මට ලක්ෂ 12- 15 ගන්න වාහනයක් කියහල්ලකෝ මට ලක්ෂ 12- 15 ගන්න වාහනයක් කියහල්ලකෝ
rasikabanda Junior member Mar 17, 2008 227 6 18 colombo Sep 21, 2015 #1 මට ලක්ෂ 12- 15 ගන්න වාහනයක් කියහල්ලකෝ මට ලක්ෂ 12- 15 ගන්න වාහනයක් කියහල්ලකෝ Last edited: Sep 21, 2015
Jack_Sparrow Well-known member Jun 16, 2008 42,533 1 16,926 113 Black Pearl Sep 21, 2015 #4 monada ube requirements? monada uba wahanen balaporottu wena dewal?
rasikabanda Junior member Mar 17, 2008 227 6 18 colombo Sep 21, 2015 #5 ek 3 ekak hoyaganna beri weida?
rasikabanda Junior member Mar 17, 2008 227 6 18 colombo Sep 21, 2015 #6 Jack_Sparrow said: monada ube requirements? monada uba wahanen balaporottu wena dewal? Click to expand... auto ekak wenna one.poddak hoda penuwama thiyennath one
Jack_Sparrow said: monada ube requirements? monada uba wahanen balaporottu wena dewal? Click to expand... auto ekak wenna one.poddak hoda penuwama thiyennath one
twisted Well-known member Feb 21, 2008 34,398 818 113 upon purple clouds Sep 21, 2015 #8 rasikabanda said: ek 3 ekak hoyaganna beri weida? Click to expand... should be able to find 1996/1997 one, check ikman.lk
rasikabanda said: ek 3 ekak hoyaganna beri weida? Click to expand... should be able to find 1996/1997 one, check ikman.lk
rasikabanda Junior member Mar 17, 2008 227 6 18 colombo Sep 21, 2015 #9 ne machan thiyana ewath gana wediy.. budjet echchara ne.. INTEGRA-GSR 1998 eke thel kohomada karanne?13kata ekak thiyanawa e ganata paduida?
ne machan thiyana ewath gana wediy.. budjet echchara ne.. INTEGRA-GSR 1998 eke thel kohomada karanne?13kata ekak thiyanawa e ganata paduida?
Jack_Sparrow Well-known member Jun 16, 2008 42,533 1 16,926 113 Black Pearl Sep 21, 2015 #11 rasikabanda said: auto ekak wenna one.poddak hoda penuwama thiyennath one Click to expand... Poddak budget eka 15-18 ta stretch karanna puluwan nam Honda EK3, Mazda BJ5, Lancer CS2 wage hoda options tiyanawa
rasikabanda said: auto ekak wenna one.poddak hoda penuwama thiyennath one Click to expand... Poddak budget eka 15-18 ta stretch karanna puluwan nam Honda EK3, Mazda BJ5, Lancer CS2 wage hoda options tiyanawa
Hustler Member Nov 12, 2007 550 29 0 Colombo Sep 21, 2015 #12 rasikabanda said: මට ලක්ෂ 12- 15 ගන්න වාහනයක් කියහල්ලකෝ Click to expand... 300-xxxx Honda EG8 1k tiyanawa mage yaluwek laga... kamathi nam kiyapan mchn...
rasikabanda said: මට ලක්ෂ 12- 15 ගන්න වාහනයක් කියහල්ලකෝ Click to expand... 300-xxxx Honda EG8 1k tiyanawa mage yaluwek laga... kamathi nam kiyapan mchn...
Hustler Member Nov 12, 2007 550 29 0 Colombo Sep 21, 2015 #13 Auto da one? 110 1k ganin ehenam... Ek3 one nam multimatic nathi 1k hoyaganin.. LEV 1k hoyagatta nam hari.. eth oya ganata bari wei.. Eth ochchara parana auto ewa ganna eka nam recommend karanne na... :/ Last edited: Sep 21, 2015
Auto da one? 110 1k ganin ehenam... Ek3 one nam multimatic nathi 1k hoyaganin.. LEV 1k hoyagatta nam hari.. eth oya ganata bari wei.. Eth ochchara parana auto ewa ganna eka nam recommend karanne na... :/