මම මිනිස්සු ගැන හිතුවට ඒ අය මම ගැන හිතන විදිය

niranga1989

Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    නිකන් ගන්න ගියා නමේ බන් සල්ලි දෙන්න තමා උදව ඉල්ලුවේ. පොර මුලින් ම සල්ලි ඉල්ලුවා මගෙන් විශ්වාස නැති කෙනක් වගේ මම එකට තමා මට දුක හිතුනේ


    උබ එළකිරි එකේ පොස්ට් එකක් දාලා අහපන් මම මේකේ එවුන්ට උදව් කරලා තියෙනවා පැය 7-8 Anydesk වලින් Server වල දේවල් කරලා තියෙනවා සල්ලි ගන්නේ නැතුව. අඩුම අපෙන් Hosting ගන්නේ නැතුව එළකිරි එකේම වෙන අයගේ Hosting වලින් Hosting ගන්න අයට උදව් කරලා තියෙනවා. මම Busy වෙනවා මචන් සමහර දවස් වලට ඒ දවස් වලට P.M දැම්මා ම බලන්න වෙලාවක් නෑ උබේ P.M එක දැන් දාන්න උදව් කරන්නම්
    ------ Post added on Oct 13, 2022 at 6:02 PM

    ubata mongal.. peya 7-8 salli nogena weda karanna?

    okkotama issella oluwa check karaganin
     

    Kelvin0

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    927
    1,018
    93
    ඔක්කොට ම කලින් කසාදයක් කරගනින්
    උඹට තියෙන ස්ට්‍රෙස් එක අඩු වේවි. උඹේ රෙද්දට ම නෙ අහක යන නයි සේරම රිංගන්නෙ. උඹ තරම් අවාසනාවන්ත එකෙක් කිරියෙ මම දැකල ම නෑ.. උඹ තනි වෙලා ඉන්න එකත් ප්‍රශ්න වලට හේතුවක් වෙන්න ඇති. උඹ කරන්න ඕන දේ නෙමෙයි කරන්නෙ. අනිත් හේතුව උඹ එක්ස්ට්‍රීම්ලි අන්තරාවර්තී කෙනෙක්. උඹට තේරෙන්නෙ නෑ මිනිස්සුන්ගෙ හැටි. උඹ හිතනව අනිත් මිනිස්සුත් උඹ වගේ හොඳයි කියල. ඕවා හදා ගනින්. උඹ ගැන හුගක් කණගාටුයි
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    ඔක්කොට ම කලින් කසාදයක් කරගනින්
    උඹට තියෙන ස්ට්‍රෙස් එක අඩු වේවි. උඹේ රෙද්දට ම නෙ අහක යන නයි සේරම රිංගන්නෙ. උඹ තරම් අවාසනාවන්ත එකෙක් කිරියෙ මම දැකල ම නෑ.. උඹ තනි වෙලා ඉන්න එකත් ප්‍රශ්න වලට හේතුවක් වෙන්න ඇති. උඹ කරන්න ඕන දේ නෙමෙයි කරන්නෙ. අනිත් හේතුව උඹ එක්ස්ට්‍රීම්ලි අන්තරාවර්තී කෙනෙක්. උඹට තේරෙන්නෙ නෑ මිනිස්සුන්ගෙ හැටි. උඹ හිතනව අනිත් මිනිස්සුත් උඹ වගේ හොඳයි කියල. ඕවා හදා ගනින්. උඹ ගැන හුගක් කණගාටුයි
    Kelvin, John Napier, George Boolean කියන හැමෝම හොඳ ගණිතඥයො ;)
     

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    නදුන් නදුන් නදුන් නදුන් උඹ හැදෙන එකෙක් නෙමෙයි. ඒ උනාට පුලුවන් නම් මේ ටික තේරුම් ගනින්

    1. මිනිස්සු කියන්නෙ පට්ටම ආත්මාර්ථකාමි ජාතියක්. 99.99% ක ගෙම කෙළෙහිගුණ බිංදුවයි. ඒ නිසා ප්‍රති උපකාරයක් තියා ස්තූතියක් වත් බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා.

    2. පුලුවන් තරම් ස්වාධීන වෙන්න බලන්න. අදුරන එවුන්ගෙන් උදව් ඉල්ලන්නෙ නැතුව මුදලට ඒ සේවයම , පෞද්ගලිකව නොදන්න එකෙක්ගෙන් ගන්න බලන්න. එතකොට හිතටත් සතුටුයි.

    3. මෙන්න මේක තමයි වැදගත්ම දේ. තමන්ගේ කට්ට කාලා ගත්තු දැනුම තව කෙනෙක්ට දෙන්න කලියෙන් දවසක් දෙකක් හෝ සතියක් ඌව observe කරලා, වටින් පිටින් හොයල බලලා ඒ දැනුම දෙන්න ඌ සුදුසු එකෙක්ද කියල හොයලා බලලා දෙන්න. ඉස්සර පරම්පරාවෙන් ආපු ශිල්පයන් තමන්ගේ පුතාලට දුන්නෙත් නෑ සමහරු. හේතුව අන්න ඒකයි.
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    මං කොහෙදි හරි අහලා තියෙනවා කාටහරි උදව්වක් කරොත් ඒ වෙනුවෙන් "එයා අඩුම තරමේ මට ස්තූතියි කියලා හරි කියයි" කියලවත් බලාපොරොත්තු තියාගන්න එපා කියලා. බැරිවෙලාවත් අපි කාටහරි ගොඩක් උදවු කරලා ඊටපස්සෙ එයා අපිව ගනන් ගන්නෙවත් නැතුව, අපිට පොඩි උදව්වක්වත් කරන්නෙ නැතුව ඉන්න පටන්ගත්තොත් අපේ හිත ගොඩක් රිදෙන්න ගන්නවා. එතකොට "මං අරයට ගොඩක් උදව් කරානේ" කියලා අපිට හිතිං හිතලා නිහතමානි සතුටක් ලබන්න පුළුවන් වෙන හැකියාවත් නැති වෙලා යනවා. ඒ හින්දා "කාටහරි මං ගොඩක් උදව් කරපු හින්දා එයත් මට පොඩි උදව්වක් හරි කරයි" කියලා බලාපොරොත්තු තියාගන්න එපා. එහෙම අපි කරපු උදව් වලට කිසිම ප්‍රතිඋපකාරයක් බලාපොරොත්තු නොවී හිටියම තමයි අපිට ගොඩක් සතුටින් ජීවත් වෙන්න පුළුවන් වෙන්නේ.
    බුදු දහමේ තියන දානය කියන්නෙත් මේ වගේ දෙයක් තමයි. ස්තූතියක් වත් බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා
     
    • Like
    Reactions: Avishka Indula

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    ඔය ලංකාවේ එවුන්ගේ හැටි ඒකනේ ලෝකේ කොහේවත් ලංකාවේ එවුන් ගණන් ගන්නේ නැත්තේ 🤣🤣
    සිරාවට ඕයි කැනඩාවේ හිටියත් අවුසි හිටියත් හිඟන්නෝ හිගන්නොම තමා. අදත් වැඩක් උන ඉතින් කියලා වැඩක් නෑ.
    යකෝ සුද්දෙකුට $5 කියලා cell එකකට formula එකක් ලියල දුන්නා tip එක $20 දුන්නා. එකට ලංකාවේ උන් දවස් ගණන් හදලා හදලා කරලා දුන්නත් මුන් හිතන්නේ රූ 3000 විතර දුන්නම ඇති කියලා. :lol: :lol:. උන් මෙහෙ නෙමේ කොහේ හිටියත් හිතන්නේ එහෙම තමා.
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    සිරාවට ඕයි කැනඩාවේ හිටියත් අවුසි හිටියත් හිඟන්නෝ හිගන්නොම තමා. අදත් වැඩක් උන ඉතින් කියලා වැඩක් නෑ.
    යකෝ සුද්දෙකුට $5 කියලා cell එකකට formula එකක් ලියල දුන්නා tip එක $20 දුන්නා. එකට ලංකාවේ උන් දවස් ගණන් හදලා හදලා කරලා දුන්නත් මුන් හිතන්නේ රූ 3000 විතර දුන්නම ඇති කියලා. :lol: :lol:. උන් මෙහෙ නෙමේ කොහේ හිටියත් හිතන්නේ එහෙම තමා.
    Sihnalu kiyanne wada wenna one genes tiyena sakkili jivi kottashayak.
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    පුලුවන් තරම් උදව් කරපන්.ආපහු හුනු බෙට්ටක්වත් බලාපොරොත්තු වෙන්නේ නැතුව
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,741
    113
    38

    බුදු දහමේ තියන දානය කියන්නෙත් මේ වගේ දෙයක් තමයි. ස්තූතියක් වත් බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා
    මම නිකන් දෙයක් බලාපොරොත්තු උනේ නෑ උබලට තේරෙන්නේ නැද්ද දාලා තියෙන දේ බලලා නමේ ද Reply කරන්නේ ? ඌට මම විශ්වාස කරලා සල්ලි නොගෙන වැඩ කරලා තියෙනවා කියලා මම ලියලා තියෙනවා. මම තමා ඌට බාගයක් ම කියලා දුන්නේ , Orders අල්ලලා දුන්නේ

    මගේ වැඩේ කරගන්න ගියාම විශ්වාස නැහැ වගේ ඌ මගෙන් සල්ල ඉසෙල්ලා ඉල්ලනවා. දෙකේ කොලේට දාලා කතා කරනවා. එක හරි නැහැනේ වැඩේ කරගෙන සල්ලි ගත්තා නම් හරි නේ


    නිකන් ගන්න ගියේ නැහැ පොස්ට් එක හරියට කියවපන්
    ------ Post added on Oct 13, 2022 at 9:22 PM
     
    Last edited:

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    ඉස්සර මගෙන් Hosting ගන්න ආපු මල්ලි කෙනක් හිටියා Domain එක ගන්නවත් දන්නේ නැහැ ඔකොම කියලා දුන්නා. Hosting පැකේජ් සල්ලි දෙන්නේ නැතුව ගත්තා Client සල්ලි දුන්නට පස්සේ තමා මගේ Hosting පැකේජ් වල ගනම් බෙරන්නේ සමහර වෙලාවට මම අඩු කරලා දීලා තියෙනවා. Wordpresss A - Z කියලා දුන්නා. තව මම Web Design Orders 10-12 හොයලා දීලා තියෙනවා එයාට එත් එයා මාව අමතක කරලා දැම්මා මම ගනම් ගත්තේ නැහැ ගොඩක් අයට උදව් කරලා මම අනන්ත මෝඩ වෙලා තියෙනවා එක නිසා ගනම් ගත්තේ නැහැ එක. කෙනක් උදව්වක් ඉල්ලුවාම කරන්නේ නැහැ කියලා හිතං හිටියත් මටම නොදනී මම එක කරනවා. ඒ මල්ලි php developer කෙනක් එයාට php වැඩනම් හොදට පුළුවන් අද මම වැඩක් කරලා ඉල්ලුවා.

    ඒ මනුසයා මට කිව්වා සල්ලි Bank එකට දාලා Call කරන්න කියලා වැඩේ කරන්න ඕනම්. ඒ කතාවට මට මාර දුකක් හිතුණා සල්ලි කලින් දෙන්න බැරිව නමේ විශ්වාස නැති කෙනක් වගේ මගෙන් මුලින් සල්ලි ඉල්ලුව එකටයි මට දුක හිතුනේ අපි මිනිස්සු විශ්වාස කරාට මිනිස්සු අපි ගැන හිතන්නේ එහෙමයි සමහර විට මට පාඩමක් වෙන්න ඇති ඉගෙන්නුවේ කියලා හිතුණා මම Advance ගන්නේ නැතුව වැඩ කරනවට
    ඔව් මචං මෙහෙම අය ඉන්නව.. පොඩ්ඩක් හරි ගියාම මුල මතක නෑ..
    ඒත් ඔයා කරපු උදවු වලට කවදාහරි 10x ඔයාට උදවු කරාවි වෙන කෙනෙක්..
    ඒකයි කර්මයෙ හැටි..
    කාටවත් උදවු කරල පස්සෙ ප්‍රති උපකාර බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113


    මම නිකන් දෙයක් බලාපොරොත්තු උනේ නෑ උබලට තේරෙන්නේ නැද්ද දාලා තියෙන දේ බලලා නමේ ද Reply කරන්නේ ? ඌට මම විශ්වාස කරලා සල්ලි නොගෙන වැඩ කරලා තියෙනවා කියලා මම ලියලා තියෙනවා. මම තමා ඌට බාගයක් ම කියලා දුන්නේ , Orders අල්ලලා දුන්නේ

    මගේ වැඩේ කරගන්න ගියාම විශ්වාස නැහැ වගේ ඌ මගෙන් සල්ල ඉසෙල්ලා ඉල්ලනවා. දෙකේ කොලේට දාලා කතා කරනවා. එක හරි නැහැනේ වැඩේ කරගෙන සල්ලි ගත්තා නම් හරි නේ


    නිකන් ගන්න ගියේ නැහැ පොස්ට් එක හරියට කියවපන්
    ------ Post added on Oct 13, 2022 at 9:22 PM
    උබට මේකේ එවුන් කියන දේවත් හරියට තේරුම් ගන්න බැහැ බන්.. උබ හදන්න පුළුවන් එකෙක් නෙවෙයි..:baffled:
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    මචං කුරිරු වෙයන්
    @Nadun26

    f4a9d1bcabb016f83fd6edbb6fadb161.jpg
     
    • Love
    Reactions: Nidarshana_k