matath para mada thiyan yana bike karayo penna naMotobike kaarayo in general gobba wesige puthala. dha paarak witara horn karanna ona unta ayin weyan kiyala. nathan loku waahan wage paara mada yanne ponnayo tika.
අනිවා. ඕකුන්ගේ ඇට තලන්න ඕනිබයික් කාරයො නන් සාපයක්
ඔච්චර දෙන්න ඕන නෑ. එතකොට අරින්න ලේසිනේ.අපි නම් මොටර්බයික් පදින්නෙ පැත්තෙ කානුවෙ දාගෙන...
ලොකු වාහන වල ඉඩෙදෙන්න ඔනෙ නෙහ් ඉතිං..
බයික් කාරයො නන් සාපයක්
අඩෝ මේ සතියේ mandalorian බලන්න අමතක උනාඅනිවා. ඕකුන්ගේ ඇට තලන්න ඕනි

Mandalorian balan nathi ekekta uba oya kiyanneඅඩෝ මේ සතියේ mandalorian බලන්න අමතක උනා![]()

මම 1st season එකෙන් පස්සේ බැලුවේම නෑඅඩෝ මේ සතියේ mandalorian බලන්න අමතක උනා![]()
Mandalorian balan nathi ekekta uba oya kiyanne![]()
මම 1st season එකෙන් පස්සේ බැලුවේම නෑ![]()
මන් starwars පලවෙනි ෆිල්ම් 4 විතරයි බලලා තියෙන්නෙ අනෙක්වා බලලා නෑ .. Mandalorian බලන්ඩ අවුලක් නැද්ද අනෙක්වා බලන්නෙ නැතුව..?අඩෝ මේ සතියේ mandalorian බලන්න අමතක උනා![]()
අවුලක් නෑ. බලන්න පුලුවන්. ඒත් Mandalorian ලගෙ background එක, ඒ එක එක චරිතෙට අදාල දේවල් දැනගන්න ඕනෙ නම් මේව බලල ඉන්න ඕනෙමන් starwars පලවෙනි ෆිල්ම් 4 විතරයි බලලා තියෙන්නෙ අනෙක්වා බලලා නෑ .. Mandalorian බලන්ඩ අවුලක් නැද්ද අනෙක්වා බලන්නෙ නැතුව..?