මම බක්ස් සයිට් එකෙන් සල්ලි ගත්තෝ !!!!!!!!!!!!!

akila663

Well-known member
  • Feb 12, 2009
    1,584
    276
    83
    41
    අතන මෙතන
    මම බක්ස් සයිට් එකෙන් සල්ලි ගත්තෝ !!!!!!!!!!!!!

    moz-screenshot.png
    මම බක්ස් සයිට් එකකින් ඩොලර් 1 ක් ගත්තෝ

    ee mona site ekakin da kiyala kiyannam mata intent pay kalaa

    mee tiyenne gatta dollareka

    meewagee hoyanna kamati kattiya innawanam comment ekak denna



    මට මේකට ගියෙ දවස් 2 යි

    HSDPA dongle වලින් විතරයි ටෙලිකොම් වලින් බෑ


    kamati aya skype name is mobitel3g1

    google talk akila663

    pm ekak dena


    bcd7py28l70sspa3oy3.jpg
     
    Last edited:

    agdrig

    Well-known member
  • Dec 14, 2006
    6,961
    402
    83
    ade mama $57.40k hoyala thiyenne

    pay ekak request kala
    dan masekata wadi

    thama na