https://www.gossiplankanews.com/2021/05/kandy-hospital-covid19--issues.html?m=1
E elajani Well-known member Oct 18, 2020 10,591 6,357 113 May 18, 2021 #1 https://www.gossiplankanews.com/2021/05/kandy-hospital-covid19--issues.html?m=1
topkollek Well-known member May 22, 2014 44,100 1 58,446 113 ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴ May 18, 2021 #2 topkollek said: නුවර හොස්පිටල් එකේ වැඩකරන කෙනෙක් කිව්ව කොවිඩ් ලෙඩෙක් සාමාන්ය ලෙඩ්ඩු ඉන්න වාට්ටුවක දාල ඉන්නව කියල. අනික් ලෙඩ්ඩු ඉන්න ඇඳන් ඈත් කරාලු Click to expand... Reactions: Ragna_SL
topkollek said: නුවර හොස්පිටල් එකේ වැඩකරන කෙනෙක් කිව්ව කොවිඩ් ලෙඩෙක් සාමාන්ය ලෙඩ්ඩු ඉන්න වාට්ටුවක දාල ඉන්නව කියල. අනික් ලෙඩ්ඩු ඉන්න ඇඳන් ඈත් කරාලු Click to expand...
R rkarunathilake Active member Apr 3, 2008 229 118 43 43 May 18, 2021 #4 කොහොමද eka doctor ge වරද වෙන්නේ
Hamu mahaththaya1 Well-known member Dec 7, 2017 21,114 22,205 113 ගම මහනුවරයි May 18, 2021 #5 Oka rajaye waraddane... Hospital eke ewun monawa karannada.. unge gedara gihin dannada?
K Kasun0 Active member Apr 15, 2011 435 210 43 35 May 18, 2021 #6 Oa hmathanama ehema thamai. Katawath waraddak kiyana ba. Positive wena gane hatiyatafacility denna ba dan
Oa hmathanama ehema thamai. Katawath waraddak kiyana ba. Positive wena gane hatiyatafacility denna ba dan
R Roxxy2K Well-known member Dec 23, 2018 9,415 12,365 113 May 18, 2021 #7 ඕක හැම හොස්පිටල් එකකම වෙනවා කුකුලෝ