now this is bad, these days country needs all the help they can to stop this dengue.
without them it will be hard.
there is a way to punish bad officers, if we accept this then what will be his next move?





now this is bad, these days country needs all the help they can to stop this dengue.
without them it will be hard.





) lanakawe aya danne anunta ka gahanna withrane. no dengu threat in our area. clean like heaven.. 
Xcuse me... Did U C the Facial Xpressions of the Samurdi officer tied by that Psyco. Look @ de video dude. He is a man 2. He also have self respect. (Even though Mervin doesn't have one). Now look what dis freak did 2 dat officer's life. how can he face the world again?? Mervin didn't knew whether his Xcuse reason is true or false. Even it is false one, there is a low in this country. Kelaniya is not another country guys. Mervin always doing this 2 innocent people... If he needs 2 B A real hero, he should go and Tie the Health Minister, Not the innocent people. Shit...Who the hell gave this man a doctorate???? Machan, I also have criticisms on Government services. But this kinda activities are not the answer. If we didn't speak up, His next victim may B U or Me or any of our Elakirian... Therefore plz don't appreciate this activity. Hail democracy...!!!
![]()



A good thought, she is a brave woman. anith maadya kaalakanninge sadacharaya tamai hama reddakma karanakan camera eka dik karagena inna eka. konda pana neti harak tikak tamai ee.



මෙතැනදී අපි මර්වින්ගේ පරණ වැරදිවත් ඔහුගේ වෙනත් ජරා වැදවත් නෙමෙයි . මේ දීපු දේ හොද ආදර්ශයක් විදිහටයි ගන්න ඕනි . නිකමට හිතන්න ආණ්ඩුවේ කන්තෝරුවකට වැඩක් කරගන්න ගියාම අපි කොයි තරම් කට්ටක් කන්න ඕනිද ? ඔය මිනිස්සු වැඩක් කියල දවසේ පැය කියාද වැඩක් කරන්නේ . වැඩිය ඕනි නෑ NIC එකක් හදාගන්න, පස්ස්පෝර්ට් කන්ත්රුව , රියදුරු බලපත්ර ගන්න ගියාම කන කට්ට දානවනේ . අයි මේ තැන්වල ඉන්න ය පග ගන්නේ නැති හොද මහතුරුද ? නෑ . පට්ටපල් හොරු . මේක ඊළගට ලොකු උන්ටත් කරන්න ඕනි . එතකොට තමයි ලංකාව හැදෙන්නේ . මේක වෙන රටක කරනම් ඕක කරපු කෙනාව අගය කරනවා . නමුත් ලංකාවේ උන් කරන්නේ එකට විරුද වෙන එක . හෙට මේක කාට උනත් කමක් නෑ වරදක් කරනම් එළිපිටම මේ වගේ දඩුවම් කරන්න ඕනි . එතකොටයි රටක් හැදෙන්නේ. දැක්කනේ බය නැතුව කිව්වා කැලණියේ කාට හරි ඩෙංගු හැදුනොත් ඇමතිවත් ගස් බදිනවා කියල . මර්වින් වගේ තව තවත් කොන්ද පන තියන ඇමතිවරු තමයි ලංකාවට ඕනි.
Just a comment.. Ubala kata karanne a minihage nambuwa ganai ratata muna dena 1a ganai.. ath dengu kiyanne kenekuge jiwithayat maranayat atara prb 1k machanla.. 1 single mistake can cost a life.. punishment 1a sara wadi wenat puluwan.. a miniha mona karnnada.. true. a unat anit ayata 1a adarshayak. bayata ice nogahana nisa life kiyak bereida machanla????? also 1st clean your garden without posting here. metana comment danawa gedara kunu godak. (thoppiya hari yana aya atine) lanakawe aya danne anunta ka gahanna withrane. no dengu threat in our area. clean like heaven..
![]()
Gas bandapu miniha umbe pawule ekek unanam umba oya katinma katha karanawada? Boruwane machan. Umbe pudgalika tarahakata mewa appriciate karannepa. Ehenam mekat ahaganinko. man Police karayo ekka tarahai. Habai unge ekekta asaadaranayak wenawanam mama eth katha karanawa. Dnt b subjective machan.. Un horu wenna puluwan. Horu hinda gas bandinawanam issellama patan ganna oni kataninda kiala umbama hithaganin. Mama kianne me officerta danduwam denawanam ekata ayathana sangrahayak kiala ekak hadala tiyenawane. yako prabakaran karet oya tikama tamai..![]()
Mervin karapu de hari.....rajaye sewakayo kochchcra ice gahanawada kiyala dannawane...so me wage daduwam denna one




අනේ ගොන් ප..... වරදක් කලොත් දඩුවම් විදින්නම ඔ්නෙ ඒක මගෙ අම්ම තාත්ත උනත් ඒක අනුමතයි හොදේ ඊ ලගට ගස් බදින්නෙ උඹල වගේ එවුන් හොදේ





Rajaye sewakayo gas bandala madi..
Buuu walu walin gahanna one okunta. Amu horu...
Honda ma wade!![]()
Mervin karapu de hari.....rajaye sewakayo kochchcra ice gahanawada kiyala dannawane...so me wage daduwam denna one
Ube mole tikak check kara ganin machan , eeka tiyenne tiyenna oone tana newei wenna puluwan.
warada karana ekata elipita danduwam denawanan, mervintath metanadima danduwan denna one, habai minihata nan gas bandina eka harima podi deyak.
anika me rate usawi tiyenne mona bambuwakatda?