mokadda ban muge hati balalpanko
ara athe hati hulan purolada ban





Kudu salli walin kata dansal denda barida bung?![]()
kudu salli kiyala ube ammada kiwwe. minissunta saksi nathuwa boru mada nogaha palayan paraya





para sudu kotinta henama wadiyan.
amata hudu. thopita moko ochara mala pannine dumindata banapuwama?![]()



සුනිමල්, උඹට දේශපාලනය කිරීමට ඇති අයිතිවාසිකම මම පිළිගන්නවා.........නමුත් බලපන් මේච්චර මේක ගැන කොටපු උඹ
මෙන්න මේ අතිශය තීරණාත්මක කාරණයක් ගැන කියන ත්රෙඩ් එකට - http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1148064
දාල තිබ්බ කමේන්ට් එකේ සයිස් එක..........!!!!
යකෝ රටට ආදරේ කරහං ඉස්සෙල්ලාම....වෙන වෙන උන්ට නෙවෙයි.....!!!!
සුනිමල්, උඹට දේශපාලනය කිරීමට ඇති අයිතිවාසිකම මම පිළිගන්නවා.........නමුත් බලපන් මේච්චර මේක ගැන කොටපු උඹ
මෙන්න මේ අතිශය තීරණාත්මක කාරණයක් ගැන කියන ත්රෙඩ් එකට - http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1148064
දාල තිබ්බ කමේන්ට් එකේ සයිස් එක..........!!!!
යකෝ රටට ආදරේ කරහං ඉස්සෙල්ලාම....වෙන වෙන උන්ට නෙවෙයි.....!!!!
yako mama ube eka quote karala eke thawa comment ekak dala thiyenne.


මුගේ රටට ඇති ආදරයක් නැහැ බන්
සමස්ත ආණ්ඩුවම වගේ තමයි එකට කඩේ යන බල්ලොත්.
දේශප්රේමය බොරුවට market කරනවා
pala kalawaddo yanna. uba kade yana parayo thama satan wirama gahala lankawa kotinta denna plan kare.







































































