kunuharpa image ekak wenna athi mama baluwe na.නෑ බං වැරදියට img ටැග් දාල රෙප් කපල තියෙන එක ගැන මං ඇහුවෙ![]()
kunuharpa image ekak wenna athi mama baluwe na.නෑ බං වැරදියට img ටැග් දාල රෙප් කපල තියෙන එක ගැන මං ඇහුවෙ![]()
රෝසි ආච්චි;23020198 said:උබ ඉතින් fake 10ක් විතර හදාගෙන, මිනිස්සු රවට්ටලා, manipulate කරලා, මේක ගිනි තිබ්බට පස්සේ කවුරුත් ආපහු ගණන් ගනීද බන්

්ර දාල තියෙන image එක මොකක්ද බං ?
Rep count eka. User CP eke
නෑ බං වැරදියට img ටැග් දාල රෙප් කපල තියෙන එක ගැන මං ඇහුවෙ![]()
kunuharpa image ekak wenna athi mama baluwe na.

මේ, ජනාදිපති, ගූග්ලේ_බෝය්, යාහුවා, ගෙම්කාරයා, ඔය ඕනා එකක් හොට්ලයින් වෙන්නේ එකම කම්පනියට.. SCREW SL Limitedඇහුවේ අරූගෙන් උත්තර දෙන්නේ උබ.![]()
මේ, ජනාදිපති, ගූග්ලේ_බෝය්, යාහුවා, ගෙම්කාරයා, ඔය ඕනා එකක් හොට්ලයින් වෙන්නේ එකම කම්පනියට.. SCREW SL Limited

උබ කොහොමද ඔච්චර Account ගොඩක් Handle කරේ
කවුද උබව මුලිම්ම හොයා ගත්තේ



ඒකත් ඇත්ත නේ බලන කොට එකවුන්ට් 2ක් තියෙන අය වැරදිලා ඇදගෙන නාන කොට එකවුන්ට් 10+ තියන මු මේක රන්කරපු හැටි අදහන්න වටිනවා!![]()
ඒකත් ඇත්ත නේ බලන කොට එකවුන්ට් 2ක් තියෙන අය වැරදිලා ඇදගෙන නාන කොට එකවුන්ට් 10+ තියන මු මේක රන්කරපු හැටි අදහන්න වටිනවා!![]()
