මම බක්ස් සයිට් එකෙන් සල්ලි ගත්තෝ !!!!!!!!!!!!!
මම බක්ස් සයිට් එකකින් ඩොලර් 1 ක් ගත්තෝ
ee mona site ekakin da kiyala kiyannam mata intent pay kalaa
mee tiyenne gatta dollareka
meewagee hoyanna kamati kattiya innawanam comment ekak denna
මට මේකට ගියෙ දවස් 2 යි
HSDPA dongle වලින් විතරයි ටෙලිකොම් වලින් බෑ
kamati aya skype name is mobitel3g1
google talk akila663
pm ekak dena
ee mona site ekakin da kiyala kiyannam mata intent pay kalaa
mee tiyenne gatta dollareka
meewagee hoyanna kamati kattiya innawanam comment ekak denna
මට මේකට ගියෙ දවස් 2 යි
HSDPA dongle වලින් විතරයි ටෙලිකොම් වලින් බෑ
kamati aya skype name is mobitel3g1
google talk akila663
pm ekak dena
Last edited:
