලි සුදු කරන්න. දැන් සමහරු දන්සැල් දෙන්නෙත් ඕකටනේ.මේ ළඟදි නිව්ස් එකකුති ගිය පන්සලේ හාමුදුරුවෝ සම්බන්ධ කර්ගෙන කළු සල්ලි සුදු කරපු කේස් එකක්.

    පන්සල් සංකල්පය බුදු හාමුදුරු ඉද්දිත් තිබ්බානේ මන් කියනේ ඒ ගැන නෙමේ. මෙ දැන් ලංකාවේ තියෙන පන්සල් බහුතරයක් කරන දේවල් බුදුන් අනුමත් කරන්නේ නෑ හිටියානම්

    පාංශුකාලය දුන්නම හිත් සතුටු වෙනවා කියලා කියමුකෝ... ඒත් පන්සල් ආවොත් විතරක් පාංශුකූලෙට එනවා කියන එක බුදුන්ගේ දහමට සම්පූර්ණයෙන්ම පටහැනියි. හරිනම් බෞද්ධ නොවන කෙනෙක් ඇඉව්ත් පාංශුකූලෙට එන්න කිව්වත් හාමුදුරුවෝ ගියානම් එතන තමයි නියම බුදු දහම තියෙන්නේ
     
    Last edited:

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,126
    3,157
    113
    ඇත්ත



    කරපු වැරදි වැඩ නවත්තන්න හිතාගෙන, පව් හෝදගන්න සහ හාමුදුරුවොන්ගෙන් උපදෙස් ගන්න යන අංගුලිමාල කෙනෙක්නම් මන් මාර සතුටුයි බන්..

    ඒත් මන් කියන්නේ ගමේ ඉන්න කුපාඩි පන්සල් යන්නේ ඒකට නෙමේ එකක් කරන්න පුළුවන් ජාවරම් ඔක්කොම කරලා පන්සලට මොකක් හරි කරලා නම කියවගෙන ගමේ මිනිස්සු රවට්ටන්න. දෙක කළු සල්ලි සුදු කරන්න. දැන් සමහරු දන්සැල් දෙන්නෙත් ඕකටනේ.මේ ළඟදි නිව්ස් එකකුති ගිය පන්සලේ හාමුදුරුවෝ සම්බන්ධ කර්ගෙන කළු සල්ලි සුදු කරපු කේස් එකක්.

    පන්සල් සංකල්පය බුදු හාමුදුරු ඉද්දිත් තිබ්බානේ මන් කියනේ ඒ ගැන නෙමේ. මෙ දැන් ලංකාවේ තියෙන පන්සල් බහුතරයක් කරන දේවල් බුදුන් අනුමත් කරන්නේ නෑ හිටියානම්

    පාංශුකාලය දුන්නම හිත් සතුටු වෙනවා කියලා කියමුකෝ... ඒත් පන්සල් ආවොත් විතරක් පාංශුකූලෙට එනවා කියන එක බුදුන්ගේ දහමට සම්පූර්ණයෙන්ම පටහැනියි. හරිනම් බෞද්ධ නොවන කෙනෙක් ඇඉව්ත් පාංශුකූලෙට එන්න කිව්වත් හාමුදුරුවෝ ගියානම් එතන තමයි නියම බුදු දහම තියෙන්නේ
    උඹ බෞද්ධයෙක්ද ? එහෙනම් අනිත් එවුන් පන්සල් යන්නේ අරකටයි මේකටයි හොයන්නේ මොකටද ? උන් යන්නේ මොන අරමුනකින්ද කියන එකේ ප්‍රතිඵලය උන්ට . අනුන්ගේ රෙද්ද අස්ස‍ේ රිංගන් උන් යටට ඇදලද නැද්ද හොයනවානම් උන්ගෙයි උඹෙයි වෙනසක් නෑ . ලෝකය හදන්න උඹට තියා බුදුන් වහන්සේටවත් බැරි උනා . උඹ හැදියන් . උඹලා හැදෙන්නේ නැතුව වටේ එවුන් හදන්න හදනවා . හැම එකේම අඩු පාඩු දකින උඹලා අමතක කරන දේ තමයි බුදු දහම කියන්නේ තම තමන් පුද්ගලීකව අනුගමනය කර යුතු මාර්ගයක් කියන එක .
    පාංශකූලය විතරක් නෙවෙයි හාමුදුරුවන්ට උඹලා දෙන දානයත් ප්‍රතික්ෂේප කරන්න පුලුවන් . කැමතිනම් බන කියන්නත් පුලුවන් නැත්නම් නිකන් ඉන්නත් පුලුවන් . ඒකත් බුද්ධ දේශනාවක් තමයි . ඉන්නකම් භික්ෂුවට පන්සලට අලාභ වෙන , පරුෂ වචනයෙන් කතා කරන , නුගුණ කතා කරන , අනිත් අයවත් වැරදි දේ කියන්න කරන්න පොලඹවන එවුන්ට මොන පාංශකූලයක්ද ? ඒ යන එකෙන් ප්‍රතිඵලයක් තියෙනවාද ? තුණුරුවන් කෙර‍ෙහි ගෞරවයක් නැති , ශ්‍රද්ධාවක් නැති එවුන්ට පාශකූලය වැඩක් වෙනවද ? කලයක් අනිත් පැත්ත හරවලා වතුර දැම්මාට වැඩක් තියෙනවාද ?

    ගිහියන් හා සම්බන්ධය නො පවත්වා පැවිද්දන්ට ජීවත්වීම දුෂ්කර ය, බුදුසස්න පැවැත්වීම දුෂ්කරය කියා, පැවිද්දන් විසින් ගිහියන් සතුටු කොට ඔවුන්ගෙන් ප්‍ර‍ත්‍යය ලැබීමේ ආශාවෙන් පමණ ඉක්මවා ඔවුන් හා ගැටී, ඇලී සතුටු විය යුත්තෙහි ඔවුන් හා සතුටු වෙමින්, දුක් විය යුත්තෙහි ඔවුන් හා දුක් වෙමින්, ශෝක කරමින්, ඔවුන් ගේ ගිහි කටයුතුවලට සහාය වෙමින්, ගිහියන් හා නො මනා පරිදි සම්බන්ධකම් නො පැවැත්විය යුතු ය. එසේ සබඳකම් පැවැත්වීමෙන් වන්නේ ගිහි පැවිදි දෙපක්‍ෂයටම හානියකි. එසේ සම්බන්ධකම් පවත්වන පැවිද්දන්ට ගිහියන් සංග්‍ර‍හ කරන්නේ ඒ පැවිද්දන් ගේ ශීලාදී ගුණ සලකා ගෙන නොව මිත්‍ර‍කම හෝ උපකාර සලකා ගෙන ය. එයින් ගිහියෝ පිනෙන් පිරිහෙති. පින් ලැබීමට දිය යුත්තේ ශීලාදී ගුණ සලකා ගෙන ය. පමණ ඉක්මවා ගිහි සම්බන්ධය පවත්වන පැවිද්දා ක්‍ර‍මයෙන් ශ්‍ර‍මණ ප්‍ර‍තිපත්තියෙන් පිරිහේ. සමහර විට සම්පූර්ණයෙන් ම ශ්‍ර‍මණ භාවයෙන් පිරිහේ. ඒ නිසා පමණ ඉක්මවා පවත්වන ගිහි සම්බන්ධය පැවිද්දන්ට වඩාත් අන්තරායකරය.

    පැවිද්දා අල්පේච්ඡ විය යුතු යැයි කියමින් භික්ෂුවගේ දොස් උලුප්පමින් නින්දා කරන ගිහියා උපාසක චණ්ඩාලයෙකු යැයි වදාරා ඇති බැවින් මොනම හේතුවකින් හෝ හෝ ද්වේෂ පරවශව පැවිද්දන්ට බණ වැදීමේ අයිතියක් ගිහියන්ට නැත. පැවිද්දා ගිහියන්ට වගකිව යුත්තේ නො වේ. ඔහු වගකිව යුත්තේ බුදුරදුන් ය. ධර්මයට හා සංඝරත්නයට පමණි.

    අස්ථානයෙහි පහදින ගිහියා ද ශාසනයට වින කරන්නෙකි. තමා වෙත පැහැදී පින් රැස්කර ගැනීමේ බලාපොරොත්තුවෙන් ගිහියෙකු යමක් පූජා කරන විට එය පිළිගැනීමේ නිදහස ඕනෑම පැවිද්දකුට තිබේ. එහිලා කිසිදු පැවිද්දකුට බලපෑම් කළ නො හැකි ය. අපගේ දායකයන් දෙන දේ නුඹ නො ගත යුතු යැයි කීමේ අයිතියක් කිසිදු භික්ෂුවකට නැත.

    අප පිදූ දන් වැළඳූ භික්ෂූන් අපගේ මරණයට, බණට පිරිතට ආවේ නැතැයි කියමින් යම් ගිහියෙක් සිතයි නම් එය ද වරදවා ගත් අදහසකි. දන් පිදිය යුත්තේ සුගිත හා නිවන් සම්පත් බලාපොරොත්තුවෙන් මිස වෙන යම් අදහසකින් නො වේ. එහෙත් භික්ෂුව තමාට සිව්පසයෙන් උපකාර කරන ගිහියන්ගේ කරුණාබර ගුණය අමතක නො කළ යුතුය.
     
    Last edited:

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,025
    3,972
    113
    උඹ බෞද්ධයෙක්ද ? එහෙනම් අනිත් එවුන් පන්සල් යන්නේ අරකටයි මේකටයි හොයන්නේ මොකටද ? උන් යන්නේ මොන අරමුනකින්ද කියන එකේ ප්‍රතිඵලය උන්ට . අනුන්ගේ රෙද්ද අස්ස‍ේ රිංගන් උන් යටට ඇදලද නැද්ද හොයනවානම් උන්ගෙයි උඹෙයි වෙනසක් නෑ . ලෝකය හදන්න උඹට තියා බුදුන් වහන්සේටවත් බැරි උනා . උඹ හැදියන් . උඹලා හැදෙන්නේ නැතුව වටේ එවුන් හදන්න හදනවා . හැම එකේම අඩු පාඩු දකින උඹලා අමතක කරන දේ තමයි බුදු දහම කියන්නේ තම තමන් පුද්ගලීකව අනුගමනය කර යුතු මාර්ගයක් කියන එක .
    පාංශකූලය විතරක් නෙවෙයි හාමුදුරුවන්ට උඹලා දෙන දානයත් ප්‍රතික්ෂේප කරන්න පුලුවන් . කැමතිනම් බන කියන්නත් පුලුවන් නැත්නම් නිකන් ඉන්නත් පුලුවන් . ඒකත් බුද්ධ දේශනාවක් තමයි . ඉන්නකම් භික්ෂුවට පන්සලට අලාභ වෙන , පරුෂ වචනයෙන් කතා කරන , නුගුණ කතා කරන , අනිත් අයවත් වැරදි දේ කියන්න කරන්න පොලඹවන එවුන්ට මොන පාංශකූලයක්ද ? ඒ යන එකෙන් ප්‍රතිඵලයක් තියෙනවාද ? තුණුරුවන් කෙර‍ෙහි ගෞරවයක් නැති , ශ්‍රද්ධාවක් නැති එවුන්ට පාශකූලය වැඩක් වෙනවද ? කලයක් අනිත් පැත්ත හරවලා වතුර දැම්මාට වැඩක් තියෙනවාද ?

    ගිහියන් හා සම්බන්ධය නො පවත්වා පැවිද්දන්ට ජීවත්වීම දුෂ්කර ය, බුදුසස්න පැවැත්වීම දුෂ්කරය කියා, පැවිද්දන් විසින් ගිහියන් සතුටු කොට ඔවුන්ගෙන් ප්‍ර‍ත්‍යය ලැබීමේ ආශාවෙන් පමණ ඉක්මවා ඔවුන් හා ගැටී, ඇලී සතුටු විය යුත්තෙහි ඔවුන් හා සතුටු වෙමින්, දුක් විය යුත්තෙහි ඔවුන් හා දුක් වෙමින්, ශෝක කරමින්, ඔවුන් ගේ ගිහි කටයුතුවලට සහාය වෙමින්, ගිහියන් හා නො මනා පරිදි සම්බන්ධකම් නො පැවැත්විය යුතු ය. එසේ සබඳකම් පැවැත්වීමෙන් වන්නේ ගිහි පැවිදි දෙපක්‍ෂයටම හානියකි. එසේ සම්බන්ධකම් පවත්වන පැවිද්දන්ට ගිහියන් සංග්‍ර‍හ කරන්නේ ඒ පැවිද්දන් ගේ ශීලාදී ගුණ සලකා ගෙන නොව මිත්‍ර‍කම හෝ උපකාර සලකා ගෙන ය. එයින් ගිහියෝ පිනෙන් පිරිහෙති. පින් ලැබීමට දිය යුත්තේ ශීලාදී ගුණ සලකා ගෙන ය. පමණ ඉක්මවා ගිහි සම්බන්ධය පවත්වන පැවිද්දා ක්‍ර‍මයෙන් ශ්‍ර‍මණ ප්‍ර‍තිපත්තියෙන් පිරිහේ. සමහර විට සම්පූර්ණයෙන් ම ශ්‍ර‍මණ භාවයෙන් පිරිහේ. ඒ නිසා පමණ ඉක්මවා පවත්වන ගිහි සම්බන්ධය පැවිද්දන්ට වඩාත් අන්තරායකරය.

    පැවිද්දා අල්පේච්ඡ විය යුතු යැයි කියමින් භික්ෂුවගේ දොස් උලුප්පමින් නින්දා කරන ගිහියා උපාසක චණ්ඩාලයෙකු යැයි වදාරා ඇති බැවින් මොනම හේතුවකින් හෝ හෝ ද්වේෂ පරවශව පැවිද්දන්ට බණ වැදීමේ අයිතියක් ගිහියන්ට නැත. පැවිද්දා ගිහියන්ට වගකිව යුත්තේ නො වේ. ඔහු වගකිව යුත්තේ බුදුරදුන් ය. ධර්මයට හා සංඝරත්නයට පමණි.

    අස්ථානයෙහි පහදින ගිහියා ද ශාසනයට වින කරන්නෙකි. තමා වෙත පැහැදී පින් රැස්කර ගැනීමේ බලාපොරොත්තුවෙන් ගිහියෙකු යමක් පූජා කරන විට එය පිළිගැනීමේ නිදහස ඕනෑම පැවිද්දකුට තිබේ. එහිලා කිසිදු පැවිද්දකුට බලපෑම් කළ නො හැකි ය. අපගේ දායකයන් දෙන දේ නුඹ නො ගත යුතු යැයි කීමේ අයිතියක් කිසිදු භික්ෂුවකට නැත.

    අප පිදූ දන් වැළඳූ භික්ෂූන් අපගේ මරණයට, බණට පිරිතට ආවේ නැතැයි කියමින් යම් ගිහියෙක් සිතයි නම් එය ද වරදවා ගත් අදහසකි. දන් පිදිය යුත්තේ සුගිත හා නිවන් සම්පත් බලාපොරොත්තුවෙන් මිස වෙන යම් අදහසකින් නො වේ. එහෙත් භික්ෂුව තමාට සිව්පසයෙන් උපකාර කරන ගිහියන්ගේ කරුණාබර ගුණය අමතක නො කළ යුතුය.

    මන් හැදිලා බන් ඉන්නේ මන් ඉස්සර දහම් පාසල් ගියා පන්සල් ගියා. පාරක දැක්කත් සිවුරක් ඇඳපු කෙනෙක් දැක්කත් වැන්දා. දැන් පන්සල් ගියපු කාලයක් මතක නෑ. මොකද සිවුරට තියෙන ගෞරවය නැති වෙලා තියෙන්නේ. මන් දැන් විශ්වාස කරන දේ තමයි ආගමක ශාස්තුවරයා සහ ඔහු දේශනා කරපු දහම අදහනවා මිසක් පූජකයෝ අදහන්න ඕනේ නෑ කියන එක. අර මංගල සමරවීර එක පාරක් කිව්වේ ලංකාවේ තියෙන්නේ බුද්ධ රත්නයත් ධර්ම රත්නයත් විතරයි කියලා. ඒ කාලේ මාත් ඌට බැන්නා. ඒත් දැන් තේරෙනවා ඒක සහතික ඇත්ත කියලා. ඒ නිසා ගෙදර බුදු පිළිමයක් තියලා ඒකට වඳිනවා. පන්සිල් රැකගෙන කාටවත් කරදරයක් නැතුව ජීවත් වෙනවා.

    ඇත්තටම අනුන් පන්සල් යන්නේ ඇයි කියලා හොයන්නේ නෑ.. හැබයි මන් දන්න ඒ පන්සල් යන අනුන්ගේ කරුවාව මන් දන්නවා. එයා පන්සල් යන්නේ ඇයි කියලත් මන් දන්නවා. ඉතින් මේ වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් හරි පොස්ට් එකක් හරි දැක්කොත් ඒක මම කියනවා ඒක මගේ අයිතිය.
     
    Last edited:

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,126
    3,157
    113
    මන් හැදිලා බන් ඉන්නේ මන් ඉස්සර දහම් පාසල් ගියා පන්සල් ගියා. පාරක දැක්කත් සිවුරක් ඇඳපු කෙනෙක් දැක්කත් වැන්දා. දැන් පන්සල් ගියපු කාලයක් මතක නෑ. මොකද සිවුරට තියෙන ගෞරවය නැති වෙලා තියෙන්නේ. මන් දැන් විශ්වාස කරන දේ තමයි ආගමක ශාස්තුවරයා සහ ඔහු දේශනා කරපු දහම අදහනවා මිසක් පූජකයෝ අදහන්න ඕනේ නෑ කියන එක. අර මංගල සමරවීර එක පාරක් කිව්වේ ලංකාවේ තියෙන්නේ බුද්ධ රත්නයත් ධර්ම රත්නයත් විතරයි කියලා. ඒ කාලේ මාත් ඌට බැන්නා. ඒත් දැන් තේරෙනවා ඒක සහතික ඇත්ත කියලා. ඒ නිසා ගෙදර බුදු පිළිමයක් තියලා ඒකට වඳිනවා. පන්සිල් රැකගෙන කාටවත් කරදරයක් නැතුව ජීවත් වෙනවා.

    ඇත්තටම අනුන් පන්සල් යන්නේ ඇයි කියලා හොයන්නේ නෑ.. හැබයි මන් දන්න ඒ පන්සල් යන අනුන්ගේ කරුවාව මන් දන්නවා. එයා පන්සල් යන්නේ ඇයි කියලත් මන් දන්නවා. ඉතින් මේ වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් හරි පොස්ට් එකක් හරි දැක්කොත් ඒක මම කියනවා ඒක මගේ අයිතිය.
    උඹ හැදිලත් නෑ . හැදෙන්න අදහසකුත් නෑ . උඹ බෞද්ධයෙකුත් නෙවෙයි . නමට බෞද්ධයෙක් . සිවුරට තියෙන ගෞරවය කියන්නේ මොකද්ද බන්? කොහමද ඒ ගෞරවය ඇති වෙන්නේ ? නැතිවෙන්නේ ? මංගල සමරවීර කියන සමලිංගිකයාට තිබුනේ බෞද්ධ සමාජය හා බෞද්ධාගම කෙර‍ෙහි වෛරයක් . ඌ හිතාන හිටියේ මේ රටේ බහුතරය බෞද්ධයන් නිසා ඌ කොල්ලෝ ගහන එක අවුල් කියලා සමාජය හිතනවා , වෙන ආගමිකයන් හිටියනම් එහෙම වෙන්නෑ වගේ අදහසක් .. සංඝ රත්නය කියන්නේ කවුද බන් ? කොහමද දැන් ලංකාවේ තියෙන්නේ බුද්ධ රත්නයත් ධර්ම රත්නයත් විතරයි කියන්නේ ?
    අනුන් පන්සල් ගියා කියලා උඹේ පුකේ ඉත්තෑවෝ දුවනවානම් ඒක උඹේ ප්‍රශ්නයක් . උන් අපායේ ගියත් දිව්‍ය ලෝකේ ගියත් උඹට වැඩක් තියෙනවාද ? අනුන්ගේ කළ නොකලදේ හොයන්න කලින් උඹ කළ නොකළ දේ හොයා ගනින් . උඹ වපුරන විදිහට උඹ අස්වැන්න නෙලා ගන්නවා මිසක් අනුන් වපුරන දෙයින් උඹට අස්වැන්න ලැබෙන්නෑ .
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,025
    3,972
    113
    උඹ හැදිලත් නෑ . හැදෙන්න අදහසකුත් නෑ . උඹ බෞද්ධයෙකුත් නෙවෙයි . නමට බෞද්ධයෙක් . සිවුරට තියෙන ගෞරවය කියන්නේ මොකද්ද බන්? කොහමද ඒ ගෞරවය ඇති වෙන්නේ ? නැතිවෙන්නේ ? මංගල සමරවීර කියන සමලිංගිකයාට තිබුනේ බෞද්ධ සමාජය හා බෞද්ධාගම කෙර‍ෙහි වෛරයක් . ඌ හිතාන හිටියේ මේ රටේ බහුතරය බෞද්ධයන් නිසා ඌ කොල්ලෝ ගහන එක අවුල් කියලා සමාජය හිතනවා , වෙන ආගමිකයන් හිටියනම් එහෙම වෙන්නෑ වගේ අදහසක් .. සංඝ රත්නය කියන්නේ කවුද බන් ? කොහමද දැන් ලංකාවේ තියෙන්නේ බුද්ධ රත්නයත් ධර්ම රත්නයත් විතරයි කියන්නේ ?
    අනුන් පන්සල් ගියා කියලා උඹේ පුකේ ඉත්තෑවෝ දුවනවානම් ඒක උඹේ ප්‍රශ්නයක් . උන් අපායේ ගියත් දිව්‍ය ලෝකේ ගියත් උඹට වැඩක් තියෙනවාද ? අනුන්ගේ කළ නොකලදේ හොයන්න කලින් උඹ කළ නොකළ දේ හොයා ගනින් . උඹ වපුරන විදිහට උඹ අස්වැන්න නෙලා ගන්නවා මිසක් අනුන් වපුරන දෙයින් උඹට අස්වැන්න ලැබෙන්නෑ .
    උඹනම් ටිපිකල් සිංහල බෞද්ධයෙක් කියලා පේනවා. ඊට වඩා කියන්න දෙයක් නෑ :lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: Siriusthevirus

    Pissu kanna

    Well-known member
  • Nov 10, 2020
    848
    664
    93
    Math wiswasa karanne agam kiyanne aththata thibba deyak name, kata katha walin hadila hadila apu ekak. Katin kata eddi thama story ekata magic seen add wenne. Api agama kiyala igenaganna ithihasa katha okkoma apita 100%k confirm karanna kohethma bari dewal.
    Api daham pasal gihin anthime igenagena thienne ithihasa kathawa witharai, wena jiwitheta wadak athi dewal neme, nikan katapadamin ena surangana ithihasa katha.
    Don't get me wrong, agam naththan minissu wal wadenawa, samaje pawathma nathi wela yanawa. e nisa agam thiyenna one. Loku pramanayak anda widiyata thamange agama follow karanawa, loke gewila yanawa eka eka wiswasa passe jijwath welama
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,126
    3,157
    113
    උඹනම් ටිපිකල් සිංහල බෞද්ධයෙක් කියලා පේනවා. ඊට වඩා කියන්න දෙයක් නෑ :lol::lol::lol:
    තොපි හෙන රැඩිකල් කියලා හිතන් ඉන්න ගං කබරයි බන් . මහ ලොකුවට ලෝකය හදන්න දගලන උඹවගේ පිම්පියන්ගේ ඇත්තටම තියෙන්නේ සමාජ වෛරයක් . දන්න දහමකුත් නෑ . කොහමත් උඹවගේ වටේ එවුන්ගේ වැරදි දකින අපතයන්ට කියන්න දෙයක් නෑ . උඹවගේ ගොන් බිජ්ජ‍ෝ වැලපුනාට පන්සල් යන එවුන් යනවා , දානය දෙනවා, පාංශකූලය දෙනවා . ඒවා නතර වෙන්නෑ . බල්ලෝ බිරුවට බන් හද පායනවා .. දැන්වත් වෛරය නැතිකර ගනින් .. යන්න වෙන දවසක් එනවා ..
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    3,937
    4,289
    113
    උඹනම් ටිපිකල් සිංහල බෞද්ධයෙක් කියලා පේනවා. ඊට වඩා කියන්න දෙයක් නෑ :lol::lol::lol:

    u kiyana basawa awul wunata kiyana dewal wala aththak thiyenwa

    apita anun karana kiyana dewal wadak na

    api danaganna one thora bera hoda de withrak ganna

    kenek pansal yanne deal danna nam eka apita wadak na

    habyi yanne pansal thamange spiritual side ekata hoda dekata nam eka agayanna one.

    ehema agayanna api e minissu karana kiyana, hithana pathana dewal danne nane,

    apita ewa danaganna labunoth monyam widiyakin hari again hoda de withrak gannwa.

    e handa hodama wade ewa gana nohitha thamange wadak balagana eka

    thaman pansal yanwa nam yanawa ghin ethana wena naraka dewal oluwata nogena

    hitha sansun wena spiritually mind ekata relax wena deyak aran enwa,

    hama thissema loke thiyena dewal perala balala ganna one oluwata.

    naththan oluwa hadi wenwa.

    hariyata thamange waththa pitiya wage thama.

    kunu ayin karala sudda pawithra karala thiyagththoth thamanta hoda lassanayi

    kola watila kunu ekathu wela ohe arala thibboth eka kathayi apirisudyi gada gahanwa
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    5,458
    5,100
    113
    Colombo
    උපාසක මහත්තුරු ගැටෙනවා 😝

    පින් එහෙම upload වෙන්නෙ කොහොමද

    පින් අප්ලෝඩ් වෙන්නෑ, චේතනාවට අදාලව සැකසෙනවා කියලා තියෙන්නේ.

    බෞද්ධ ආගමේ කෙනෙක් මැරිලා ප්‍රේත භවයක් ලබලා හිටියොත් එයාට එහෙම පින්කමක් කරද්දි ඒක දැකලා ඒ අනුව චේතනා පහල කරලා ඉන්න භවය තුල සැප සම්පත් ලබන්න හෝ ඉන්න බවයෙන් චුත වෙලා වෙන භවයක උපත ලබන්න පුලුවන් - Theory
    ------ Post added on Jul 1, 2025 at 4:46 AM

    So then we also can upload the pawu too right?

    ඒකත් අර වගේම තමයි. චේතනාව අනුව සැකසෙන්නේ.
    ------ Post added on Jul 1, 2025 at 4:49 AM

    උඹ බෞද්ධයෙක්ද ?

    උබ බෞද්ධද? 😝
    ------ Post added on Jul 1, 2025 at 4:51 AM
     
    • Like
    Reactions: jennt