මතකද? හැන්දෑවේ අපි දෙන්නා.සෙනගක් මැද්දේ ච&#353

devinda000

Member
Aug 10, 2008
60
2
0
EI BNG.. SAMASTHAYAK HETIYATA GATHTHAMA MUN DENNA HONDATA SINDUWA KIYANAWANE..... UBATA OYA SINDUWA AWUL WAGE THEREENNE MUN DENNAGE VOCALS ASSEN ORIGINAL TRACK EKATH PLAY BACK WENA NISAI.. anith eka machan open stage ekaka live sing karana eka marama game ekak.. honda patta oya maha loku lable gaha gaththu porawal nuth open stage sing karanna giyama ana ganna WELAWAL TIYENAWA bng.. ehema beluwama mun denna sing karana widiya hondai...
 

mldarshana

Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    රුවන් නම් දන්න්නෙ නෑ ජිත්මි කියන්නෙ හොද හැකියාවක් තියෙන හිත හොද කෙල්ලෙක් කියන එක කියන්න ඕනා මචන් මේක ජිත්මි කියන සිංදුවක් නෙවෙයි රයිනි එනව කියලා පොලු තියලා අන්තිමේදි කියන්න උන සිංදුවක් ඉතින් වචන දන්නෙ නැතුව ඇති ඒක ඉතින් ජිත්මිගෙ වරදක් වෙන්නෙ කොහොමද

    පොඩ්ඩක් හොයල බලල ත්‍රෙඩ්ස් දැම්ම නම් හොදයි
    රෑට මන් සිහිනෙන් ඇවිදින් සිංදුව ජනප්‍රිය උනේ කොහොමද එහෙනම් ජිත්මි ඒකෙ සින්ග් කරනවනෙ
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    මතකද? හැන්දෑවේ අපි දෙන්නා.සෙනගක් මැද්දේ චාටර් වූ හැටි
    එහි කරපූ බොරු තමි ජීවිතේ..............!


    දැන් අපේ ලOකාවේ ඉන්නේ මේවගේ චිoචිo නොනලයි
    තම්න් තාක්ෂණය පිහිටෙන් වොයිස් කරපු, සිoදුව චුට්ට චුට්ට කරලා TRACK එක හදපු ජනප්‍රිය ගායකෞයි විතරයි.දක්ෂතාවයක් තියෙන ගායකයෙක් නෑ. PLAY BACK singers ලා නෑ..බලන්න මූට තම්න් කියපු සිOදුව LIVE sing කරගන බැරි හැටි .
    මෙවුන් ගායකයොද?අඩුම ගානේ සි0දුවට කට හොල්ලන්නවත් බෑ තාලෙට
    ස්ටුඩියෝ තිබ්බේ නැත්නම් , DJපිටිපස්සෙන් track එක Play කරේ නැත්නම් මේ වගේ ගායකයොන්ට යන එන මO නෑ...:P:P:lol::lol::lol::lol:
    මේ කේ මේ ජිත්මි කියල කියන එක්කෙනාගේ වොයිස් එකත් රයනි ගේ වගේ .:lol:.
    බලපල්ල්කො වැඩේ හිනා යනව ඕයි?.බලන්න හොදට එක තැනක අමතක වෙනවා..සිකේ ශිකේ....අන්තිමයි..
    ඒත් මේ වගේ කට්ටියට තමා තැන..ලOකාවේ.
    මේඛලා ගමගේ ලා වගේ දක්ෂ ගයිකාවන්ට තැනක් නෑ...



    nicely said. i agree with you :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    රුවන් නම් දන්න්නෙ නෑ ජිත්මි කියන්නෙ හොද හැකියාවක් තියෙන හිත හොද කෙල්ලෙක් කියන එක කියන්න ඕනා මචන් මේක ජිත්මි කියන සිංදුවක් නෙවෙයි රයිනි එනව කියලා පොලු තියලා අන්තිමේදි කියන්න උන සිංදුවක් ඉතින් වචන දන්නෙ නැතුව ඇති ඒක ඉතින් ජිත්මිගෙ වරදක් වෙන්නෙ කොහොමද

    පොඩ්ඩක් හොයල බලල ත්‍රෙඩ්ස් දැම්ම නම් හොදයි
    රෑට මන් සිහිනෙන් ඇවිදින් සිංදුව ජනප්‍රිය උනේ කොහොමද එහෙනම් ජිත්මි ඒකෙ සින්ග් කරනවනෙ



    ඒ අක්ක හරි ලස්සනයි :):P
     

    BIG BOSSMAN

    Well-known member
  • Jan 27, 2010
    1,271
    116
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    යකෝ මේඛලා අක්කාගෙ තියෙන්නේ ෆට්ට Voice එවත් එක්ක මෙවා සසඳන්න හිතන්නවත් එපා!
    එවා සුපිරි එකෙත් Final Edition එක :love:
    :yes::D
     

    asitha_rules

    Active member
  • Aug 19, 2007
    722
    69
    28
    Colombo
    දන්නවද සින්දුව මොකක්ද කියල ? නෑ...
    මතකද හැන්දෑවේ මතකද ? නෑ...
    අහන්න ආසද ? නෑ...
    අපේ කෙල්ලෝ ටික අහන්න කැමතිද ? නෑ...

    LOL chaaateeerrr
     

    ad.hasareli

    Well-known member
  • Mar 27, 2010
    5,264
    580
    113
    දකුනේ කොල්ලෙක්
    methana machan me dennama live sing karanawa.. jithmith live sing karanawa. habai jithmige mic eke volume eka aduwen thiyenne.. ekai eya kiyana ekata wada raini kiyana eka saddeta ahenne..

    ubata jithmi live sing karana eka ahenne nathnam hoda sound card ekakui/ head phone or sub woofer system ekakui set karagena play karala balanna :D ඒත් ඇහෙන්නේ නැත්නම් ඉතින් හොඳ විශේෂඥ වෛද්‍යවරයෙක් ලවා ඔබගේ කන් දෙක පරීක්ෂා කරගන්න.

    ---------------------
    සැයු:- මම මෙතන කාටවත් කඩේ ගියේ නැහැ හොඳේ.. :)

    machan 5.14 - 5.20 poddak balapanko....adagenama nana lassana...
    :D
     

    lag8777

    Well-known member
  • Sep 16, 2008
    5,257
    519
    113
    yhst-75848739727244_2175_895625.jpg
    yhst-75848739727244_2175_895625.jpg
     

    MorningAfterDark

    Well-known member
  • Feb 22, 2011
    2,175
    648
    113
    The Land of The Dark
    මචන් ෙමක Live Sing කරන්ෙන ෙමාකද ෙම් Program එෙක් Play කරපු Banad එෙක් (Flowers - Kandy)කක් මෙග් යාලුෙවක් ෙපාර තමා Key Board Play කෙර්....:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:Banad එෙකන් ෙම් Song Play කෙර් නෑ.... මියුස්ක් වලට මුන් ෙදන්න Live Sing කලා....

    මමත් ෙම් Program එකට මෙග් යාලුවත් එක්ක ගියා.......ෂිහානුත් අවා ෙම්කට


    Ehenam Uba hariyata Eka balala Naha , sinduwa kiyap welawe Ahan hitiye
    nadda Balawu nadda balapuwama therei,