Malli please keep your language straight.
Do not use any offensive words in Elakiri.
k guru
Malli please keep your language straight.
Do not use any offensive words in Elakiri.
do this... post a thread about the Government workers and their use to us...
and decide who should blamed..?
If some normal guy did this he's hero, Marvin goes villen because of his image is not much good.
පුලුවන්.මොකද අපේ රට පිරිහිලා තියන නිසා.මර්වින් කරපු වැඩෙන් දැන් කට්ටිය බයවෙලා තියෙන්නේ.මේ වගෙ හැම එක්කෙනා ම කරනවා නම් අපේ රට දියුණු වෙනවා...
මර්වින් වගේ තව තවත් කොන්ද පන තියන ඇමතිවරු තමයි ලංකාවට ඕනි.![]()

"Normal guy did this"-- do normal people do these kind of things? get your head out of your own ass bro. don't talk shit..... you are smarter than that.... surely.....

ubalata thamai mole natte.e wage wadak kalama thamai minissu wada karanne.me wage wadk dan SF kala nam ubala eka udin piligannawa.meke waradda wune ape marvin silva karapu eka thamai...umbalaa wagee unta kiyalaa wedak nee... molayak thiyana ekekuta epee theerum karalaa denna
ubalata thamai mole natte.e wage wadak kalama thamai minissu wada karanne.me wage wadk dan SF kala nam ubala eka udin piligannawa.meke waradda wune ape marvin silva karapu eka thamai...
ubalata thamai mole natte.e wage wadak kalama thamai minissu wada karanne.me wage wadk dan SF kala nam ubala eka udin piligannawa.meke waradda wune ape marvin silva karapu eka thamai...