මලින්ඩ ගේ පච - ලෝකල් අයින්ස්ටයින් 💩 ඒ අයි එනවෝ. දුවපාම්

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,123
    113


    මචන් මේ කැරිය කැරිම බොරු කියන්නෙ.

    මේකෙ මූ කියනව AI ඒජන්ට්ල මෝල්ට් බුක් එක හරහා ආගම් හැදුව, සමාජ හදාගත්ත, මිනිස්සු විනාශ කරන්න ප්ලෑන් කරනව වගේ කතා.

    පට්ට පල් බොරු. මෝල්ට් බුක් එක හැදුව එකාම කිව්ව ඌ උගෙ කම්පියුටර් එකෙන් ඒජන්ට් ල 154000 ක් කොපි ගහල, උන්ට එක එක ප්‍රම්ප්ට් දුන්න කියල.

    උදා: "ආ ඊලගට උබ ආගම් ගැන කතා කරපන්, ඊලගට මිනිස්සුන්ව විනාශ කරන්න වගේ කතා කරපන්" වගේ prompts සහ ඩිස්කශන් ප්ලෑන් එක ඒකෙ අයිති එකාම දීල පෝස්ට් ඕපන් කරන්න.

    මේ කියන සිදුවීම සිද්ද උනා. ඒත් ඔය උඩින් කිව්ව වගේ බොරු prompts ටිකක් මෝල්ට් බුක් එකට කමෙන්ට් වෙන්න දාල තමයි ඒක හැදුවෙ.

    ඕක ඇත්තටම උනා නම් ඒක මිනිසුන්ගෙ සමාජය ගොඩ නැගිච්ච විදිහට සමාන නම් ඕක දිගටම රන් කරල බලාගන්න තිබ්බනෙ ඊලගට එන්න පුලුවන් ලොකුම දේ මොකක්ද කියල. එහෙම උනා නම් පට්ටයි තමයි.

    එහෙම උනේ නෑ, ඕක තනිකරම බොරුවක්.

    වැඩේ කියන්නෙ මේ මිලින්ද හුත්තිගෙ පුතා ලන්කාවෙ එවුන් පට්ටි ගොන්නු කියල මූ බලන් හිටිය වගේ කියන පට්ට බොරු. 💩

    ඕක බොරු prompts වලින් රන් වෙන සයිට් එකක්.

    ලෝකල් අයින්ස්ටයින් පගයා 💩 ආව මෙතන ලන්කාවෙ එවුන් රවට්ටන්න 😂
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    එදා ඉදන්ම ඉතින් ඕක තමයි කලේ. ඒ කාලෙ Wikipedia දැන් ChatGPT.
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,123
    113
    meka dapanko uge video eke comment ekak widihata, ethakota minissu nomaga yanne nane

    ඌ කමෙන්ට් හයිඩ් කරනව. එහෙම බය ගුලු ඩයල් එකක් 😂 පච කියන ඒව අතේ කෝට් කියල පේනකොට ඉතින් හයිඩ් නොකර ඉන්නෙත් නෑනෙ.

    පගය පෙන්නන්නෙ නිකන් ඌ සියල්ල දත් වගේ. කොහෙන් හරි පච ටිකක් උස්සන් ඇවිල්ල අතාරිනව, උගෙ ගොන් ෆලෝවර්ස් ල "අනේ සාදු!" කියල අහන් ඉන්නව 😂

    අනිත් එක උගෙ ඩයි හාඩ් ෆලෝවර්ස් ලත් හෙනම ගොන්නු සෙට් එකක් ඉන්නෙ. මූ කියන පච වලට රැවටෙනව.

    ඌ කතාවට දක්ශයි, හෙනම මොලේ තියෙන ඩයල් එක වගේ හැසිරෙන්න දන්නව මොනා හරි ටිකක් පාඩම් කරගෙන උප හැරන ටිකක් මැදින් දාල, හෙන වියතා උගතා වගේ කතාව.

    ඒත් කොහෙන් හරි මොනා හරි ටිකක් හොයාගෙන වීඩියෝ හදන ලොස් ඩයල් එකක්.

    ඌගෙ පඩි ටෝක් එහෙම අහනකොට නිකන් මූ තරම් කෙරුමෙක් නෑ වගේ. ඒත් කීයක් හරි හම්බ කරගන්න බොරු වීඩියෝ හද හද ඉන්න ඩයල් එකක්.

    මේ වෙනකොට ප්‍රකෝටි පතියෙක් වෙන්න එපැයි මූ මේ පෙන්නන තරම් වැඩ්ඩෙක් නම්.

    මිනිස්සුන්ව කතාවෙන් අන්දන්න දක්ශයි, එච්චරයි.
     
    Last edited:

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    Q
    ඌ කමෙන්ට් හයිඩ් කරනව. එහෙම බය ගුලු ඩයල් එකක් 😂 පච කියන ඒව අතේ කෝට් කියල පේනකොට ඉතින් හයිඩ් නොකර ඉන්නෙත් නෑනෙ.

    පගය පෙන්නන්නෙ නිකන් ඌ සියල්ල දත් වගේ. කොහෙන් හරි පච ටිකක් උස්සන් ඇවිල්ල අතාරිනව, උගෙ ගොන් ෆලෝවර්ස් ල "අනේ සාදු!" කියල අහන් ඉන්නව 😂

    අනිත් එක උගෙ ඩයි හාඩ් ෆලෝවර්ස් ලත් හෙනම ගොන්නු සෙට් එකක් ඉන්නෙ. මූ කියන පච වලට රැවටෙනව.

    ඌ කතාවට දක්ශයි, හෙනම මොලේ තියෙන ඩයල් එක වගේ හැසිරෙන්න දන්නව මොනා හරි ටිකක් පාඩම් කරගෙන උප හැරන ටිකක් මැදින් දාල, හෙන වියතා උගතා වගේ කතාව.

    ඒත් කොහෙන් හරි මොනා හරි ටිකක් හොයාගෙන වීඩියෝ හදන ලොස් ඩයල් එකක්.

    ඌගෙ පඩි ටෝක් එහෙම අහනකොට නිකන් මූ තරම් කෙරුමෙක් නෑ වගේ. ඒත් කීයක් හරි හම්බ කරගන්න බොරු වීඩියෝ හද හද ඉන්න ඩයල් එකක්.

    මේ වෙනකොට ප්‍රකෝටි පතියෙක් වෙන්න එපැයි මූ මේ පෙන්නන තරම් වැඩ්ඩෙක් නම්.

    මිනිස්සුන්ව කතාවෙන් අන්දන්න දක්ශයි, එච්චරයි.
    Moo net eken ehen mehen Keli Aran daanne hariyata research karala kiyana ekek newei..adu kule audience eka target karana ekek..

    Techwithwicky kiyana dial.eka nan balanced view ekakin katha karanne..uge presentation hondai malindaya wage robotic nehe
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,123
    113
    Q

    Moo net eken ehen mehen Keli Aran daanne hariyata research karala kiyana ekek newei..adu kule audience eka target karana ekek..

    Techwithwicky kiyana dial.eka nan balanced view ekakin katha karanne..uge presentation hondai malindaya wage robotic nehe

    ඔව් බන් ඕක එහෙන් මෙහෙන් හොයාගෙන, ඒව කට පාඩම් කරල, ඊට පස්සෙ උප හැරන දෙක තුනක් මැද්දෙන් දාල. කතා කරන ස්වරය වෙනස් කරල. හෙනම ජෙනුයින් ඩයල් එක, හෙනම බුද්දිමතා වගේ හැසිරෙන්න සහ මිනිස්සු රවට්ටන්න සෑහෙන දක්ශයි.

    ඒත් කරන්නෙ පොඩි පොඩි වීඩියෝ, කීයක් හරි හම්බ කරගන්න.
     
    • Like
    Reactions: Hapuwa and NaiRobi