මට ලක්ෂ 12- 15 ගන්න වාහනයක් කියහල්ලකෝ

rasikabanda

Junior member
  • Mar 17, 2008
    227
    6
    18
    colombo
    මට ලක්ෂ 12- 15 ගන්න වාහනයක් කියහල්ලකෝ

    මට ලක්ෂ 12- 15 ගන්න වාහනයක් කියහල්ලකෝ
     
    Last edited:

    rasikabanda

    Junior member
  • Mar 17, 2008
    227
    6
    18
    colombo
    ne machan thiyana ewath gana wediy.. budjet echchara ne..
    INTEGRA-GSR 1998

    eke thel kohomada karanne?13kata ekak thiyanawa e ganata paduida?
     

    Hustler

    Member
    Nov 12, 2007
    550
    29
    0
    Colombo
    Auto da one? 110 1k ganin ehenam... Ek3 one nam multimatic nathi 1k hoyaganin.. LEV 1k hoyagatta nam hari.. eth oya ganata bari wei..

    Eth ochchara parana auto ewa ganna eka nam recommend karanne na... :/
     
    Last edited: