මට හිම්තෙනවා කෙම්ලෙක් උනා නම් ලේසි කියලා

Dishta Didin

Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    හැම කෙල්ලෙක්ටම ජීවිතේ එක පාරක් හරි හිතෙනවාලු කොල්ලෙක් වුනා නම් කොච්චර හොඳද කියලා.
    උන් විඳවනවා ගොඩක් පැති වලින් :(
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,894
    1
    51,879
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    කෙල්ලෙක් උනා න්ම ඕනෙ දේකට ලේසි ඉතින්.බිස්නස් එකක් පටන් ගත්තත් සිඹාලා හෙල්ප් කරනවා.
    කොල්ලෙක් දෙයක් පටන් ගත්තොත් එක් බල්ලෙක් උදව්වක් කරන්නෙ නෑ. ලගම ඉන්න එකෙක් ඇර
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,176
    10,035
    113
    operation karala me vage lassna kellek veyan.
    meki maru kalla ban :lol:

    1621357716210-jpeg.491446
     

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    ඉස්සර තරන් කෙල්ලෙක් වෙන එක ලේසිනෑ bn
    ඉස්සරනම් ඔහෙ ඕන එකක් කරගනින් කියල ඇස් දෙක පියාන දපල උන්නැකි දැන් හෙම බෑ උඩනැගල හිටන් පොල්ලෙලි ගහල පනයනව ඒ මදිවට තෙල් උනනකන් බටේ කටේ ගහන් හුලන් අදින්නත් ඕනි ගිලෙන්නැති පුවක් ගෙඩිදෙක ගිලින ගමන්
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    මම ඔපරේශන් එක කරල දෙන්නං.... කොට කෑල්ලකුයි, මන්නෙකුයි අරං එන්න....
    ayi porawak one nadda. poro para gahanna.

    ඉස්සර තරන් කෙල්ලෙක් වෙන එක ලේසිනෑ bn
    ඉස්සරනම් ඔහෙ ඕන එකක් කරගනින් කියල ඇස් දෙක පියාන දපල උන්නැකි දැන් හෙම බෑ උඩනැගල හිටන් පොල්ලෙලි ගහල පනයනව ඒ මදිවට තෙල් උනනකන් බටේ කටේ ගහන් හුලන් අදින්නත් ඕනි ගිලෙන්නැති පුවක් ගෙඩිදෙක ගිලින ගමන්
    issara ewun owa kare nadda?
    ------ Post added on Oct 1, 2022 at 11:37 AM

    ලස්සන කෙල්ලෙක් වෙන්නත් ඕනි. කැත කෙල්ලෙක් උනොත් සොරිම තමයි :ROFLMAO:
    ලස්සන වැඩි උනාමත් කේස්.
    වටේ එවුන් අනින්න බලනවා. ඒකි හිතන්නෙත් මට මීට වඩා හොඳ එකෙක් හොයාගන්න තිබ්බා කියලා ලොකු ලයින් දෙනවා.

    ලස්සන අඩු කෙල්ලෝ ආතල් දෙනවා වැඩී.
    ------ Post added on Oct 1, 2022 at 11:40 AM
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    ayi porawak one nadda. poro para gahanna.


    issara ewun owa kare nadda?
    ------ Post added on Oct 1, 2022 at 11:37 AM


    ලස්සන වැඩි උනාමත් කේස්.
    වටේ එවුන් අනින්න බලනවා. ඒකි හිතන්නෙත් මට මීට වඩා හොඳ එකෙක් හොයාගන්න තිබ්බා කියලා ලොකු ලයින් දෙනවා.

    ලස්සන අඩු කෙල්ලෝ ආතල් දෙනවා වැඩී.
    ------ Post added on Oct 1, 2022 at 11:40 AM
    කෝපිකාලෙ ක්‍රමේට අපි වැඩ කරන්නෙ නෑ....
    නවීන තාක්ශනයෙන්, ග්‍රයින්ඩරෙන් ඉරක් ඇඳල, ඩ්‍රිල් එකෙන් තවුවක් විදිනව.....
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    ලස්සනට පිළිවෙලට ඉදලා සල්ලි තිකක් එහෙම අතේ තියෙද්දී ගෑනු ඇති තරම් පස්සෙන් එනවා. අපි පුකවල් තන් බලනවා වගේ උන් බලන්නේ ස්ටේටස්, අදින විදිය, ඇග පත උස මහත ,confidence, ambitious ද කියලා වගේ ඒවා. බදින්න බැරි උනත් කමක් නා හුකාගන්න හරි කියලා එනවා.
    එහෙම කෙල්ලෝ පස්සෙන් එනවද බං.? මට නම් status තියන යාලුවෙක් ගේ වත් පස්සෙන් ආපු කෙල්ලෝ ගැන experience එකක් නෑ නේ...



    ලස්සන වැඩි උනාමත් කේස්.
    වටේ එවුන් අනින්න බලනවා. ඒකි හිතන්නෙත් මට මීට වඩා හොඳ එකෙක් හොයාගන්න තිබ්බා කියලා ලොකු ලයින් දෙනවා.
    මීට වඩා හොඳ එකෙක් හොයන එක නම් හොඳ කර ගන්න බැරි ලෙඩක්
    ලස්සන අඩු කෙල්ලෝ ආතල් දෙනවා වැඩී.
    ------ Post added on Oct 1, 2022 at 11:40 AM
    ඇඳේදි ද?🤔
     
    • Like
    Reactions: Dishta Didin

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    Uba katha ekek wenna athi sure ekata 😂 oya kello passe gihin katta kagena unwa daganna oni katha un 😅 ekko salli nathi un. Natnm kello enawa lassnata pusiyo wage lagata😂
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    එහෙම කෙල්ලෝ පස්සෙන් එනවද බං.? මට නම් status තියන යාලුවෙක් ගේ වත් පස්සෙන් ආපු කෙල්ලෝ ගැන experience එකක් නෑ නේ...


    මීට වඩා හොඳ එකෙක් හොයන එක නම් හොඳ කර ගන්න බැරි ලෙඩක්

    ඇඳේදි ද?🤔
    :yes: :yes:
     
    • Like
    Reactions: scorpion MW

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    එහෙම කෙල්ලෝ පස්සෙන් එනවද බං.? මට නම් status තියන යාලුවෙක් ගේ වත් පස්සෙන් ආපු කෙල්ලෝ ගැන experience එකක් නෑ නේ...
    අනන්ත එනවා. පර්සනලිටි එක තියෙනවානම්. මට සල්ලි නම් නෑ අනිත් ඒවා හදාගත්තා ඒ කාලේ එහෙම කාලි අපිව ක්‍රෂ් කරනවා කියලා තේරෙනවා. තව වෙන එකක් එක්ක සෙක්ස් කරන කාලෙට අනිත් කෑලි අපිට attract වෙනවා වැඩියි. FB එකේ බලපන් දැන් ඉස්සර වගේ නෙමේ කෑලි එළිපිටම උන්ගේ ක්‍රෂ් ගැන කතා කරනවා. 30 පැන්නට පස්සේ සෙක්ස් කලින් තරම්ම වැදගත් කියලා දැනෙන්නේ නෑ හැබැයි.
     
    • Like
    Reactions: scorpion MW

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    අනන්ත එනවා. පර්සනලිටි එක තියෙනවානම්. මට සල්ලි නම් නෑ අනිත් ඒවා හදාගත්තා ඒ කාලේ එහෙම කාලි අපිව ක්‍රෂ් කරනවා කියලා තේරෙනවා. තව වෙන එකක් එක්ක සෙක්ස් කරන කාලෙට අනිත් කෑලි අපිට attract වෙනවා වැඩියි. FB එකේ බලපන් දැන් ඉස්සර වගේ නෙමේ කෑලි එළිපිටම උන්ගේ ක්‍රෂ් ගැන කතා කරනවා. 30 පැන්නට පස්සේ සෙක්ස් කලින් තරම්ම වැදගත් කියලා දැනෙන්නේ නෑ හැබැයි.
    mata notice wela thiyenawa wahane yaddi godak ewn balanawa kawuda drive karanne kiyala.
     
    • Like
    Reactions: HKavinda

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    උබලා ඔය කියනවා වගේ කොල්ලෝ පස්සනේ ආපු එක කෙල්ලෙක් වත් හම්බලො නෑන‌ේ බන් හැබැයි ඒක කෙල්ල පස්සේ යන කොල්ලො ගොඩක් නම් දැකලා තියෙම්නවා
     

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    අනන්ත එනවා. පර්සනලිටි එක තියෙනවානම්. මට සල්ලි නම් නෑ අනිත් ඒවා හදාගත්තා ඒ කාලේ එහෙම කාලි අපිව ක්‍රෂ් කරනවා කියලා තේරෙනවා. තව වෙන එකක් එක්ක සෙක්ස් කරන කාලෙට අනිත් කෑලි අපිට attract වෙනවා වැඩියි. FB එකේ බලපන් දැන් ඉස්සර වගේ නෙමේ කෑලි එළිපිටම උන්ගේ ක්‍රෂ් ගැන කතා කරනවා. 30 පැන්නට පස්සේ සෙක්ස් කලින් තරම්ම වැදගත් කියලා දැනෙන්නේ නෑ හැබැයි.
    Dan kaley kello hoyanne 45 penna ewunlu hodata eka digata nelaagena yanna puluwan experience tiyena madiviye diallu. Victor uncleluth hodata nelanawa athi😂
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113



    ehama kollo passen enawa wagei nemei un passen enne. Un hint denne.

    උබලා ඔය කියනවා වගේ කොල්ලෝ පස්සනේ ආපු එක කෙල්ලෙක් වත් හම්බලො නෑන‌ේ බන් හැබැයි ඒක කෙල්ල පස්සේ යන කොල්ලො ගොඩක් නම් දැකලා තියෙම්නවා