මට මා ගැනම කලකිරුනා - සත්‍ය සිදුවීමක් ඇසුර&#35

DotaMesi

Active member
  • Nov 5, 2015
    748
    249
    43
    මට මා ගැනම කලකිරුනා - [ සත්‍ය සිදුවීමක් ]

    :(:(:(


    මුස්ලිම් කඩ , සිංහල කඩ ත්‍රෙඩ් දාපු මටම අද සිංහලයගේ උදාසීනකම පෙනුනා... දුකයි බං .
    ඒ දුකට, කලකිරීමට මම FB දාපු පොස්ට් එකක් මේ.

    ertttt.jpg



    මේ ඇත්ත සිද්ධියක්.බොරුවක් නම් නෙවෙයි. කොළඹ නම් නෙවෙයි. කොළඹ සිට 120km විතර දුර නගරයක වුන සිද්ධියක්.
    අද අඩුමගානේ දන්සලක්වත් තිබුනෙ නෑ.කීල්ස් එකට ගිහින් මෑගී දෙකක් අරන් හදාගෙන කාලා බඩ ගින්න නිවා ගත්තා.සත්තයි.
    මමත් හොද සිංහලයෙක් තමයි.කලකිරීමක් ඇති වුන නිසයි මෙහෙම දැම්මේ.


    :(


     
    Last edited:

    aravinda28

    Well-known member
  • Sep 14, 2014
    1,361
    141
    63
    ඔන්න දැන් fashion bug වලත් සෙනග ඉන්නව :lol:
    අපේ උන් නොගිහින් ඉඳල තියෙන්නේ අවුරුද්දට ඇඳුම් අරන් ඉවර උන හැටියේ හින්ද.නැතුව මුස්ලිම් මගුලක් නෙවෙයි.
    lovers වගේ මුස්ලිම් කඩවල් දෙකක් දැක්ක දේවාල වගේ සෙනග :lol:
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113

    කීල්ස් එකට ගිහින් මෑගී දෙකක් අරන් හදාගෙන කාලා බඩ ගින්න නිවා ගත්තා.සත්තයි.

    MASSIVE RESPECT
     

    N.H Shadow

    Well-known member
  • Sep 30, 2015
    1,658
    649
    113
    ගාල්ලේ
    පෝය දවසෙ අපේ පැත්තෙ මුස්ලිම් කෑම කඩ පිරිල සුදු ඇදගත්තු සිංහලයොන්ගෙන්. උන් අපිට පුකෙනුත් හිනා වෙනව ඇති.
    :sorry::sorry::sorry::sorry:
     

    MrFrog

    Well-known member
  • Jun 25, 2018
    2,392
    2,965
    113
    මාතර
    ඔන්න දැන් fashion bug වලත් සෙනග ඉන්නව :lol:
    අපේ උන් නොගිහින් ඉඳල තියෙන්නේ අවුරුද්දට ඇඳුම් අරන් ඉවර උන හැටියේ හින්ද.නැතුව මුස්ලිම් මගුලක් නෙවෙයි.
    lovers වගේ මුස්ලිම් කඩවල් දෙකක් දැක්ක දේවාල වගේ සෙනග :lol:

    Same in Matara
     

    pushpa600

    Well-known member
  • Apr 16, 2007
    1,009
    234
    63
    Anagarika darmapala thuma Oka kiwwa ban. Ape sinhalayo kinda Pana nati jathiyak Dan. Kanda denawanam ona sakkili wadak karanawa. Lajjai. Ada udeth Gihilla keepa tanakatama ape kada promote karala awe. Api keepa denek Hari wade adagena yan. Respect bro
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    මටත් ඕකම තමයි වුණේ, උදේ ඉඳන් ඉස්පිරිතාලේ හිටියා, උදේට කන්න වුණේ නැහැ, දවල් Canteen 1n Shape වුණා. රෑට කන්න කියලා එලියට බැස්ස, කඩ ඔක්කොම වහලා, මුස්ලිම් කඩ විතරයි තිබුනේ. හතර වටේ රවුම් ගහලා ආපහු ආවා. 😔
     

    Vampire

    Well-known member
  • Aug 8, 2009
    2,860
    380
    83
    හාමු ළග
    ඒල මචං කන්න නෑ කියලා උන්ගේ කෑමනම් කන්න ඒපා. තමන්ටමයි පසුතැවෙන්න වෙන්නේ.
     

    pushpa600

    Well-known member
  • Apr 16, 2007
    1,009
    234
    63
    Colombo general hospital Nam Umbata Ada rata Kama genalla dennam. Wistare pm karapan.


    මටත් ඕකම තමයි වුණේ, උදේ ඉඳන් ඉස්පිරිතාලේ හිටියා, උදේට කන්න වුණේ නැහැ, දවල් Canteen 1n Shape වුණා. රෑට කන්න කියලා එලියට බැස්ස, කඩ ඔක්කොම වහලා, මුස්ලිම් කඩ විතරයි තිබුනේ. හතර වටේ රවුම් ගහලා ආපහු ආවා. 😔
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    Colombo general hospital Nam Umbata Ada rata Kama genalla dennam. Wistare pm karapan.
    Thanx mchn,
    Na bn mma karapitiye. Mata epa wune nahila nahila kanna giyama kanna tanak na kiyala dakkama. Mta loku awulak wune nha, ohoma dawas walata kanna podi podi dewal genat tiya gena inna nisa. Et leddu genapu ayata yanna tibbe ara Muslim kada witarai. Itn okata yanawa arenna wena wisadumakut nha ne e minissunta.
     

    errors

    Well-known member
  • Nov 26, 2011
    2,296
    847
    113
    kandy
    ටිකක් මේ රැල්ල තියාගෙන ඉමු මිනිස්සු දැන්ම වෙනස් වෙන්නේ නෙති වෙයි
    වත්කමක් තියෙන දෙයක් තේරෙන කොල්ලෝ කෙල්ලෝ හම්බ කඩවලට යන්නේ න, උන් හලාල් ලෝගෝ එක තියෙන බඩු පවා ගන්නේ නැතුව යනවා
    මේක තම වෙන්න ඕන අපේම සල්ලි වලින් කඩු අරන් අපේම අවුන් කපන්න ??????
     

    pradeeplk1025

    Well-known member
  • May 23, 2007
    7,539
    3,642
    113
    :lol: දවස් 7 හරිනෙ. ඒකයි ටිපිකල් නමට සිංහල සොන්නයොන්ගෙ memory loss වෙන්නෙ. ;) වෙසක් නාටක ටිකකුත් පෙන්නුවට පස්සෙ ඒකටත් සාදු කියාන දැන් ආයෙ ඌරු කොටු වලට රිංගනව හෙමින් හෙමින්. ඒ අතින් උඹගෙ ක්‍රියාව එඩිතරයි මචන්. මමත් බීම එකක් බොන්න අතේ දුරින් ඌරු කඩයක් තියෙද්දි පයින් මීටර් 500ක් 700ක් යනව සිංහල කඩයක් හොයන්, තිබහෙම. අපිව නිවටයො ගාණට පෙනෙයි සමහරුන්ට. ඒත් ප්‍රතිපත්තියක් විදියට ඌරෙක්ට ලාභයක් වාසියක් වෙන දෙයක් කරන්න හිතට එකඟව බෑ, කරන්නෙ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: visalbro