මමයි වයිෆ් නුයි එවරස්ට් බේස් කෑම්ප් ගියපු ගමන

MR.YOLO

Well-known member
  • Nov 27, 2023
    3,425
    6,179
    113
    නියමයි නෙව මගේ සුන්දරයෝ 😏

    තවත් තැන් දෙක තුනක ගොහිං ආතල් එකක් / experience එකක් ගන්ට ලැබේවා....
     
    • Love
    • Like
    Reactions: NRTG and L_Kaan

    L_Kaan

    Well-known member
  • Aug 23, 2017
    1,054
    502
    113
    🚛 ලොරියේ 🚛
    හොඳට ෆිට්නස් ඕන, තව කඳුවල ඇවිදල පුරුදුවෙන්න වෙනව නැත්නම් පළවෙනි දවසෙම ඩවුන් වෙනව.
    ඉන්ෂුවරනස් පැකේජ් තියනවද, හෙලි සපෝට් ගන්න කලින් රෙජිස්ටර් වෙන්න ඕනද?
    basic fitness ekak oona,eetath wada mental fitness oona..insurance thinawa..ewata wenama heli rescue add karanna oona..nathnam magadi pay karala heli gannath puluwan..ganan habai

    Peak එකටම යමු next time 👍
    aasawak thinawa.. <3
    ------ Post added on May 29, 2025 at 10:20 AM

    good achievement machan.
    Ubage achievement eka appreciate karannama video 2ma beluwa. Videography improve unanam lassanai. but itin thibba resources walin and kapu katta ekka gatta ewa watinawa.

    keep it up
    me ape 1st time vid ekak karapu me wage..improve wenna godak dewal thinawa.. vid kare bohoma amaruwen anthima tike.. bohoma isthuthi comment ekata..eelaga eke thawa dewal hada gannam <3
    ------ Post added on May 29, 2025 at 10:23 AM
     
    • Like
    Reactions: NRTG and kingcapton

    milkywayromanholiday

    Well-known member
  • Apr 25, 2025
    518
    365
    63
    basic fitness ekak oona,eetath wada mental fitness oona..insurance thinawa..ewata wenama heli rescue add karanna oona..nathnam magadi pay karala heli gannath puluwan..ganan habai


    aasawak thinawa.. <3
    ------ Post added on May 29, 2025 at 10:20 AM


    me ape 1st time vid ekak karapu me wage..improve wenna godak dewal thinawa.. vid kare bohoma amaruwen anthima tike.. bohoma isthuthi comment ekata..eelaga eke thawa dewal hada gannam <3
    ------ Post added on May 29, 2025 at 10:23 AM



    මේ දෙන්නා ගියපු අනිත් trails ටිකත් මරු.
     
    • Love
    • Like
    Reactions: L_Kaan and NRTG

    L_Kaan

    Well-known member
  • Aug 23, 2017
    1,054
    502
    113
    🚛 ලොරියේ 🚛



    මේ දෙන්නා ගියපු අනිත් trails ටිකත් මරු.

    Annapurna yanna idea ekak thiyanawa aaye
    යන්න ආසාවෙන් ඉන්න ගමනක්. බජ‍ට් එක කීයද බං එක්කෙනෙකුට
    samanyen cost eka vitharak laksya 7n wage puluwan.. equipment gannawa nam thawa 1.5 wage add wenawa..