"මහරජ ගැමුණු" තහනම් "තමිලිනි" පෙන්වයි

jayanathek

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    9,585
    3,551
    113
    කොහොම උනත් යහපාලනේ නාමයෙන් සිද්ද වෙන වැඩ හින්ද සිංහලයට වෙන්නෙ වහ කන්න... නැත්නම් මුදේ පනින්න...
     

    Dilwaale

    Member
    Dec 12, 2014
    7,203
    761
    0
    කොහොම උනත් යහපාලනේ නාමයෙන් සිද්ද වෙන වැඩ හින්ද සිංහලයට වෙන්නෙ වහ කන්න... නැත්නම් මුදේ පනින්න...
    කොත්තමල්ලි බලේ බන් :(:(:(
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    mama mokatawath kade giye na bn umba wage konda kelin thiyana inne
    kiwa ekata riduna hindane rep kapuwe:lol:
    pau walan hodana kolla
    man kiwe katawath chanda ganda nemei umbata kiwe
    tawa kapahn rep umbe dukata:lol::lol:
     

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    මරා සහ මරාවාදීන්ගේ අලජ්ජී අශිෂ්ට ගෝත්‍රික මනෝ භාවයන් නැවත නැවත මතුවන අවස්ථා සමාජ මාධ්‍ය තුළ සුලභයි. මරා වාගෙම ඔහුගෙ වහල්ලුත් අවිනීත අශිෂ්ට ගෝත්‍රිකයන් සහ හිස් ම හිස් වහල්ලු විතරමයි. ලෝක ඉතිහාසයෙ සිදුවු සියලු ප්‍රගතිශීලී විප්ලවන්ට එරෙහිව ප්‍රති විප්ලව තිබුණා. එහෙත් ගෝත්‍රික වැඩ වසම් මරා සහ මරාගෙ වහල්ලු තරම් අවිනීත හිස් මතවාදයක් නොදන්නා ප්‍රතිගාමී ගෝත්‍රිකයන් අපේ රටේ හැර වෙන කිසිදු තැනකින් හමුව හෝ මෙතෙක් මානව ඉතිහාසයෙ අසා නැහැ. උන්ව තීරණාත්මකව පරාජය කළ යුතුමය. ගෝත්‍රවාදය, ජාතිවාදය, ආගම්වාදය,වැඩවසම්වාදය කැටුව එන මරාවාදයේ සෙවණලි පරාජය කිරීම සියලු ප්‍රගතිශීලීන්ගෙ වගකීමක්.

    11162330_835515166529396_5900763993394316929_n.jpg
     

    EK Boy

    Banned
    Apr 4, 2013
    693
    76
    0
    コロンボ
    "මහරජ ගැමුණු" මහා සිනමා නිර්මාණය පාසල් දරුවන්ට පෙන්වීම යහපාලන ආණ්ඩුවේ නියෝග මත තහනම් කරයි.
    Ube hora appada kiuwe me boru news eka danna kiyala:growl::growl::growl::growl:. Man hituwa maharaja gamunu kiyala daaddi ube ammata aye mokak hari welada kiyala
     

    manurasavan

    Active member
  • Oct 25, 2008
    786
    34
    28
    if this guy post something defensively that must a BIG lie. so better do a research before do a comment.

    this guy is a freak waiting for another war for MR become PM again:lol: