නෑ මම 8 වසරේදි විතර. අන්කල් බැන්දේ 45විතරයකොව් තාත්තගේ හොදම යාලුවට මගුල් බලන්න ගියේ උඹ අතදරුවෙක් වෙලා ඉද්දීද ?
නෑ මම 8 වසරේදි විතර. අන්කල් බැන්දේ 45විතරයකොව් තාත්තගේ හොදම යාලුවට මගුල් බලන්න ගියේ උඹ අතදරුවෙක් වෙලා ඉද්දීද ?
බොරැ සෝබන් වදින ඒවනං ඇටෙන්ෂන් එකටයි ඒකි දොයි සිරිත් දන්න්වකියන පඩ ෂෝ වලටයි මෙහෙම කරන්නේමෙහෙම සිරිතක් සාමාන්යයෙන් තිබුණේ නෑ.
මෑතකදි කරලියට ආපු පුරුද්දක්.
![]()
ඒ කෙල්ල හෙන sweet බං. Middle eastern එවුන් කොහොමත් ලස්සනයි
Saha petti kadagenath na ney e minissu helayo wage ,ඒ කෙල්ල හෙන sweet බං. Middle eastern එවුන් කොහොමත් ලස්සනයි
බැන්දට පස්සේ අවුලක් නෑ, මේකේ බඳින්න කලින් නේ.Ane manda ape gampalathenam ohoma thama karanne.
Akka ayyata thaama wadinawa office yanna kalin
උඹ හරි මචන්ඉන්දියාවෙ නම් මිනිහා මැරුනාම සැයටත් පනින ගැනු හිටියාලු brain washed
Proposal balanna yana ewage thiyenawa...Colombo wala wagenam nathuwa athi...ගොඩක් වෙලාවට වඳින්නේ කලින්ම යාලුවෙලා හිටපු උන් ගෙවල් වලින් බලන්න යද්දි.
proposal වලින් බඳින්න යද්දි ඔහොම වඳින්නේ නැහැ.
ඕක FB වල දාලා හෑලි ලියපු උන්ටනම් වෙන ඇරියස් තියෙන්නේ.
ඔව් මේක හරි. දෙන්න හොදින් දැන අදුනගෙන ඉන්න නිසා වදින්නේ. නැත් නම් නැගොඩක් වෙලාවට වඳින්නේ කලින්ම යාලුවෙලා හිටපු උන් ගෙවල් වලින් බලන්න යද්දි.
proposal වලින් බඳින්න යද්දි ඔහොම වඳින්නේ නැහැ.
ඕක FB වල දාලා හෑලි ලියපු උන්ටනම් වෙන ඇරියස් තියෙන්නේ.
Nakath pathrayak wenna athiතව මම දැක්කා කොල්ලගේ ගෙදර උන් කෙල්ලගේ ගෙදර එනවා බට කැල්ලක් අතේ තියං ඒ බටයට හෙනම ගරු කරනවා වගේ අත් දෙකෙන්ම අල්ලං ගැනිගේ ගෙදර උනුත් එක වැඳලා ගන්නේ
Is it a symbol of groom's dick?