basic fitness ekak oona,eetath wada mental fitness oona..insurance thinawa..ewata wenama heli rescue add karanna oona..nathnam magadi pay karala heli gannath puluwan..ganan habaiහොඳට ෆිට්නස් ඕන, තව කඳුවල ඇවිදල පුරුදුවෙන්න වෙනව නැත්නම් පළවෙනි දවසෙම ඩවුන් වෙනව.
ඉන්ෂුවරනස් පැකේජ් තියනවද, හෙලි සපෝට් ගන්න කලින් රෙජිස්ටර් වෙන්න ඕනද?
aasawak thinawa.. <3Peak එකටම යමු next time![]()
me ape 1st time vid ekak karapu me wage..improve wenna godak dewal thinawa.. vid kare bohoma amaruwen anthima tike.. bohoma isthuthi comment ekata..eelaga eke thawa dewal hada gannam <3good achievement machan.
Ubage achievement eka appreciate karannama video 2ma beluwa. Videography improve unanam lassanai. but itin thibba resources walin and kapu katta ekka gatta ewa watinawa.
keep it up
basic fitness ekak oona,eetath wada mental fitness oona..insurance thinawa..ewata wenama heli rescue add karanna oona..nathnam magadi pay karala heli gannath puluwan..ganan habai
aasawak thinawa.. <3
------ Post added on May 29, 2025 at 10:20 AM
me ape 1st time vid ekak karapu me wage..improve wenna godak dewal thinawa.. vid kare bohoma amaruwen anthima tike.. bohoma isthuthi comment ekata..eelaga eke thawa dewal hada gannam <3
------ Post added on May 29, 2025 at 10:23 AM
මේ දෙන්නා ගියපු අනිත් trails ටිකත් මරු.
samanyen cost eka vitharak laksya 7n wage puluwan.. equipment gannawa nam thawa 1.5 wage add wenawa..යන්න ආසාවෙන් ඉන්න ගමනක්. බජට් එක කීයද බං එක්කෙනෙකුට
insta wala tikak thiyanawavideo balnda kammeliy. photos neddA?