තාත්තට බං,ආයි කවදා ගෙනවයිද දන් නෑ,අරං දෙන්නත් ඔනී,බලපන්කො ඉතින්,ගන්න එපා බං ඔය වගේ උන්ගේ නම්.![]()
Used එකක්?තාත්තට බං,ආයි කවදා ගෙනවයිද දන් නෑ,අරං දෙන්නත් ඔනී,බලපන්කො ඉතින්,
used ekak thamai ganna wenne ban, 2.30k ne bn athe,anika maduruwa aluthh ewa lease karan naluUsed එකක්?
license oni nethi ekak hoyanna ban, scooter nam patta ganan ban, 3 lks penala2.30 ක් දීලා ඕක ගන්නවට වඩා හොදයි පාවිච්චි කරපු හොද ස්කූටරයක් හොයලා ගනින්.
dura wedi ban.Kurunegala පැත්තේ යද්දී ඕවා දැකල තියෙනවා sale වල. හොයල බලන්න