
ayi porawak one nadda. poro para gahanna.මම ඔපරේශන් එක කරල දෙන්නං.... කොට කෑල්ලකුයි, මන්නෙකුයි අරං එන්න....
issara ewun owa kare nadda?ඉස්සර තරන් කෙල්ලෙක් වෙන එක ලේසිනෑ bn
ඉස්සරනම් ඔහෙ ඕන එකක් කරගනින් කියල ඇස් දෙක පියාන දපල උන්නැකි දැන් හෙම බෑ උඩනැගල හිටන් පොල්ලෙලි ගහල පනයනව ඒ මදිවට තෙල් උනනකන් බටේ කටේ ගහන් හුලන් අදින්නත් ඕනි ගිලෙන්නැති පුවක් ගෙඩිදෙක ගිලින ගමන්
ලස්සන වැඩි උනාමත් කේස්.ලස්සන කෙල්ලෙක් වෙන්නත් ඕනි. කැත කෙල්ලෙක් උනොත් සොරිම තමයි![]()
කෝපිකාලෙ ක්රමේට අපි වැඩ කරන්නෙ නෑ....ayi porawak one nadda. poro para gahanna.
issara ewun owa kare nadda?
------ Post added on Oct 1, 2022 at 11:37 AM
ලස්සන වැඩි උනාමත් කේස්.
වටේ එවුන් අනින්න බලනවා. ඒකි හිතන්නෙත් මට මීට වඩා හොඳ එකෙක් හොයාගන්න තිබ්බා කියලා ලොකු ලයින් දෙනවා.
ලස්සන අඩු කෙල්ලෝ ආතල් දෙනවා වැඩී.
------ Post added on Oct 1, 2022 at 11:40 AM
එහෙම කෙල්ලෝ පස්සෙන් එනවද බං.? මට නම් status තියන යාලුවෙක් ගේ වත් පස්සෙන් ආපු කෙල්ලෝ ගැන experience එකක් නෑ නේ...ලස්සනට පිළිවෙලට ඉදලා සල්ලි තිකක් එහෙම අතේ තියෙද්දී ගෑනු ඇති තරම් පස්සෙන් එනවා. අපි පුකවල් තන් බලනවා වගේ උන් බලන්නේ ස්ටේටස්, අදින විදිය, ඇග පත උස මහත ,confidence, ambitious ද කියලා වගේ ඒවා. බදින්න බැරි උනත් කමක් නා හුකාගන්න හරි කියලා එනවා.
මීට වඩා හොඳ එකෙක් හොයන එක නම් හොඳ කර ගන්න බැරි ලෙඩක්
ලස්සන වැඩි උනාමත් කේස්.
වටේ එවුන් අනින්න බලනවා. ඒකි හිතන්නෙත් මට මීට වඩා හොඳ එකෙක් හොයාගන්න තිබ්බා කියලා ලොකු ලයින් දෙනවා.
ඇඳේදි ද?ලස්සන අඩු කෙල්ලෝ ආතල් දෙනවා වැඩී.
------ Post added on Oct 1, 2022 at 11:40 AM
එහෙම කෙල්ලෝ පස්සෙන් එනවද බං.? මට නම් status තියන යාලුවෙක් ගේ වත් පස්සෙන් ආපු කෙල්ලෝ ගැන experience එකක් නෑ නේ...
මීට වඩා හොඳ එකෙක් හොයන එක නම් හොඳ කර ගන්න බැරි ලෙඩක්
ඇඳේදි ද?![]()

අනන්ත එනවා. පර්සනලිටි එක තියෙනවානම්. මට සල්ලි නම් නෑ අනිත් ඒවා හදාගත්තා ඒ කාලේ එහෙම කාලි අපිව ක්රෂ් කරනවා කියලා තේරෙනවා. තව වෙන එකක් එක්ක සෙක්ස් කරන කාලෙට අනිත් කෑලි අපිට attract වෙනවා වැඩියි. FB එකේ බලපන් දැන් ඉස්සර වගේ නෙමේ කෑලි එළිපිටම උන්ගේ ක්රෂ් ගැන කතා කරනවා. 30 පැන්නට පස්සේ සෙක්ස් කලින් තරම්ම වැදගත් කියලා දැනෙන්නේ නෑ හැබැයි.එහෙම කෙල්ලෝ පස්සෙන් එනවද බං.? මට නම් status තියන යාලුවෙක් ගේ වත් පස්සෙන් ආපු කෙල්ලෝ ගැන experience එකක් නෑ නේ...
mata notice wela thiyenawa wahane yaddi godak ewn balanawa kawuda drive karanne kiyala.අනන්ත එනවා. පර්සනලිටි එක තියෙනවානම්. මට සල්ලි නම් නෑ අනිත් ඒවා හදාගත්තා ඒ කාලේ එහෙම කාලි අපිව ක්රෂ් කරනවා කියලා තේරෙනවා. තව වෙන එකක් එක්ක සෙක්ස් කරන කාලෙට අනිත් කෑලි අපිට attract වෙනවා වැඩියි. FB එකේ බලපන් දැන් ඉස්සර වගේ නෙමේ කෑලි එළිපිටම උන්ගේ ක්රෂ් ගැන කතා කරනවා. 30 පැන්නට පස්සේ සෙක්ස් කලින් තරම්ම වැදගත් කියලා දැනෙන්නේ නෑ හැබැයි.
Dan kaley kello hoyanne 45 penna ewunlu hodata eka digata nelaagena yanna puluwan experience tiyena madiviye diallu. Victor uncleluth hodata nelanawa athiඅනන්ත එනවා. පර්සනලිටි එක තියෙනවානම්. මට සල්ලි නම් නෑ අනිත් ඒවා හදාගත්තා ඒ කාලේ එහෙම කාලි අපිව ක්රෂ් කරනවා කියලා තේරෙනවා. තව වෙන එකක් එක්ක සෙක්ස් කරන කාලෙට අනිත් කෑලි අපිට attract වෙනවා වැඩියි. FB එකේ බලපන් දැන් ඉස්සර වගේ නෙමේ කෑලි එළිපිටම උන්ගේ ක්රෂ් ගැන කතා කරනවා. 30 පැන්නට පස්සේ සෙක්ස් කලින් තරම්ම වැදගත් කියලා දැනෙන්නේ නෑ හැබැයි.
උබලා ඔය කියනවා වගේ කොල්ලෝ පස්සනේ ආපු එක කෙල්ලෙක් වත් හම්බලො නෑනේ බන් හැබැයි ඒක කෙල්ල පස්සේ යන කොල්ලො ගොඩක් නම් දැකලා තියෙම්නවා