adeee supiri neh..mata asawak thinawa 6000 ekak hari summit karannaAwesome man. mamath giya 2022. Everest climb karanna hitan innawa 2027 wage. etakan mehe tiyana kadu naga naga innawa itin.![]()
ddal bath nam appiriya una anthima weddiපයියාන්වල ඩාල් බත් රසතෙ

apoi ow.api maasa 2k vithara train welath madi.Wow bro
Oxygen adu nisa train wenna oni neda udata yaddi
try karanna machan..bari nabro mageth aswak thiyenwa
එළ.... ඔබලාගේ උත්සාහය නියමයි.
උඹලා රින ගණන් වලදී ජිගි ජිගි එහෙමත් දැම්ම ද?
magulak kiyanawa.. pana na ban anthimata yaddi. Oxygen % eka 50% ta adu wenawa anthima hariye.adi 4k 5k yaddi 500m avidda wage hathi.එව්වා වීඩියෝ කලේ නැද්ද?

kawada hari try karamu machnආසයි.සල්ලි නෑ![]()
උබ අඩුම පිදුරුතලාගලටවත් නැගලා තියනවද පොන්ස්බේස් camp ගණන් ගන්නේ කවූද කුකුලෝ කොඩියකුත් අරන් ගිහිල්ල අනාත මිට්ටෝ ..
me wage un ekka katha karala wadak na ban..උබ අඩුම පිදුරුතලාගලටවත් නැගලා තියනවද පොන්ස්![]()
බෙට්ට එලියට එද්දි ගල් වෙනවාලු..පසුසේ ඉතින් සුුපුරුදු ගල් කිිරීම තමයි..අත දාලා බෙට්ට කැඩුවා...මේසේ උඩින් තිබ්බා කොල හුලගේ යනවට...ගලක්නෙවබොග දාන්ඩ තැන්තිබ්බද? හේදුවද? මේවා තමා ප්රස්න
toilet papers , wet wet tissueමෙවැනි ගමන් වලදී මලපහ කරන්නේ ගුද විවරය, යෝනි විවරය පිරිසිදු කරගන්නේ කොහොමද
මෙවැනි ගමන් වලදී මලපහ කරන්නේ ගුද විවරය, යෝනි විවරය පිරිසිදු කරගන්නේ කොහොමද