තෝ පොල් බුරුවෙක් නේ මිනිහෝ ඔය වගේ එකකට love කරලා upset වෙන්න![]()
methana kohewath na mama upzt kiyala.trust karapan kella msc ekak thiyena ekiyak.
තෝ පොල් බුරුවෙක් නේ මිනිහෝ ඔය වගේ එකකට love කරලා upset වෙන්න![]()
Is she virgin?
මම ලයින් හෝම් එකේ දොස්තර කෙනෙක්
මම පැය 24ම ඔන්ලයින් ඉන්නෙ එලකිරි එකේ
මම ජනතා සේවකයෙක්
![]()



mama dhanna widihatanam ehemai. but mama satha 5kata sure karanne na.ekiwa kala thiyenne campus un bun.munta hodatama rag karala.ahinsaka kello un badu karala thiyenne rag deela kunuharapa kyala double game newei tripple game gahanna unath puluwan.anith eka mona dhe unath eka dawasakwath adala na.
Ithin balapanko virgin da kiyala uba. 20 % Hyman nathiwa upadina katha aththa. But kadagaththu un ge hoyanna puluwan thibila kadilada upathinma nadda kiyala.
komada ban oya magula balanne athulata mokak hari obaddi berihan denawa gamatama ahenna eliyata yanakota hamoma balanawa mekige ka gahilla nisa.
Athulata danawa kiwwe??
looks like she want both of you: She is in romantic roller coaster: eka athakata paw ban: eya thin line ekak hoyana LOVE eke : uba kiyapu vidihata uba Dr. kenek nam eyatath MSc ekak thiyanawanam molen poddak visadum hewwuwoth: mama kiyanne eyage feelings gana katha karanna: owa europe n western culture wala ona tharam wenawa. eyata thoraganna baa permanent relationship ekak gana:
onna aluthma wisthare. eki mata qwa mata samawenna mata oywa nathi wennai yanne.aru gedarata awalu katha karanna.hkz.mama qwa ok kiyala.ehenam bye kiyala.aruta gedarin kamathi welalu.meya uta kamathi nalu.uwa epalu.eth badinna wenawalu.mawa meet wennath puluwanlu.pissu kellek bun.mata nam okiwa onima na.kara ganda ona okkoma welane thiyenne.balapan ithin kello onna ohomayi.ara gona paw ithin.u kara gahanne kagewath karumekata.

oya wageema ekiyak mama dannawa "" H "" akuren pata ganna![]()
komada ban oya magula balanne athulata mokak hari obaddi berihan denawa gamatama ahenna eliyata yanakota hamoma balanawa mekige ka gahilla nisa.
ai yako terenne nathda? aneeeeee uba nam
බලන්නේ ඇස් දෙකෙන්. ඈත් කරලා බැලුවහම පේනවා. එච්චර කෑ ගහන්ඩ තරම් රිදෙන්නේ මොනවා වෙලා ද?
දැන් උඹ ම නෙ කියල තියෙන්නේ මොකුත් ලොකු දෙයක් කළේ නෑ කියල. ඒ කියල තියෙන විදියට අපිට තේරුනේ පුර්ණ එකතුවීමක් වෙලා නෑ කියලා. එහෙනම් මොකක්ද ඇතුල් කළේ?
මට තේරෙන විදියට උඹට ලොකුවට ඕවා ගැන දැනුම් තේරුම් නෑ. ඒකිත් ඒ ගැන දන්නවා. ඒ හින්දා ඒකී දහ අට වන්නම් නටලා ඉවර වෙලා තවම virgin කියලා පෙන්නන්ඩ බොරුවට කෑ ගහලා බෙරිහන් දෙනවද කොහෙද. එහෙම බොරුවක් නොකරනවානම් එක්කෝ උඹලා එකතු වෙන විදියේ වැරද්දක්. එහෙම නැත්නම් කෙල්ලට කායික හෝ මානසික ප්රශ්ණයක් තියෙනවා.
දැන් ඒ අනික් කොල්ලට ගෙදරින් කැමති වෙලා නම් උඹ පැත්තකට වෙලා ඉඳපන් අහක යන සක්කරවට්ටම් බෙල්ලේ එල්ලගන්නේ නැතිව.
MSc, PhD කතන්දර ප්රශ්නෙට අදාළ නෑ.
මචන්ලා මේකයි කතාව, මගේ පාස්ට් එක අතාරිමුකෝ,,, දැන් මචන් කාලෙකට කලින් මට කෙල්ලෙක් සෙට් උනා.මාස පහක් වගේ ඇති.චැට් කලා,කෝල් කලා, හොදටම ෆිට් උනා.ඊට පස්සේ කොහොම හරි මේකි මාත් එක්ක ඉන්න ඕන කිව්වා.ගෙදරින් එලියට ඇවිත් එයාට ඉන්න පුලුවන් කිව්වා.මමත් මචන් දන්න තැනක් කතා කරගන ඔක්කොම සෙට් කරලා දවස් 3කට හදා ගත්තා.වැඩිය මුකුත් කලේ නෑ. දන්නවනේ,,, කපල් එකක් කරන පොඩි පොඩි ඒවා කලා විතරයි. අපි ඊට පස්සේ අපහු සෙට් උනේ ඊලග සතියේ.එදත් මේකිට ඉන්න ඕන කිව්වා මාත් එක්ක.එදා මචන් මේකිට කෝල් එකක් එනවා දිගට හරහට.මම ඇහුව විස්තරේ,කිව්වේ නෑ.මම ආන්ස්වර් කරන්න හදදිම කට් කරල මට ඔක්කොම කතාව කිව්වා. මේකිගෙ කලින් කොල්ලා ඒ කෝල් කරල තියෙන්නේ.කොහොම හරි ඌත් එක්කත් දවස් 2ක් 3ක් ගාලේ උගේ බෝඩිමේ හිටියලු.හැබඉ ඌට අල්ලන්නවත් දුන්නේ නෑලු.මට මේකි මේ ඔක්කොම හැන්ගුවා.ඒත් මම අන්තිමට ම්කුත් කිව්වේ නෑ.මේකි මැරෙන්න හදනවා මාව ඕනි කියලා.මේකිට ඉන්න ඕනි කිව්ව මාත් එක්ක ආපහු.ආපහු කොහොම හරි දවස් 3ක් විතර හිටිය.එදා නම් මචන් කරන්න ඕන ඔක්කොම කලා පෙට්ටිය කැඩුවේ නෑ.කොහොම හරි හෙන කාලයක් ඔහොම හිටියා.දැන් අරූ ආපහු පස්සෙන් එනවා මේකි කියන්වා කිසිම සම්බන්දයක් නෑලු.අරුට මම කතා කලාම ගන්නේ නෑ.මාත් එක්ක කතා කරන්නේ නෑ.ඌට මේකි කියල මම ගැන.ඌ කියල පෙට්ටිය කඩුනත් කමක් නෑ.උ බාර ගන්නම්ලු.මම මේකි එක්ක යාලු උනේ කිසිම දේයක් දැනගන නෙවේ.හැබඉ ඒකි කලින් සීන් එකක් ඇත්තටම නතර කරලා.ඒ මම නිසා නෙවෙයි.මොකක් හරි අව්ලක් නිසා.පස්සේ තමයි මාත් එක්ක යාලු වෙලා තියේන්නේ.මොකක්ද කරන්නේ කියල හිතා ගන්න බෑ බන්.
නිල්පාට ටිකෙන් වැටහෙන පරිදි ඔබ ගොනා වී ඇත.
රතුපාට ඔක්කොම දැනගත්තේ ඒ කෙල්ල කිව්ව නිසා නේද?
එයා රහසින්වත් බොරු නොකියන සෝක් කෙල්ලෙක්...
එකම දවසේ එක වගේම දෙක දෙක වැටෙන්න හේතුව තවමත් සොයන්නෙමි.
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1836477
මේකෙත් තියනවා ඕකට උත්තර...![]()
?මම මොකක්ද කරන්න ඕනි කියපල්ලා.
මචන්ලා මේකයි කතාව, මගේ පාස්ට් එක අතාරිමුකෝ,,, දැන් මචන් කාලෙකට කලින් මට කෙල්ලෙක් සෙට් උනා.මාස පහක් වගේ ඇති.චැට් කලා,කෝල් කලා, හොදටම ෆිට් උනා.ඊට පස්සේ කොහොම හරි මේකි මාත් එක්ක ඉන්න ඕන කිව්වා.ගෙදරින් එලියට ඇවිත් එයාට ඉන්න පුලුවන් කිව්වා.මමත් මචන් දන්න තැනක් කතා කරගන ඔක්කොම සෙට් කරලා දවස් 3කට හදා ගත්තා.වැඩිය මුකුත් කලේ නෑ. දන්නවනේ,,, කපල් එකක් කරන පොඩි පොඩි ඒවා කලා විතරයි. අපි ඊට පස්සේ අපහු සෙට් උනේ ඊලග සතියේ.එදත් මේකිට ඉන්න ඕන කිව්වා මාත් එක්ක.එදා මචන් මේකිට කෝල් එකක් එනවා දිගට හරහට.මම ඇහුව විස්තරේ,කිව්වේ නෑ.මම ආන්ස්වර් කරන්න හදදිම කට් කරල මට ඔක්කොම කතාව කිව්වා. මේකිගෙ කලින් කොල්ලා ඒ කෝල් කරල තියෙන්නේ.කොහොම හරි ඌත් එක්කත් දවස් 2ක් 3ක් ගාලේ උගේ බෝඩිමේ හිටියලු.හැබඉ ඌට අල්ලන්නවත් දුන්නේ නෑලු.මට මේකි මේ ඔක්කොම හැන්ගුවා.ඒත් මම අන්තිමට ම්කුත් කිව්වේ නෑ.මේකි මැරෙන්න හදනවා මාව ඕනි කියලා.මේකිට ඉන්න ඕනි කිව්ව මාත් එක්ක ආපහු.ආපහු කොහොම හරි දවස් 3ක් විතර හිටිය.එදා නම් මචන් කරන්න ඕන ඔක්කොම කලා පෙට්ටිය කැඩුවේ නෑ.කොහොම හරි හෙන කාලයක් ඔහොම හිටියා.දැන් අරූ ආපහු පස්සෙන් එනවා මේකි කියන්වා කිසිම සම්බන්දයක් නෑලු.අරුට මම කතා කලාම ගන්නේ නෑ.මාත් එක්ක කතා කරන්නේ නෑ.ඌට මේකි කියල මම ගැන.ඌ කියල පෙට්ටිය කඩුනත් කමක් නෑ.උ බාර ගන්නම්ලු.මම මේකි එක්ක යාලු උනේ කිසිම දේයක් දැනගන නෙවේ.හැබඉ ඒකි කලින් සීන් එකක් ඇත්තටම නතර කරලා.ඒ මම නිසා නෙවෙයි.මොකක් හරි අව්ලක් නිසා.පස්සේ තමයි මාත් එක්ක යාලු වෙලා තියේන්නේ.මොකක්ද කරන්නේ කියල හිතා ගන්න බෑ බන්.
එදා නම් මචන් කරන්න ඕන ඔක්කොම කලා පෙට්ටිය කැඩුවේ නෑ.
කපල් එකක් කරන පොඩි පොඩි ඒවා කලා විතරයි
Nigga you lying niggaඑදා නම් මචන් කරන්න ඕන ඔක්කොම කලා පෙට්ටිය කැඩුවේ නෑ.