මමයි වයිෆ් නුයි එවරස්ට් බේස් කෑම්ප් ගියපු ගමන

L_Kaan

Well-known member
  • Aug 23, 2017
    1,054
    502
    113
    🚛 ලොරියේ 🚛
    එලකිරියෙ සහෝදරයෙක් ගෙ අදහසක් හින්ද ම ලියන්නේ..

    470188322_10235160897585519_8097858655916315642_n.jpg


    මේක මගේ ම චැනල් එක සහ මමයි වයිපරෙයි:cool: එවරස්ට් බේස් කෑම්ප් ගියපු ගමන :love::love::love:
    ඇපේ ම අත්දකීම්

    සබ්ස්ක්‍රයිබ් පාරකුත් දාල ඉන්න:rofl::rofl:

    වැඩි විස්තර මොනව හරි දැන ගන්න ඕන නම් අහන්න..:yes::yes::yes:
    මේ ගමනට දවස් 18ක් විතර ගියා[
    එක්කෙනෙක්ට කොස්ට් එක ලක්ශ 8ක් විතර උනා


    part 1


    Part 2


    පරිප්පු පොඩ්කාස්ට් එක්ක කරපු කතාව
     
    Last edited:

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,648
    9,133
    113
    එලකිරියෙ සහෝදරයෙක් ගෙ අදහසක් හින්ද ම ලියන්නේ..

    View attachment 251430

    මේක මගේ ම චැනල් එක සහ මමයි වයිපරෙයි:cool: එවරස්ට් බේස් කෑම්ප් ගියපු ගමන :love::love::love:
    ඇපේ ම අත්දකීම්

    සබ්ස්ක්‍රයිබ් පාරකුත් දාල ඉන්න:rofl::rofl:

    වැඩි විස්තර මොනව හරි දැන ගන්න ඕන නම් අහන්න..:yes::yes::yes:
    මේ ගමනට දවස් 18ක් විතර ගියා[
    එක්කෙනෙක්ට කොස්ට් එක ලක්ශ 8ක් විතර උනා


    part 1


    Part 2


    පරිප්පු පොඩ්කාස්ට් එක්ක කරපු කතාව

    බොග දාන්ඩ තැන්තිබ්බද? හේදුවද? මේවා තමා ප්‍රස්න
     

    L_Kaan

    Well-known member
  • Aug 23, 2017
    1,054
    502
    113
    🚛 ලොරියේ 🚛
    බොග දාන්ඩ තැන්තිබ්බද? හේදුවද? මේවා තමා ප්‍රස්න
    thinawa machn..meka camping treck ekak nemei. eka dawasaka target eka thama gamakin gamakata yana eka.maga digata ma ehema villages thinawa.e village wala thinaw podi podi tea house

    me wage room thiyennee tea house wala
    1748330818673.png


    sodanna nam amarui sithala nisa. -30C wage sithalai..godak welawata ude ta wathura ice wela.
    toilet papers thama digatama use karanne.

    commode and scot type toilets 2ma thinawa
     

    Sinhalese Victor

    Well-known member
  • Apr 12, 2025
    2,197
    878
    113
    GraphicsGods.com
    www.GraphicsGods.com
    එලකිරියෙ සහෝදරයෙක් ගෙ අදහසක් හින්ද ම ලියන්නේ..

    View attachment 251430

    මේක මගේ ම චැනල් එක සහ මමයි වයිපරෙයි:cool: එවරස්ට් බේස් කෑම්ප් ගියපු ගමන :love::love::love:
    ඇපේ ම අත්දකීම්

    සබ්ස්ක්‍රයිබ් පාරකුත් දාල ඉන්න:rofl::rofl:

    වැඩි විස්තර මොනව හරි දැන ගන්න ඕන නම් අහන්න..:yes::yes::yes:
    මේ ගමනට දවස් 18ක් විතර ගියා[
    එක්කෙනෙක්ට කොස්ට් එක ලක්ශ 8ක් විතර උනා


    part 1


    Part 2


    පරිප්පු පොඩ්කාස්ට් එක්ක කරපු කතාව

    ඊයා lip කිස් කරන බලු හැතිකරේ...පොෂ් කියලා හිතනවද එහෙම කරාම...අනේ එහෙම පොෂ් කමක් නැහැ
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,851
    39,879
    113
    Homagama
    එලකිරියෙ සහෝදරයෙක් ගෙ අදහසක් හින්ද ම ලියන්නේ..

    View attachment 251430

    මේක මගේ ම චැනල් එක සහ මමයි වයිපරෙයි:cool: එවරස්ට් බේස් කෑම්ප් ගියපු ගමන :love::love::love:
    ඇපේ ම අත්දකීම්

    සබ්ස්ක්‍රයිබ් පාරකුත් දාල ඉන්න:rofl::rofl:

    වැඩි විස්තර මොනව හරි දැන ගන්න ඕන නම් අහන්න..:yes::yes::yes:
    මේ ගමනට දවස් 18ක් විතර ගියා[
    එක්කෙනෙක්ට කොස්ට් එක ලක්ශ 8ක් විතර උනා


    part 1


    Part 2


    පරිප්පු පොඩ්කාස්ට් එක්ක කරපු කතාව


    බේස් කැම්ප් එකේ මොනාද බලන්න තියන තැන්?
    කොච්චර දුරක් පයින් යන්න ඔිනාද?
    ආරක්ෂාව කොහොමද?
    ගයිඩ්ලා ඉන්නවාද?
    ලක්ෂ 8 පැකේජ් එකක ගානක්ද?
     

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,390
    6,554
    113
    බේස් කැම්ප් එකේ මොනාද බලන්න තියන තැන්?
    කොච්චර දුරක් පයින් යන්න ඔිනාද?
    ආරක්ෂාව කොහොමද?
    ගයිඩ්ලා ඉන්නවාද?
    ලක්ෂ 8 පැකේජ් එකක ගානක්ද?
    වයස වැඩි නැද්ද.. :ROFLMAO: නැත්නම් මාත් යනව ආසම ට්‍රිප් එකක් තමා